Skocz do zawartości

Zakup nowego samochodu


vanquisz

Rekomendowane odpowiedzi

S5

Nie ma Audi S5 w stanie zadowalajacym technicznie w cenie do 100 tys PLN. Wymieniona kwota i poszukiwanie w jej ramach Audi S% to grzebanie ręką po dnie śmietnika "Motoallegro" po odznaczeniu opcji Audi-S5-sortuj po najtańszych.

 

Odnośnie Megane RS - w zależności do jakiego dealera się udasz to samo auto (nowe), z identycznym wyposażeniem kupisz w cenie od 90 do 110 tys PLN. Taki jest rozstrzał cenowy. Cena zakupu nowego zachęca ale jak obejrzy się rynek wtórny to Megane RS po kilku latach eksploatacji kosztuje tyle ile dobry telewizor - a myślałem, że tylko Rang Rovery tak tanieją :evil: To mnie definityfnie zniechęciło do tego modelu - ładnie jeździ, pali umiarkowanie, jakość - proporcjonalna do ceny, którą weryfikuje rynek.

Jak masz jakiegoś znajomego w Volkswagenie to ładnie się do niego uśmiechnij a kupi Ci auto z 25% zniżką - tyle discountu dostają pracownicy Volkswagena.

 

Auto ma być sprawne technicznie czy ma tylko wyglądać i powodować piski wśród nieletnich małolatek? Jeżeli to drugie to pogrzebałbym w motoallegro i zaznaczył w opcji szukaj: Porsche :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie ciekawym wyborem są te bmki które zostalu polecone, pięknie wyglądają itp. itd.

Lecz mi ze wszystkich hot hatchy najbardziej podoba się Mazda MPS tak jak mowil Swoop jest to ciekawy wybor.

Kazdy z tych aut to zupelnie inna klasa, a najlepiej będzie jak kupisz jakiegos golfika GTI to ludzie będą klekac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn dla mnie to w sumie nie wiem o czym jest dyskusja.

Bo mniej więcej cały temat zawęzimy do:

 

http://moto.allegro.pl/samochody-osobow ... C%C2%A0%3E

 

Zależy czego się oczekuje.

Ja np nie potrafie odnaleźć się w japońskich samochodach, stąd lex, honda czy subaru totalnie do mnie nie przemawiają.

 

Trzeba czuć mniej więcej co kategorycznie nie a co może być.

Czy 2 czy 4 drzwi, czy dupowoz, czy pomnik do stania na dywanie by kumplom ciekła ślina...

 

Ja ze swojego doświadczenia szukał bym mnij lansiarskiego, ale nówkę.

Spokój psychiczny bezcenny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym coś polecił, ale mogę byś stronniczy, więc...

 

OPC do takiej kwoty ? Czytałem w helmuckiej prasie, że jednak nie za bardzo im się to udało. Żaden salon nie ma do jazd testowych, więc nawet nie można się przekonać :o

 

Zapraszam do Trójmiasta to się przejedziesz OPC :)

 

Auto-Żoliborz ma chyba Insignię OPC dostępną z tego co pamiętam, albo już sprzedali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie brał bym AudiTT - podobno to ulubione auto dla panów o orientacji homo.

 

Czy ktoś wie czy teraz do salonowej SkodyRS dodają gratis czapkę z nutrii, skórzaną saszetkę i dużą naklejkę na szybę "Mistrz lewego pasa"? Podajże w 2010 r. była taka promocja, że na niektóre modele dawali w gratisie, ale nie we wszystkich salonach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech sam zainteresowany uda się do salonu, pojeździ trochę każdym GTI/RS/R.S./M/S/R/Z, potarguje się (sytuacja wielu dealerów jest "podbramkowa", więc dla konkretnego zainteresowanego cennik "folderowy" jest fikcją) i sam określi co mu pasuje.

 

A to, czym przed danym autem racingforum i/lub hotchacz.org klęknie, czy też Bogowie Upalania stwierdzą że kupa i nie jedzie - to już inna bajka :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gruby_RS, z tą sytuacją podbramkową to nie przesadzaj - potem ludzie czytają takie głupoty w internecie "że moga dyktować warunki" i przychodzą z zadartą głową twierdząc że Insignię 2.0 Turbo 250KM 4x4 mogą kupić u mnie za 90tys zł brutto. Jedyne co mi pozostaje to wskazać dział kredytów albo z uśmiechem na twarzy zaprosić jak uzbiera brakujące 40-50tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yasiek, no offence, ale przesadziłeś.

Nie mniej cennik jest jak dla mnie śmieszny, bo jak insignia w biedzie zaczyna się od 90 K to hmmm.....

Ceny oderwane od rzeczywistości.

 

Nie mniej, w markach premium spokojnie można mieć większe rabaty, kwestia jak sie negocjuje.

 

I nie mów, ze nie mozesz zejsc, bo jesli na insignie jest 25K przeceny ze starego roku, to znaczy ze jednak ceny sa oderwane od rzeczywistosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł na firmę rabaty sięgają 30k - to nie problem. Jak bardziej chodzi mi o to, że wszystkie auto światy i inne pseudo gazety/portale motoryzacyjne pisza jak to jest ciężko w branży i że można dyktować warunki - potem przychodzi kowalski i myśli że dostanie rabat 30tys na Astrę gdzie marża to nawet nie 1/3 tej sumy :) I pytam się z czego? :D

 

Franek każda firma ma inną politykę cenową. Jeżeli chcesz wdać się w polemikę to zapraszam na PW. Idź do francuskiego salonu na literkę P i na dzień dobry dostaniesz spoooory rabat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marża to nawet nie 1/3 tej sumy

To mało?

Są marki gdzie marża to 7 - 10%

 

Wszystko w granicach rozsądku, wiadomo ze po cenniku jak kosztuje 90 K to nikt tego nie weźmie za 65K

Z resztą... Co tu komu udowadniać.

 

Ktos chce to sobie kupuje octe, opla insignie w 4 łapie za 200 k, czy smarta w brabusie za 110 K.

Każdy ma inne potrzeby ;)

 

Swoja drogą nowa astra z gliwic (ta co reklamuja) jest chyba pierwszym oplem ktory ma naprawdę dobrze skonfigurowaną cenę.

Ciekawe jak z jakością i wykonaniem.

 

:o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

francuskiego salonu na literkę P

 

Na C też mają gest :D

 

Zawsze na przełomie roku zastanawiam się ile przytula dealer "bez wyprzedaży" skoro przeceny na niektóre sztuki z tych marek idą w kilkadzieścia tysięcy :o

 

Albo "cennik 100%" jest od początku fikcją, aby omamić każdego klyęta dwucyfrowym rabatem? :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierzcie, że dealer na autach ogólnie to nie zarabia :) Zarabia się tylko jak klient weźmie cenę z katalogu + podstawowy rabat - ale takich przypadków nie ma.

 

 

Co do wyprzedaży rocznika (tak przynajmniej jest w Oplu) dealer bardzo mocno udziela się w rabacie i zarabia :zly: -> chodzi głównie o wyścig kto pierwszy pozbędzie się staroci, bo na przykład firma kupująca w RP2013 ma taką samą cenę co w RP2012 :idea::dontknow:

 

 

 

A takie auto jak pokazał Daniels czyli Astra GTC OPC z ksenonami + navi pakiet + kilka pierdół żeby się miło użytkowało to katalogowo 141 000zł - na firmę ok 120tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że dla klienta nie-firmy, który kupił auto marki "bogatej" w wyprzedaże i "promocje" - właśnie najczęściej z grupy "na F", odsprzedaż po kilku latach, nawet za cenę ciut powyżej średniej otomoto, to będzie bolesny cios pięścią w brzuch :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.