fernando Opublikowano 18 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2009 Mnie się wydaje, że za dużo razy przejeżdżałeś i na za dużych obrotach - powierzchnia się rozgrzała i mleczko szybko zniknęło. Nie jestem specjalistą, ale tak wynika z moich doświadczeń...
Czerw Opublikowano 18 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2009 Mleczka dawałem bardzo dużo, raczej problem tkwił w tym że być może za mocno przyciskałem gąbke do powierzchni i wytworzyło się tarcie, a jak wiadomo jak jest tarcie to i temperatura i mleczko wysychało. Co do zraszania gąbki to też to uczyniłem, być może za mało. Na za dużych obrotach napewno nie bo 1500-1800 to są obroty wskazane, za dużo też nie bo jak pisałem były to 4 razy na robiony kawałek. Szykuje się kolejny samochód do roboty więc na nim już bedę lżej naciskał
julian Opublikowano 18 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2009 fernando, za dużo razy?? 4 razy to raczej rozgrzewka... na obroty z 3M mozna spokojnie wchodzic, 1800 nie musi być granicą(choc jak pisalem w innym poście, ja sam nieczęsto przekraczam 2000). Czerw, to dziwna sprawa, bo na pierwszy rzut oka robisz wszystko jak należy. następnym razem postaraj się, tak jak powiedziałęm, zaczynać od niższych obrotów aby rownomiernie nanieść mleczko na powierzchnie.
fernando Opublikowano 18 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2009 fernando, za dużo razy?? 4 razy to raczej rozgrzewka... Może się źle wyraziłem, chodziło mi o to, że po 2 razach na 1500 i 2 razach na 1800 nawet bez nacisku lakier już był dobrze rozgrzany, stąd środek wysychał szybciej. Jak mówiłem, opieram to na własnych doświadczeniach... Może robię źle, ale ja przynajmniej raz jadę na +/- 900 obr/min, żeby rozprowadzić środek, bo inaczej to może właśnie zabraknąć
Czerw Opublikowano 18 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2009 4 razy to raczej rozgrzewka... Ile razy proponujesz lub ile razy około sam robisz? Co do rozprowadzania mleczka to robię tak: nakładam na gąbke dość dużo, bez włączania maszyny rozprowadzam mleczko po powierzchni ( max. 50x60 ) czasem jak jest dobrze rozprowadzone to nie jade 900 tylko odrazu 1500 itd. Może małe OT zrobiłem w temacie, przydałby się temat gdzie każdy pisałby o swojej technice polerowania auta i problemach jakie go spotykają.
julian Opublikowano 18 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2009 zwykle stosuje tzw. zenith point, tzn.: 2x600 2x1400 6-8x1800 1-2x1400 2-3x-600 bez nacisku
fernando Opublikowano 18 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2009 zwykle stosuje tzw. zenith point, tzn.:2x600 2x1400 6-8x1800 1-2x1400 2-3x-600 bez nacisku I nie przegrzewasz lakieru, nie brakuje Ci środka? Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, żeby nałożyć środek na 19 przejazdów. Coś muszę źle robić, chociaż efekty zdawały mi się do tej pory zadowalające...
Thomas Opublikowano 18 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2009 Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, żeby nałożyć środek na 19 przejazdów. zapewne o ile się nie mylę w tym wypadku nie jest tylko jeden środek stosowany,ale więcej .. pierwszy do mocniejszych rys i tu twardsza gąbka,a później coś lżejszego
fernando Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 fernando napisał/a: Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, żeby nałożyć środek na 19 przejazdów. zapewne o ile się nie mylę w tym wypadku nie jest tylko jeden środek stosowany,ale więcej .. pierwszy do mocniejszych rys i tu twardsza gąbka,a później coś lżejszego Czyli jednak nie jest to 19 przejazdów za jednym nałożeniem środka... Z opisu tak wywnioskowałem, jeśli jest inaczej, to ma sens.
julian Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 zakładając używanie mleczka 3M numer 50383 nie mam najmniejszych problemów. zakładając, że nie jest to pierwsze użycie pada podczas pracy, tzn. został już odpowiednio nasączony środkiem(i ew. wodą) nie mam najmniejszych problemów. z ciepłotą również. pamiętajcie, że podczas polerowania lakier nie musi być idealnie zimny, to nie jest możliwe. nie należy go przegrzać, ale pewna ciepłota jest ok. w tym temacie polecam wątek, kóry już kiedyś linkowałem na forum... http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=66024 oraz wyjaśnienie zenith point w formie graficznej: http://i235.photobucket.com/albums/ee41 ... lateau.jpg
Amnes Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 Można zraszać gąbki 3m z pastą 3m? Mi się skawalała pasta na padzie i dupa? Da się tak poważnie?
julian Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 jasne. ja tak robię. polecam;) ale co to znaczy, ze pasta sie skawala? bo mi sie tak nigdy nie zrobiło, może coś z pasta jest nie tak? nie była przechowywana w ujemnych temperaturach czy coś z tych rzeczy?
Czerw Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 Niewiem może używamy za mało wody, ale wątpię gdyż i tak jestem cały w białych kropkach. 18 razy lecisz pastą 3M 50383 ? niewiem dla mnie to niewykonalne, być może moje małe doświaczenie mi na to nie pozwala
julian Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 chcialem napisać, żebyś wpadl na spota, to Ci pokaże, ale właśnie sobie uzmyslowiłem, że raczej tam nie bedziemy mieli prądu;P możemy się jakoś inaczej na PW umówić, to pokaże Ci, że jednak jest to wykonalne i to z całkiem dobrym efektem:)
Łukasz Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 chcialem napisać, żebyś wpadl na spota, to Ci pokaże, ale właśnie sobie uzmyslowiłem, że raczej tam nie bedziemy mieli prądu;P możemy się jakoś inaczej na PW umówić, to pokaże Ci, że jednak jest to wykonalne i to z całkiem dobrym efektem:) Jeżeli spotkamy się w Promce to będziemy mieli prąd tylko potrzebny będzie nam kilku m przedłużacz
Czerw Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 Chłopaki, wystarczy druga fura, a w niej troche benzyny, zapalniczka i przejściówka na 230V.
julian Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 natomiast wątpie, aby ochrona promy i inni klienci byli zachwyceni, jak wyjme maszyne i zaczna napieprzać na środku parkingu;P ale spoko. p.s. mysle, ze taka przejściowka nic nie da, polerka to nie ładowarka, ma bardzo duzy pobór mocy. Łukasz, a skąd Ty chcesz w promie brać prąd??
Łukasz Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 natomiast wątpie, aby ochrona promy i inni klienci byli zachwyceni, jak wyjme maszyne i zaczna napieprzać na środku parkingu;P ale spoko.p.s. mysle, ze taka przejściowka nic nie da, polerka to nie ładowarka, ma bardzo duzy pobór mocy. Nie ma szans na przetwornicę, chyba, że dość dużą Łukasz, a skąd Ty chcesz w promie brać prąd?? Już raz polerowałem koledze maskę w aucie więc mam tam swoje miejscówki W Arkadii jest lepiej, bo tam co kilka słupów na parkingach jest gniazdko
julian Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 no jeśli nas nie pognają, to spoko. zabiorę maszynę wobec tego i jakieś szpeja...
Łukasz Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 no jeśli nas nie pognają, to spoko. zabiorę maszynę wobec tego i jakieś szpeja... Zabierz ... samochodów do treningu na tym parkingu na pewno nie zabraknie
julian Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 z tym, ze moja skrzynia z preparatami nie mieści się w moim aucie...;P będzie wersja podróżna, albo wezme auto matki...
Łukasz Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 z tym, ze moja skrzynia z preparatami nie mieści się w moim aucie...;P będzie wersja podróżna, albo wezme auto matki... Jak coś to dzwoń to pomogę Ci się zabrać ... przy okazji pamiętaj, że będę miał coś dla Ciebie
julian Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 dzięki, super. ale powinienem dać radę
fernando Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 przy okazji pamiętaj, że będę miał coś dla Ciebie Łukasz, weź też "coś dla mnie" proszę U la la, ale mega OT się zrobił
julian Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 ups. bylem przekonany, ze piszę w temacie "spotkanie warszawa";) biję się w pierś...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się