maly_marcin Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 No to czas na mnie. W porównaniu do prac wielu z was, nie jest to nic specjalnego a w zasadzie to prawie nic, tak wiec proszę o wyrozumiałość Wszystko robione ręcznie Jest kilka niedociągnięć ale wczoraj nie najlepiej się czułem a do tego ten deszcz - nie powiem, że troszkę zmokłem No ale koniec gadania, czas na konkrety. A więc tak: Czas pracy: 8 godzin Najpierw myjka bezdotykowa - tylko woda pod ciśnieniem i pozbywanie się lekkiego brudu. Zmiana otoczenia - kumpla podwórko 1.Mycie profili, uszczelek, emblematów, zakamarków, zawiasów - mieszanka skoncentrowanego szamponu ‘za piątaka’ + Daisy + woda + pędzelki 2.Mycie na dwa wiadra - szampon Poorboys, rękawica z MF 3.Glinkowanie: Glinka ShowCarShine + lubrykant (szampon PB+woda) 4. Jak pkt 2. 5. Suszenie ( w garażu, bo na dworze wciąż padało) - Fluffy Dryer 6. Swirl’X + aplikator z MF 7. Coli 476s + aplikator Megsa 8.Endurance 9. Trim Detailer Niestety powłoka jest już bardzo zniszczona, swoje lata auto już ma (21) i przydało by mu się malowanie - wiele odprysków od kamieni, sporo głębokich rys, ze 3 punkty z rdzą - ogólnie starość nie radość Z efektu jak na pierwszy jestem bardzo zadowolony A teraz parę zdjęć: Po myciu i glinkowaniu Stan lakieru Czas na maskę, Swirl’X i motywujące 50/50 Po ‘korekcie’ No i efekt końcowy Pozdrawiam wszystkich
JJ. Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Podziwiam za wkład pracy, wiem co znaczy ręczna korekta
maly_marcin Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 sebba75, JJ. dzięki No a co do ręcznej korekty - dziś malutkie zakwasy są Szkoda tylko, że jeszcze DC2 nie położyłem no ale sił już nie było ... no i późno też się zrobiło
turzol Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Fajna golfina :)Mam sentyment do MKII bo kiedyś sam się bujałem tym modelem Efekt końcowy jak na ręczną korektę
maly_marcin Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 turzol dzięki Dziś postaram się jeszcze wrzucić lepsze zdjęcia tak w całej okazałości, bo wczoraj za bardzo warunków nie było no i dobrego aparatu A dziś słońce świeci tak więc pogoda do zdjęć idealna
Afi Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Szczerze mówiąc to Golfin, prawie tak samo jak E36 wręcz nie trawię... Ale na Twojego jakoś wyjątkowo się miło patrzy Świetna robota moim zdaniem
turzol Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Szczerze mówiąc to Golfin, prawie tak samo jak E36 wręcz nie trawię... Pewnie dlatego, żę większość poruszających się po naszych drogach to auta dotknięte przez tjuning Ja cenie tylko te auta, których właściciele zachowują je w oryginale, albo przywracają do stanu ori:)
Afi Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 turzol, to też. Chociaż jest to też kwestia oryginalności. Lubuję w autach nietuzinkowych, które są zazwyczaj kupowane nie z rozsądku, a z pasji. A golfy, no cóż... Wiadomo
maly_marcin Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Afi, jak to się pięknie mówi: jeden woli córkę, a drugi teściową Dla mnie stare, zadbane i dobrze wyglądające Volkswageny to 'klasyka gatunku' i z tą tezą się już raczej nie rozstanę
kabul Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 turzol, to też. Chociaż jest to też kwestia oryginalności. Lubuję w autach nietuzinkowych, które są zazwyczaj kupowane nie z rozsądku, a z pasji. A golfy, no cóż... Wiadomo No fakt Astra G jest na pewno takim autem - nienawidzę stereotypów. O E36 każdy ma taką opinie dopóki się zdrową nie przejedzie. A wracając do tematu to miło popatrzeć na takiego Golfa w dobrym stanie - dobra robota
Administrator Evo Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Efekt bardzo ok, jak na ręczną prace Kurde, nie ogarniam tego...Ile czasu spędziłeś nad tym efektem co widać na zdjęciu 50/50 ? I jaki aplikator ? Nie wiem czy to kwestia zdjęcia,ale wygląda że korekcja jest niezła. Więc albo Seat ma dużo twardszy lakier, albo mój UC jest jakiś lipny, bo nie ma opcji żebym zblizył się do takiego rezultatu ręcznie.
Thomas Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 maly_marcin, czy to jest takie GT jak takich wersji M, BMW co na każdym kroku spotkać można ?
Afi Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 kabul, może i też auto dla ludu, ale nie było kupowane przeze mnie. Co oczywiście nie oznacza, że nie lubię tego wozu. Choć to też taki lekki ewenement - 3drzwiowy hatchback wśród wszechobecnych 5drzwiowych hatchback'ów i combi. Wg mnie nawet lepiej się prezentuje niż Coupe, choć za tą opinię też pewnie zaraz polecą shoty w moją stronę...
miHoo79 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 FAJNY GT SPECIAL i to widze nawet fele w oryginale mk2 to bardzo wdzieczny samochod wozil mnie na wyspy i z powrotem tu masz mojego
maly_marcin Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Dzięki wszystkim A co do pytań: Evo, była to kwestia wypracowania Swirl’X-a dwukrotnie, aplikator biały z mikrofibry, spory docisk no i jazda … to może być też kwestia zdjęcia, niestety zwykły kompakt nie jest jakiś super ekstra do zdjęć. Pod różnym kątem i dobrym wpatrywaniu widać wiele głębszych rys ale swirle zeszły przyzwoicie Twardość lakieru wydaje mi się że będzie taka sama w przypadku VW i Seata. Twoja powłoka jest na pewno w znacznie lepszym stanie i dlatego trudniej o takie 50/50... u mnie do ideału jeszcze wiele brakuje Thomas, ja nie z tych Oryginał wyprodukowany w Wolfsburgu bez żadnego doklejania czegokolwiek miHoo79, ładny
kuba Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 turzol, to też. Chociaż jest to też kwestia oryginalności. Lubuję w autach nietuzinkowych, które są zazwyczaj kupowane nie z rozsądku, a z pasji. A golfy, no cóż... Wiadomo No fakt Astra G jest na pewno takim autem - nienawidzę stereotypów. O E36 każdy ma taką opinie dopóki się zdrową nie przejedzie. A wracając do tematu to miło popatrzeć na takiego Golfa w dobrym stanie - dobra robota albo e36 m3 zacna fura
Administrator Evo Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Twoja powłoka jest na pewno w znacznie lepszym stanie i dlatego trudniej o takie 50/50... u mnie do ideału jeszcze wiele brakuje No właśnie takie mam wrażenie, że ze stanu "katastrofa" do "przyzwoity" jest łatwiej niż z "przyzwoity" do "dobry"
maly_marcin Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Evo , też mi się tak wydaje
Pzwmichu Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Piękny Golfik, mam ogromny sentyment do tego modelu. Sam zrobiłem takim ponad 400tys km :D:D
Globy Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Brawo za efekt, a szczególnie ręczną robotę
maly_marcin Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Jeszcze 3 zdjęcia A tu zostałem upolowany przed 'sesją' z UQD Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się