Moderator psemo Opublikowano 25 Lutego 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2018 VW Tiguan R-Line Rok produkcji: 2014 Silnik: 2.0TDI, 177KM Kolor: Pure White Setup lato Setup zima Przed sezonem zimowym auto zostało porządnie wymyte. Na początek poszła kombinacja ADBL Vampire Liquid, a po 5 minutach MAC Prickbort. Jak widać chemia miała co robić. Szyby zostały oczyszczone DG Nu-Glass przy pomocy padów filcowych. Jako zabezpieczenie zostały położone dwie warstwy GTechniq G5. Słupki boczne w piano black wymagały odświeżenia. Przyzwoicie sprawdziła się kombinacja: pad Lake Country polishing + pasta Scholl S17+ Całe auto zostało odtłuszczone przy pomocy ADBL Wipe Out. Lakier został zabezpieczony dwoma warstwami sealantu Duragloss #111 na dedykowanym podkładzie DG #601 Bonding Agent. I efekt finalny Koła zimowe również zostały zabezpieczone. Na felgi poszła kombinacja DG #601 + DG #111. Na opony dressing Gyeon Q2 Tire. O serducho również trzeba dbać… - dodatek do paliwa diesla Archoil AR6400-D MAx - płukanka silnika Archoil AR2820 - olej silnikowy Penrite Enviro+ 5W30 w specyfikacji VW 507.00 - modyfikator tarcia Archoil AR9100 Ciąg dalszy wkrótce…
Michał126 Opublikowano 25 Lutego 2018 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2018 @psemo, za to, co w środku, jeszcze większy plus, niż za to, co na zewnątrz Bardzo lubię buteleczki Archoila.
junior503 Opublikowano 28 Lutego 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2018 Super efekt, a jak odczucia z nakładania i przycierania duragloss #111 ?
jaroboratdi Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Witam. Piekne autko i super o niego dbasz. Pytanie o Archoila. Widzisz jakas poprawe: cichosc pracy, mniejsze spalanie czy jakies inne ?? Pozdrawiam
Moderator psemo Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2018 2 godziny temu, jaroboratdi napisał: Witam. Piekne autko i super o niego dbasz. Pytanie o Archoila. Widzisz jakas poprawe: cichosc pracy, mniejsze spalanie czy jakies inne ?? Pozdrawiam Auto ma niewielki przebieg, obecnie pomału zbliża się do 50k, dlatego też nie spodziewałem się spektakularnych zmian. Archoil AR-6400-D Max zalany raczej zapobiegawczo aby utrzymać silnik w dobrej kondycji. Spalanie pozostało również na tym samym poziomie. Natomiast po zmianie oleju na Penrite z dodatkiem AR9100 wg mnie silnik pracuje równiej i ciszej.
jaroboratdi Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Dzieki za odpowiedz. Silnik jak zalalem oryginalnym motulem to faktyczie czuc bylo rowniejsza prace podobnie jak u Ciebie. Bezawaryjnosci zycze :]
Moderator psemo Opublikowano 17 Czerwca 2018 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2018 Krótka relacja z przygotowania kół na sezon letni Czyściciele w pełnej gotowości. Ogólny stan kół całkiem przyzwoity. Widać, że poprzedni właściciel dbał. Zazwyczaj rozpoczynam od mycia wstępnego Red Devilem. Jednak ze względu na to, iż nie były mocno zaszczurzone rozpocząłem od deironizacji. Z pomocą przyszedł Vampire Luquid od @ADBL . Po krótkiej chwili od spryskania felgi zaczęły obficie krwawić. Dokładnie pędzlujemy i spłukujemy. Wyszło nieźle. Można przejść do mycia zasadniczego. Oprysk z Red Devila od Shiny Garage w rozcieńczeniu 1:10. Na opony również poszedł Red Devil i szczotkujemy. Czysto przy pierwszym szczotkowaniu? WTF? W ruch poszedł dedykowany płyn do czyszczenia opon od SG czyli Pure Black Tire Cleaner w rozcieńczeniu 1:3 Już po pierwszych ruchach szczotki brud na oponach zaczął się poddawać. Jeśli ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości czy warto inwestować w dedykowany płyn do czyszczenia opon, to tak - warto! Mamy wtedy pewność, że opona jest odpowiednio przygotowana pod dressing. Po trzykrotnej aplikacji Tire Cleanera opony w końcu zostały domyte. Jeszcze ostateczne mycie BH Surfex HD w rozcieńczeniu 1:10, spłukujemy i suszymy. Po wewnętrznej stronie felg zostały szpecące pozostałości po starych odważnikach. Do usunięcia kleju wykorzystałem stary, sprawdzony sposób przy pomocy benzyny ekstrakcyjnej. Moczymy kawałek szmatki benzyną i pozostawiamy na ok. 2-3 minuty. Wykorzystując plastikową kartę bezproblemowo pozbywamy się resztek kleju. Następnie cała wewnętrzna powierzchnia felg została jeszcze raz przetarta benzyną ekstrakcyjną. Przy okazji usunięte zostały śladowe ilości smoły. Jest czysto. Ostateczna inspekcja i odtłuszczenie przed LSP. W tej roli Shiny Garage - Scan Inspection Spray. Zabezpieczenie. Wybór padł na FK1000 Hi-Temp Paste Wax. Wosk pozostawiony do związania. W międzyczasie dekielki felg oraz zaślepki śrub otrzymały kąpiel w APC i dressing Koch Chemie Nano Magic Plast Care. Po 30 minutach wosk został spolerowany. Przerwa 12 godzin i nałożona druga warstwa. Lakier na felgach dostał fajnej szklistości. Przyszła pora na zabezpieczenie opon. Dla mnie obecnie numerem jeden wśród dressingów do opon jest Gyeon Q2 Tire. Aplikacja -> 15 minut na wchłonięcie -> przetarcie fibrą. Na gotowo. Nadkola nie wyglądały najlepiej… Przy czystych i zadbanych kołach, nadkola w takim stanie psują cały efekt. Tym bardziej przy tak wysokim zawieszeniu. Nadkola przednie - plastikowe, zostały wymyte APC i zabezpieczone Koch Chemie NMPC. Nadkola tylne - materiałowe, zostały kilkukrotnie wyszczotkowane przy pomocy APC i wypłukane. W ostatniej chwili dojechały od majfrienda małe gadżety. Montujemy… Efekt finalny na aucie. 15 5 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się