maluch Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Dokładnie. RWD w zimie to nie problem. Tym bardziej w tak nowoczesnym aucie. Porsche daje radę a jest dużo niżej zawieszone, to i S`ka podoła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Ale zakopać się pod firmą i czekać na pomoc pracowników ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Ale zakopać się pod firmą i czekać na pomoc pracowników ? Jak jesteś dobrym prezesem to luz,jak nie, to gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 W domu sedan prawie limuzyna na 255/40/19 x4, 300km RWD, niewyłączalna kontrola trakcji w 100%, zakopuje się przy każdej możliwej okazji i minimalnej nierówności terenu, nawet w lato na mokrej trawie przy jakiejś nierówności - stoi. Dramat jakiś podczas wyjazdu w góry gdzie było 5cm śniegu poza asfaltem - dellikatnie nierówny teren i 3 razy był wypychany owszem, parkując w podziemnym garażu, jeżdżąc tylko po dużym mieście/autostradach nie robi to różnicy, ale jeśli ktoś nie ma takich możliwości to zdecydowanie odradzam. Nie zapominajmy, że to automat i nie da się samochodu "rozbujać" [ Dodano: 1 Styczeń 2014, 19:07 ] Evo, zdecydowanie wolałbym wyjeżdżać ze śniegu poldkiem niż eSą w automacie taki oblatany w furach, tyloma jezdziłeś a takie rzeczy gadasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 1 Stycznia 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 I co, naprawde nie widzisz w zime BMW, Mercedesów i dziesiątek innych RWD na uliach ? Czy zakładasz że wszystkie mają wersje 4x4 ? Że ich kierowcy za każdym razem przy opadzie śniegu przesiadają się do MZK albo mają na tą okazje zastepsze auto FWD/4x4 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maluch Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Pedał gazu ma też położenia pośrednie. Nie jest zero-jedynkowy. ESP zazwyczaj też można chwilowo dezaktywować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Czy ja mówię, że nie widzę? Dobra, i'm out Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktopus Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Co do sposobu napędzania i wyższości jednego nad drugim powinny sie wypowiadać osoby które kręcą powiedzmy 30-40 tys kilometrów rocznie w rożnych warunkach pogodowych. Osobiście jeżeli kapusta pozwala to wybór opcji 4x4 (jeżeli dany producent ma w ofercie) uważam za rozsądek - nie odnoszę sie do zapytania z premium limuzynami, bo na tego tupu dyskusje spoglądam przez palce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faraon3021 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Mialem rozne RWD, 4x4 AWD i wszystkim mozna jezdzic dopasowujac styl jazdy do warumkow na drodze. Zadem naped nie zwalnia z myslenia, za to kazdy wymaga pewnych umiejetnosci. Doswiadczenie tez nie przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszkopt Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Nie chcę się z nikim spierać, ale jak bym kupował nową eSkę, to dla zasady bym wziął 4matic tak, żeby mieć PS mam nieco ponad 200 KM RWD w manualu, ESP da się wyłączyć. Zakopać się da, ale jak jest ESP i trochę oleju w głowie, to trudno to wykonać. PS2 Dam wiarę, że mocny jaguar kamila się zakopuje a wszystkie te limuzyny co tylko po mieście jeżdżą i nigdy nie były np. w Nadworowie jadąc przez Radoszyce to jeżdżą i się nie zakopują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 No tak, bzdura. Tak sie sklada, ze moja Grand Vitara to wersja z rozlaczanym napedem na 4 kola wiec przez znaczna czesc czasu jezdze tylko na tylnym napedzie. Efekt z wczoraj gdy na waskiej szutrowej drodze przy nawracaniu tylne kola wpadly w obnizenie i auto stanelo. Dopiero przelozenie wajchy na 4x4 i dalo sie wyjechac. Albo sytuacja gdy na osniezonej lesnej drozce stanalem po 3m i kola kreca w miejscu, znowu wajcha w przod i auto jedzie. Po za tym ciotka ma Mercedesa C-klase , opony nowe Micheliny Alpin i spadnie pare centymetrow sniegu i pod "pochylosc" 20m podjazdu nie moze podjechac zeby do garazu wjechac. Generalnie w zimie Mercedes stoi w garazu. Akurat na poludniu jest gor pod dostatkiem, wiec RWD w zimie to kiepski pomysl. A jak juz ktos napisal starsze samochody wbrew pozorom lepiej radza sobie w zimie niz nowe z tym samym napedem. A juz abstrachujac od tego wszystkiego wydac 300-400-500tys zl na samochod i sie wkurzac w zimie to ja naprawde dziekuje Wlasnie dla zasady, komfortu, spokoju wole miec niz nie miec 4x4. A rozum i zdrowy rozsadek potrzebny we wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucky Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Nie wiem co wy macie z tym zakopywaniem się w RWD, przez 2 zimy jeździłem swoim Mercem 124 z automatem i RWD na nie pierwszej nowości Michelinach zimowych i tylko raz nie mogłem ruszyć. Jak zatrzymałem się na oblodzonym chodniku na chwilę po trasie - ciepłe opony przytopiły lód i zrobiła się idealna szklanka, ale 5 minut pokombinowałem i sam bez wypychania wyjechałem I nie, nie mieszkam w dużym mieście, dokładniej to w malutkim miasteczku, od którego nie jedna wieś jest większa i nie raz robiłem za taran przebijając się przez zaspy tam gdzie inni nie mogli przejechać Ośmielę się nawet powiedzieć, że RWD zimą jeździło mi się znacznie lepiej niż FWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 no ale ile ta trzysetka ma koni. wez auto z rwd ktore ma z 200 koni i nie ma esp, albo jak ma to wylacz i sprobuj podjechac pod kraweznik w zime czy cos. ja po posiadania auta tylnonapedowego bez esp powiedziaem ze nigdy wiecej, aut9omat jeszcze ulatwia ale jak mialem omege kombi to w goracvh ruszanie pod wzniesienie to istna masakra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucky Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 A co ma moc do tego? Moja 300seta ma 136 koni, tylko ruszając nie wciskasz przecież gazu w podłogę a delikatnie operujesz. Wtedy nie ważne czy 100 czy 200KM A tym co nie mogą ruszyć RWD zimą, polecam wrzucić z 2 worki cementu do bagażnika, od razu lepiej będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Trucky, jest ważne, szczególnie rozkład momentu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucky Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Przesadzacie Ale przecież i tak tu nikt nikogo nie zmusza do zakupu RWD czy AWD więc luz Szczerze, gdybym miał wydać sporą kupkę kasy na nowego Merca to też bym wziął AWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsc Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 jeżeli nie wiesz gdzie i jakie auto kupić to tu masz stronę http://dokogo.com/ gdzie możesz sobie porównać spokojnie ceny i parametry samochodów, może coś kupisz lub będziesz miał rozeznanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faraon3021 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Wyjazd z parkingu mam lekko pod gorkre i jak spadnie snieg czasem jestem jedyny ktory jedzie do pracy samochodem Czy to bylo BMW czy jest Peugeot. Jak to mowia. "Nie pomoze koni kupa jak kierowca dupa" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Nie wiem czemu nie otrzymywałem powiadomień na maila z tego tematu. Po pierwszych jazdach testowych wybór zdecydowanie pada na nową S-kę. Sentyment pozostaje ale też komfort jazdy przyćmił wszelkie walory BMW 7. Jak to ujął przyszły właściciel: "samochód dla młodych-gniewnych". Sztywny i za bardzo czuć dziury i koleiny jak na tej klasy samochód. Po jeździe nim już nie miał ochoty na kolejne testy. Lexus odpada z powodu braku silników wysokoprężnych. W kolejce czeka Jaguar. Na myśl przyszła też - wtępnie odrzucana - A8-ka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maluch Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Może troszkę inaczej - Tesla? Diesla nie ma, ale i tak tańsza w eksploatacji. Chyba, że problemem będzie zasięg. Sądząc po rocznych przebiegach trasy raczej są długie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Hehe, to samo proponowałem na początku. Odpada z powodu braku dostępu do stacji SuperCharger w rejonach, w których samochód będzie użytkowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maluch Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Tak właśnie po napisaniu posta pomyślałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Panie i panowie, szukam auta dla kobiety. Kryteria są proste: - możliwe małe - automat - ESP - nowe lub ewentualnie jakaś testowka - budżet 40 plus minus 5k Myślałem wstępnie o (kolejnosc nieprzypadkowa): - VW up (1.0 60 km automat) - Smart (1.0 benzyna) - Fiat 500 (1.2 69 km automat) up'em jeździłem wczoraj, silnik kosiarki, automat wolny, ale się nada. Do miasta idealny. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 26 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Kia Picanto lub Nowy Hyundai i10 (oba 1.2 85KM) - w tej cenie to pewnie nawet najbogatsze wersje do dostania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Picanto w cenie 45k nie ma ESP.. Hyundai trochę lepiej wypada, ale oba jakieś takie plastikowe. Tzn VW tez plastikowy, ale chociaż ładny dizajn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się