Skocz do zawartości

Pasty 3M do polerowania


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mleczka dawałem bardzo dużo, raczej problem tkwił w tym że być może za mocno przyciskałem gąbke do powierzchni i wytworzyło się tarcie, a jak wiadomo jak jest tarcie to i temperatura i mleczko wysychało. Co do zraszania gąbki to też to uczyniłem, być może za mało.

 

Na za dużych obrotach napewno nie bo 1500-1800 to są obroty wskazane, za dużo też nie bo jak pisałem były to 4 razy na robiony kawałek.

 

Szykuje się kolejny samochód do roboty więc na nim już bedę lżej naciskał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fernando, za dużo razy?? 4 razy to raczej rozgrzewka...

na obroty z 3M mozna spokojnie wchodzic, 1800 nie musi być granicą(choc jak pisalem w innym poście, ja sam nieczęsto przekraczam 2000).

Czerw, to dziwna sprawa, bo na pierwszy rzut oka robisz wszystko jak należy. następnym razem postaraj się, tak jak powiedziałęm, zaczynać od niższych obrotów aby rownomiernie nanieść mleczko na powierzchnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fernando, za dużo razy?? 4 razy to raczej rozgrzewka...

 

Może się źle wyraziłem, chodziło mi o to, że po 2 razach na 1500 i 2 razach na 1800 nawet bez nacisku lakier już był dobrze rozgrzany, stąd środek wysychał szybciej. Jak mówiłem, opieram to na własnych doświadczeniach... Może robię źle, ale ja przynajmniej raz jadę na +/- 900 obr/min, żeby rozprowadzić środek, bo inaczej to może właśnie zabraknąć :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 razy to raczej rozgrzewka...

Ile razy proponujesz lub ile razy około sam robisz?

Co do rozprowadzania mleczka to robię tak: nakładam na gąbke dość dużo, bez włączania maszyny rozprowadzam mleczko po powierzchni ( max. 50x60 ) czasem jak jest dobrze rozprowadzone to nie jade 900 tylko odrazu 1500 itd.

 

Może małe OT zrobiłem w temacie, przydałby się temat gdzie każdy pisałby o swojej technice polerowania auta i problemach jakie go spotykają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykle stosuje tzw. zenith point, tzn.:

2x600

2x1400

6-8x1800

1-2x1400

2-3x-600 bez nacisku

 

I nie przegrzewasz lakieru, nie brakuje Ci środka? Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, żeby nałożyć środek na 19 przejazdów. Coś muszę źle robić, chociaż efekty zdawały mi się do tej pory zadowalające...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, żeby nałożyć środek na 19 przejazdów.

zapewne o ile się nie mylę w tym wypadku nie jest tylko jeden środek stosowany,ale więcej .. pierwszy do mocniejszych rys i tu twardsza gąbka,a później coś lżejszego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fernando napisał/a:

Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, żeby nałożyć środek na 19 przejazdów.

 

zapewne o ile się nie mylę w tym wypadku nie jest tylko jeden środek stosowany,ale więcej .. pierwszy do mocniejszych rys i tu twardsza gąbka,a później coś lżejszego ;)

 

Czyli jednak nie jest to 19 przejazdów za jednym nałożeniem środka... Z opisu tak wywnioskowałem, jeśli jest inaczej, to ma sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładając używanie mleczka 3M numer 50383 nie mam najmniejszych problemów. zakładając, że nie jest to pierwsze użycie pada podczas pracy, tzn. został już odpowiednio nasączony środkiem(i ew. wodą) nie mam najmniejszych problemów. z ciepłotą również. pamiętajcie, że podczas polerowania lakier nie musi być idealnie zimny, to nie jest możliwe. nie należy go przegrzać, ale pewna ciepłota jest ok.

w tym temacie polecam wątek, kóry już kiedyś linkowałem na forum...

 

http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=66024

oraz wyjaśnienie zenith point w formie graficznej:

 

http://i235.photobucket.com/albums/ee41 ... lateau.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcialem napisać, żebyś wpadl na spota, to Ci pokaże, ale właśnie sobie uzmyslowiłem, że raczej tam nie bedziemy mieli prądu;P

możemy się jakoś inaczej na PW umówić, to pokaże Ci, że jednak jest to wykonalne i to z całkiem dobrym efektem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcialem napisać, żebyś wpadl na spota, to Ci pokaże, ale właśnie sobie uzmyslowiłem, że raczej tam nie bedziemy mieli prądu;P

możemy się jakoś inaczej na PW umówić, to pokaże Ci, że jednak jest to wykonalne i to z całkiem dobrym efektem:)

 

Jeżeli spotkamy się w Promce to będziemy mieli prąd tylko potrzebny będzie nam kilku m przedłużacz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

natomiast wątpie, aby ochrona promy i inni klienci byli zachwyceni, jak wyjme maszyne i zaczna napieprzać na środku parkingu;P ale spoko.

p.s. mysle, ze taka przejściowka nic nie da, polerka to nie ładowarka, ma bardzo duzy pobór mocy.

 

 

Łukasz, a skąd Ty chcesz w promie brać prąd??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

natomiast wątpie, aby ochrona promy i inni klienci byli zachwyceni, jak wyjme maszyne i zaczna napieprzać na środku parkingu;P ale spoko.

p.s. mysle, ze taka przejściowka nic nie da, polerka to nie ładowarka, ma bardzo duzy pobór mocy.

 

Nie ma szans na przetwornicę, chyba, że dość dużą ;)

 

Łukasz, a skąd Ty chcesz w promie brać prąd??

 

Już raz polerowałem koledze maskę w aucie więc mam tam swoje miejscówki :mrgreen:

W Arkadii jest lepiej, bo tam co kilka słupów na parkingach jest gniazdko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.