Skocz do zawartości

Prośba o sugestie i porady dot. kosmetyków po korekcie.


Tyberiusz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Nie jestem detailer, raczej amatorsko zgłębiam wiedzę, żeby dbać o własne auto i nie robić mu przy tym rys i szkód. Mam Hondę Accord po pełnej korekcie lakieru oraz woskiem Swissvax Shield. Ponieważ to Honda, więc ma lakier podatny na wszystko.

 

Proces mycia zgodny, że sztuką, czyli:

1. Mycie pianą aktywna, spłukanie.

2. Mycie na dwa wiadra delikatną rękawica.

3. Oszuszenie ręcznikiem (tylko przykładanie bez przeciągania po lakierze).

4. Wspomaganie się sprężonym powietrzem żeby wyzbyć się wody ze szczelin.

5. Położenie qd delikatnymi mikrofibrami.

 

I teraz prośba o sugestie co do produktów, co na co wymienić itp. Cześć mam, używałem dobrej pory głównie Tenzi Detailer ale chcę wejść w coś bardziej detalingowego. Więc tak:

 

1. Pianownica ręczna: Alta 2000 (chyba dołożę akku pumpera)

2. Piana aktywna: Shiny Garage Snow Fruit Foam (kupiłem na próbę 100ml Fireball Premium Active Snow Foam)

3. Szampon: używam ADBL Shampoo Snowball (chce zmienić na AngelWax Shampoo)

4. Rękawica: zwykła mikrofibrowa niestety z marketu (chce zmienić na MICROFIBER MADNESS Incredible Wash Mitt Blue)

5. Ręcznik: Fluffy Dryer 60x90

6. QD: Przed korektą używałem Tenzi Detailer Quartz Spray, chce kupić Gyeon Q2M Cure

7. Do opon: uzywalem Tenzi Detailer Opona , chce zmienic na Gyeon Q2 Tire

8. Mikrofibra do docierania QD: uzywalem zwykłych z marketu z działu motoryzacja, chce kupić Work Stuff Gentleman Plus 600gsm

9. Do szyb: Tenzi Detailer Czysta Szyba + mikrofibra waflowa Monster Shine

10. Do kokpitu: Meguiars Interior Detailer + mikrofibra zwykla z marketu.

11. Do felg: mam Tenzi Detailer Krwawa Felga, ale odkąd na felgach jest Swissvax Autobahn to nie ma potrzeby używania.

12. Wiadra 20l zwykle z marketu za całe 10 zł za sztukę plus separator z allegro do jednego tam, gdzie będzie płukana rękawica)