NeeRek Opublikowano 12 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Witam. Tak wiem były podobne tematy ale może ktoś odkrył jakiś super sposób na to Posiadaj czarne Renault megane 2. W sobotę umyłem auto i zauważyłem ze na masce są malutkie „burchle” z lakieru bezbarwnego. Da się to czymś naprawić czy nie da rady już nic zdziałać i tylko ponowne malowanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gozdziu23 Opublikowano 12 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Nie ma na to jakiegoś sposobu, klar się wylewa całościowo, także tego do malowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOBACK Opublikowano 12 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Jeżeli chcesz to zatrzymać na jakiś czas, to zedrzyj ten klar który schodzi łatwo, potem zamaluj krawędzie lakierem bezbarwnym do paznokci i jak będziesz miał pieniądze to maluj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeeRek Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Polecę do lakiernika i pewnie zedrzemy i pomalujemy tak jak mówisz, żeby na jakis czas to ogarnąć . A jaki moze być powód tego ze schodzi klar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOBACK Opublikowano 12 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Pewnie masz kolor żółty, niebieski albo czerwony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeeRek Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Czarny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogoniasty Opublikowano 12 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Auto, które było sprowadzone np. z Włoch zmagają się z tym problemem (temperatura). Element mógł być lakierowany i były stosowane produkty różnych firm, lub nieodpowiednie rozpuszczalniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroszy_ok Opublikowano 12 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 A powiedzcie mi, czy jest możliwość żeby klar schodził po przygrzaniu go zbytnio podczas polerowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kostek88 Opublikowano 12 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 2 godziny temu, jaroszy_ok napisał: A powiedzcie mi, czy jest możliwość żeby klar schodził po przygrzaniu go zbytnio podczas polerowania? Wtedy się stopi na pomrańczową skórkę, ale nie zejdzie w taki sposób odwarstwiający. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeeRek Opublikowano 13 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Auto było sprowadzane z Fr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroszy_ok Opublikowano 13 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Pytam o to przegrzanie lakieru podczas polerowania, bo zetknąłem się z przypadkiem że na jesieni była korekta robiona, przyszła wiosna i lakier klar na 20 letnim audi zaczął schodzić jak skóra po słonecznym popażeniu. Nie wiem czy to był zbieg okoliczności, ale jedyne fakty jakie skojażyłem to ta korekta robina przez "polermiszcza". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOBACK Opublikowano 13 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 @jaroszy_ok Pewnie za dużo klaru zjechał i warstwa była tak małą, że słońce potrafiło go zniszczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się