Gibon86 Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 Witka. Dzisiaj przyglądałem się szkoleniu z Auto Detailingu i ułyszałem że lakier czasami poleruje się z prędkością 5000 obrotów i że moja maszyna Hitachi SP18VA nie jest zadobra bo ma zawolne obroty. Żeby sie nie wygłupic ale chyba ktoś troche przesadził. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuflik Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 A zdradź jeszcze kto takie fajne szkolenia organizuje gdzie chcę 100 000rpm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebba75 Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 Witka. Dzisiaj przyglądałem się szkoleniu z Auto Detailingu i ułyszałem że lakier czasami poleruje się z prędkością 5000 obrotów i że moja maszyna Hitachi SP18VA nie jest zadobra bo ma zawolne obroty. Żeby sie nie wygłupic ale chyba ktoś troche przesadził. O kuna mac jak samolot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gibon86 Posted April 21, 2010 Author Report Share Posted April 21, 2010 Kurde wybaczcie ale wolałbym nie mówic. Pomyślałem że może jakas nowa technika. Jak moją maszyną doszedł instruktor do 4 biegu to lakier był bardzo gorący a co dopiero mówic o 5 tysiakach. Myślałem że może jakaś nowa technika no ale niestety maszyna zasłaba Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuflik Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 Kurde wybaczcie ale wolałbym nie mówic. Pomyślałem że może jakas nowa technika. Jak moją maszyną doszedł instruktor do 4 biegu to lakier był bardzo gorący a co dopiero mówic o 5 tysiakach. Myślałem że może jakaś nowa technika no ale niestety maszyna zasłaba No niestety.. To drogie hobby, kupuj nową maszynę Najlepiej 5000-20000rpm! I wtedy możesz niwelować rysy przez wprowadzenie lakieru do stanu na granicy płynięcia:P To jest najwyższe szkoła jazdy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebba75 Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 Kurde wybaczcie ale wolałbym nie mówic. Pomyślałem że może jakas nowa technika. Jak moją maszyną doszedł instruktor do 4 biegu to lakier był bardzo gorący a co dopiero mówic o 5 tysiakach. Myślałem że może jakaś nowa technika no ale niestety maszyna zasłaba No niestety.. To drogie hobby, kupuj nową maszynę Najlepiej 5000-20000rpm! I wtedy możesz niwelować rysy przez wprowadzenie lakieru do stanu na granicy płynięcia:P To jest najwyższe szkoła jazdy! oooooooo i wyjdzie mega Weeeeeeeeeeeeeet look Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuflik Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 oooooooo i wyjdzie mega Weeeeeeeeeeeeeet look stąd się właśnie wzięło pojęcie wetlook! inne metody to tylko półśrodki;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 Tez mam hitachi... widzę, że będę musiał kupić coś nowego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Łukasz Posted April 21, 2010 Administrator Report Share Posted April 21, 2010 Dzisiaj przyglądałem się szkoleniu z Auto Detailingu i ułyszałem że lakier czasami poleruje się z prędkością 5000 obrotów A może ktoś miał na myśli osc/min czyli prędkość maszyny DA, a wtedy zmienia to postać rzeczy ? Jeżeli jednak nie to zdradź nam chociaż miasto, w którym byłeś na szkoleniu co byśmy mogli go unikać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nOx Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 Zgadza się może ktoś pracuje na maszynie DA i pisał o oscylacjach wtedy taka prędkość jest ok , ale 5k obrotów na rotacji no no może to chodzi aby podgrzać lakier do stanu płynnego wtedy na nowo się idealnie rozleje niwelując rysy ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gibon86 Posted April 21, 2010 Author Report Share Posted April 21, 2010 Wogóle śmieszna sprawa bo na 100% chodziło o rotacyjną (powiedział że mają model 9227cb). Problem taki że makita też ma do 3 tysiaków ale upierał się przy 5 tys. (może jakaś wersja turbo albo z podtleniem azotu tzw. szybka i wściekła ) i że mam model który nie podtrzymuje obrotów jak się dociska maszynę. Dopiero jak rozkręcił moja maszynę do 3 tys to troszke sytuacja zmusiła zbastwanie z obrotami. Firma z Wielkopolski i więcej nie powiem a udziłau w szkoleniu nie brałem tylko przygladałem się całej akcji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Łukasz Posted April 22, 2010 Administrator Report Share Posted April 22, 2010 Ciekawa akcja i przyznam szczerze, że po takiej akcji to raczej nie chciałbym się tam szkolić. Firma z Wielkopolski ? Aleś Ty tajemniczy - mógłbyś powiedzieć jakiś większy konkret żeby inni mogli wziąć to pod uwagę (domyślam się o jaką firmę chodzi) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuflik Posted April 22, 2010 Report Share Posted April 22, 2010 (domyślam się o jaką firmę chodzi) ja też Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gibon86 Posted April 22, 2010 Author Report Share Posted April 22, 2010 Aaaaaa i z ciekawych rzeczy , których się dowiedziałem to tech wax dobry jest na trudne warunki pogodowe np. zima a o collinite nie słyszeli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuflik Posted April 22, 2010 Report Share Posted April 22, 2010 aaaaa i z ciekawych rzeczy , których się dowiedziałem to tech wax dobry jest na trudne warunki pogodowe np. zima a o collinite nie słyszeli. No to już wiemy gdzie byłeś Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebba75 Posted April 22, 2010 Report Share Posted April 22, 2010 (domyślam się o jaką firmę chodzi) ja też E kurcze uchylcie rabka tajemnicy co to za firma?ja chce sie szkolic Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuflik Posted April 22, 2010 Report Share Posted April 22, 2010 E kurcze uchylcie rabka tajemnicy co to za firma?ja chce sie szkolic Nikt sobie nie pozwoli na zdradzenie nazwy tej firmy:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted April 22, 2010 Report Share Posted April 22, 2010 chce sie szkolic JA TEŻ!!!!!! JA TEŻ!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebba75 Posted April 22, 2010 Report Share Posted April 22, 2010 chce sie szkolic JA TEŻ!!!!!! JA TEŻ!!!!!!! Ja juz sie zabieramza zakupy maszyn ta chyba bedzie dobra http://www.narzedziowy.com.pl/product_i ... s_id=10036 i jakie obroty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Łukasz Posted April 22, 2010 Administrator Report Share Posted April 22, 2010 Seba Ty szyderco Link to comment Share on other sites More sharing options...
aro_77 Posted April 22, 2010 Report Share Posted April 22, 2010 Seba da rade, 11 tysiecy mysle ze mozesz 2 auta na raz robic po 5500 na kazde wychodzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
R0N1N Posted April 22, 2010 Report Share Posted April 22, 2010 Myślę, że przy użyciu takiego sprzętu można spokojnie ze zwykłego akrylowego lakieru zrobić metallic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aro_77 Posted April 22, 2010 Report Share Posted April 22, 2010 Srebny metalik Link to comment Share on other sites More sharing options...
R0N1N Posted April 22, 2010 Report Share Posted April 22, 2010 Jakby się postarać to można by nawet kameleona zrobić ... jak się nad tą maszyną zastanawiam to widzę, że jej możliwości są w zasadzie ograniczone tylko fantazją użytkownika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Łukasz Posted April 22, 2010 Administrator Report Share Posted April 22, 2010 I z niebieskiego koloru zrobić żółty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now