Skocz do zawartości

Poprzepalany czarny lakier po polerce mechanicznej, hologram


dziuubek

Rekomendowane odpowiedzi

Moje autko niestety skaleczyłam na własne życzenie :wallbash:

Zleciłam polerowanie komuś, kto niby się na tym znał. Po 4 godzinach polerki i po umyciu autka wszystko było pięknie, dosłownie lustro ale jak wyszło słoneczko i zaświeciło na mój czarny lakier to pokazały się pod słońce takie ogromne koła, pasy, mówią na to hologramy czy tp. nie wiem, nie znam się ale to bardzo paskudnie wygląda :( Wiadomo - na czarnym lakierze wszystko widać. Pojechałam z tym juz do fachowca, lakiernika z pierwszego zdarzenia. Ponownie wypolerował mi auto, powiedział, że lakier jest miejscami poprzepalany. Hologramów jest mniej ale nadal są i szpecą moje autko. Nie mogę na nie patrzeć jak zaświeci słońce a pod chmurka nie zawsze mogę stanąć :/

Chciałam Was zapytać czy są jakieś kosmetyki, woski, które pomogą zmniejszyć do minimum te paskudne znaki ??? czy już tylko lakierowanie całego auta musi być. Niektórzy mi też mówią, że troszkę przesadzam i że po każdym mechanicznym polerowaniu takie znaki się pokazują na lakierze to więc jak jest z ta polerką i tym czarnym lakierem ???

Będę wdzięczna za odpowiedzi i podpowiedzi ;)

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Moje autko niestety skaleczyłam na własne życzenie :wallbash: