Gibon86 Posted April 21, 2010 Report Posted April 21, 2010 Witka. Dzisiaj przyglądałem się szkoleniu z Auto Detailingu i ułyszałem że lakier czasami poleruje się z prędkością 5000 obrotów i że moja maszyna Hitachi SP18VA nie jest zadobra bo ma zawolne obroty. Żeby sie nie wygłupic ale chyba ktoś troche przesadził.
kuflik Posted April 21, 2010 Report Posted April 21, 2010 A zdradź jeszcze kto takie fajne szkolenia organizuje gdzie chcę 100 000rpm?
sebba75 Posted April 21, 2010 Report Posted April 21, 2010 Witka. Dzisiaj przyglądałem się szkoleniu z Auto Detailingu i ułyszałem że lakier czasami poleruje się z prędkością 5000 obrotów i że moja maszyna Hitachi SP18VA nie jest zadobra bo ma zawolne obroty. Żeby sie nie wygłupic ale chyba ktoś troche przesadził. O kuna mac jak samolot
Gibon86 Posted April 21, 2010 Author Report Posted April 21, 2010 Kurde wybaczcie ale wolałbym nie mówic. Pomyślałem że może jakas nowa technika. Jak moją maszyną doszedł instruktor do 4 biegu to lakier był bardzo gorący a co dopiero mówic o 5 tysiakach. Myślałem że może jakaś nowa technika no ale niestety maszyna zasłaba
kuflik Posted April 21, 2010 Report Posted April 21, 2010 Kurde wybaczcie ale wolałbym nie mówic. Pomyślałem że może jakas nowa technika. Jak moją maszyną doszedł instruktor do 4 biegu to lakier był bardzo gorący a co dopiero mówic o 5 tysiakach. Myślałem że może jakaś nowa technika no ale niestety maszyna zasłaba No niestety.. To drogie hobby, kupuj nową maszynę Najlepiej 5000-20000rpm! I wtedy możesz niwelować rysy przez wprowadzenie lakieru do stanu na granicy płynięcia:P To jest najwyższe szkoła jazdy!
sebba75 Posted April 21, 2010 Report Posted April 21, 2010 Kurde wybaczcie ale wolałbym nie mówic. Pomyślałem że może jakas nowa technika. Jak moją maszyną doszedł instruktor do 4 biegu to lakier był bardzo gorący a co dopiero mówic o 5 tysiakach. Myślałem że może jakaś nowa technika no ale niestety maszyna zasłaba No niestety.. To drogie hobby, kupuj nową maszynę Najlepiej 5000-20000rpm! I wtedy możesz niwelować rysy przez wprowadzenie lakieru do stanu na granicy płynięcia:P To jest najwyższe szkoła jazdy! oooooooo i wyjdzie mega Weeeeeeeeeeeeeet look
kuflik Posted April 21, 2010 Report Posted April 21, 2010 oooooooo i wyjdzie mega Weeeeeeeeeeeeeet look stąd się właśnie wzięło pojęcie wetlook! inne metody to tylko półśrodki;)
Guest Posted April 21, 2010 Report Posted April 21, 2010 Tez mam hitachi... widzę, że będę musiał kupić coś nowego
Łukasz Posted April 21, 2010 Report Posted April 21, 2010 Dzisiaj przyglądałem się szkoleniu z Auto Detailingu i ułyszałem że lakier czasami poleruje się z prędkością 5000 obrotów A może ktoś miał na myśli osc/min czyli prędkość maszyny DA, a wtedy zmienia to postać rzeczy ? Jeżeli jednak nie to zdradź nam chociaż miasto, w którym byłeś na szkoleniu co byśmy mogli go unikać.
nOx Posted April 21, 2010 Report Posted April 21, 2010 Zgadza się może ktoś pracuje na maszynie DA i pisał o oscylacjach wtedy taka prędkość jest ok , ale 5k obrotów na rotacji no no może to chodzi aby podgrzać lakier do stanu płynnego wtedy na nowo się idealnie rozleje niwelując rysy ??
Gibon86 Posted April 21, 2010 Author Report Posted April 21, 2010 Wogóle śmieszna sprawa bo na 100% chodziło o rotacyjną (powiedział że mają model 9227cb). Problem taki że makita też ma do 3 tysiaków ale upierał się przy 5 tys. (może jakaś wersja turbo albo z podtleniem azotu tzw. szybka i wściekła ) i że mam model który nie podtrzymuje obrotów jak się dociska maszynę. Dopiero jak rozkręcił moja maszynę do 3 tys to troszke sytuacja zmusiła zbastwanie z obrotami. Firma z Wielkopolski i więcej nie powiem a udziłau w szkoleniu nie brałem tylko przygladałem się całej akcji.
Łukasz Posted April 22, 2010 Report Posted April 22, 2010 Ciekawa akcja i przyznam szczerze, że po takiej akcji to raczej nie chciałbym się tam szkolić. Firma z Wielkopolski ? Aleś Ty tajemniczy - mógłbyś powiedzieć jakiś większy konkret żeby inni mogli wziąć to pod uwagę (domyślam się o jaką firmę chodzi)
Gibon86 Posted April 22, 2010 Author Report Posted April 22, 2010 Aaaaaa i z ciekawych rzeczy , których się dowiedziałem to tech wax dobry jest na trudne warunki pogodowe np. zima a o collinite nie słyszeli.
kuflik Posted April 22, 2010 Report Posted April 22, 2010 aaaaa i z ciekawych rzeczy , których się dowiedziałem to tech wax dobry jest na trudne warunki pogodowe np. zima a o collinite nie słyszeli. No to już wiemy gdzie byłeś
sebba75 Posted April 22, 2010 Report Posted April 22, 2010 (domyślam się o jaką firmę chodzi) ja też E kurcze uchylcie rabka tajemnicy co to za firma?ja chce sie szkolic
kuflik Posted April 22, 2010 Report Posted April 22, 2010 E kurcze uchylcie rabka tajemnicy co to za firma?ja chce sie szkolic Nikt sobie nie pozwoli na zdradzenie nazwy tej firmy:)
fonnes Posted April 22, 2010 Report Posted April 22, 2010 chce sie szkolic JA TEŻ!!!!!! JA TEŻ!!!!!!!
sebba75 Posted April 22, 2010 Report Posted April 22, 2010 chce sie szkolic JA TEŻ!!!!!! JA TEŻ!!!!!!! Ja juz sie zabieramza zakupy maszyn ta chyba bedzie dobra http://www.narzedziowy.com.pl/product_i ... s_id=10036 i jakie obroty
aro_77 Posted April 22, 2010 Report Posted April 22, 2010 Seba da rade, 11 tysiecy mysle ze mozesz 2 auta na raz robic po 5500 na kazde wychodzi
R0N1N Posted April 22, 2010 Report Posted April 22, 2010 Myślę, że przy użyciu takiego sprzętu można spokojnie ze zwykłego akrylowego lakieru zrobić metallic.
R0N1N Posted April 22, 2010 Report Posted April 22, 2010 Jakby się postarać to można by nawet kameleona zrobić ... jak się nad tą maszyną zastanawiam to widzę, że jej możliwości są w zasadzie ograniczone tylko fantazją użytkownika.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now