Guest Posted March 23, 2010 Report Posted March 23, 2010 Witam z przyjemnością "pochwalę" się efektami pracy ( 2009) 1. szampon Meg's 2x 2.smołę usuwałem benzyną ekstrakcyjną i meg'sem bugg & tar remover 2. glinka ( meg's) 3. 3M Ultra Fina Se ( gąbki czarna i niebieska) prędkości od 1000 do max 2000, lakier jest bardzo bardzo miękki 4. DC step 1 5. dodo blue velvet link do zdjęć : http://maxshadow.fotosik.pl/albumy/625979.html a w tym roku.... oczywiście pomimo dbałości niestety już są swirle delikatne tak, że zamierzam się zabrać do pracy. Szczerze to na lakierze hondy najlepsze efekty daje 3m ultra fina se albo swirl'x ale bardzo bardzo delikatnie do to takie "masło" że rysuje się od patrzenia Życze wszystkim pięknej pogody i obniżki cen zymola ............ accord
JJ. Posted March 23, 2010 Report Posted March 23, 2010 Ale lalka, gratuluje.. Jakieś opinie nt. Megs Bug'n'Tar remover?
Guest Posted March 23, 2010 Report Posted March 23, 2010 a chętnie szczerze , mam nadzieje że mnie tu nie spalą żywcem to najlepiej schodzi benzyna ekstrakcyjną nakładam gąbeczką czekam kilkanaście sekund i ścieram m.fibrą potem i tak lakier się odżywia wiec jak dotąd nie było problemu.
firmek Posted March 23, 2010 Report Posted March 23, 2010 najlepiej schodzi benzyna ekstrakcyjnąnakładam gąbeczką czekam kilkanaście sekund i ścieram m.fibrą Trochę OT, ale jeśli już to radził bym korzystać z benzyny ekstrakcyjnej w gumowych rękawiczkach. Czyściłem kiedyś przed malowaniem rury w domu i niestety skończyło się to reakcja alergiczna . Bawiłem się już trochę chemia do aut i nigdy nie miałem problemu, ale po benzynie była niemiła niespodzianka.
uri90 Posted March 23, 2010 Report Posted March 23, 2010 Robota profi i ten kolor niestety po zimie ciężko uniknąć swirli, ja mimo, że garażuję auto, to jak stoi na parkingu pod chmurką trzyba jakoś ten śnieg zmieść i mimo, że szczotka jest z naturalnego miękkiego włosia i tak robią się ryski Powodzenia w pracach w tym roku
marcell Posted March 23, 2010 Report Posted March 23, 2010 Gratuluję efektu. Przy chwili wolnego czasu i ja mam zamiar zabrać sie za porządek z moim autem. Czyli przed glinkowaniem użyć benzyny ekstrakcyjnej do pozbycia się smoły? Nie jest ona szkodliwa dla lakieru-mam jakieś lęki aby użyć tej benzyny bo boję się, że rozpuści mi lakier-może ktoś rozwiać moje wątpliwości, jak ją zastosować (nanieśc na smołe i po 1min wytrzeć)?
Administrator Evo Posted March 23, 2010 Administrator Report Posted March 23, 2010 A czy jak przy tankowaniu sobie oblejesz auto to rozpuszcza lakier ?
kabul Posted March 23, 2010 Report Posted March 23, 2010 A czy jak przy tankowaniu sobie oblejesz auto to rozpuszcza lakier ? Raz jak wracałem z nad morza tankowałem na szybko w Ostródzie i mi benzyna poleciała na kołpak to sporo się nagimnastykowałem później żeby usunąć żółte zacieki pomimo natychmiastowego wytarcia. Do dziś nie wiem co to było.
cyprianmeister Posted March 24, 2010 Report Posted March 24, 2010 nie tankuj w Ostródzie na BP , było pójść do Maca lepiej a zatankować później hehe
Guest Posted March 24, 2010 Report Posted March 24, 2010 jasne, że benzyna w rękawiczkach bo inaczej ręce strasznie zniszczone i suche [ Dodano: 24 Marzec 2010, 10:49 ] szukam jeszcze czegoś żeby osiągnąć większą głebie, "szkło" ale pomimo testowania różnych kombinacji nic więcej się nie udaje
Przemek Posted March 25, 2010 Report Posted March 25, 2010 QWA ludzie, coście tacy zdziwieni, że olej napędowy, benzyna rozpuszcza asfalt? PRZECIEŻ ASFALT JEST POCHODNĄ ROPY NAFTOWEJ, A WŁAŚCIWIE ODPADEM, CZYLI CZYMŚ CO BYŁO W NIEJ ROZPUSZCZONE OD DAWNA. A jeżeli się boicie użyć benzyny, to wystarczy dobry olej rzepakowy, lub inny roślinny.
Artur Posted March 25, 2010 Report Posted March 25, 2010 Naście lat temu jak drogowcy kładli nowy asfalt i porobiły się kropeczki na lakierze to sami polecali masło lub margarynę (już nie pamiętam co) i faktycznie schodziło. Tylko chyba lakier z asfaltem trzeba przed tą operacją trochę wygrzać na słońcu, ale już nie pamiętam bo wtedy było gorąco i usuwałem zaraz po zabrudzeniu więc nawet nie zdążyło zaschnąć.
Guest Posted March 25, 2010 Report Posted March 25, 2010 od dawna używam benzyny i jak na razie nic złego się nie stało !!!! jako ciekawostke dodam jeszcze, że w czasach kiedy nie było środków do opon a woski castrola kupowało sie w PEWEXIE do opon własnie uzywałem hydrolu
Artur Posted March 25, 2010 Report Posted March 25, 2010 A jako inną ciekawostkę to słyszałem że w czasach gdy jeździło się syrenkami i warszawami to podobno jako "wosku" używało się benzyny Wiem, wiem, lakiery były wtedy inne - nieekologiczne
Guest Posted March 25, 2010 Report Posted March 25, 2010 otóż wczoraj po dokonaniu uprzednio takiej samej kombinacji czyszczenia umyłem ponownie i nałożyłem nxt i z tego co widze efekt jest lepszy jak dotąd NXT uznaje za najlepszy na tym kolorze i moim lakierze [ Dodano: 25 Marzec 2010, 11:04 ] hahahah taki stary to nie jestem mam tylko..... aż 35
miHoo79 Posted April 4, 2010 Report Posted April 4, 2010 Beznyzna - rozcienczalnik ekstrakcyjny mozesz polozyc na lakier i nic mu nie bedzie, poloz nitro i poczekaj troche aa moze byc wielkie zaskoczenie.... jak nie mialem pod reka scansolu (usuwa stare powloki lakiernicze) too nasaczalem nitrem szmate kladlem na felgi iiii efekt podobny tylko proces duzo dluzszy
Guest Posted April 4, 2010 Report Posted April 4, 2010 to oczywiste chyba nie myślisz ze nakładałbym nitro na lakier... no chyba, że teściowej
Globy Posted April 6, 2010 Report Posted April 6, 2010 Piękności, niestety japońskie lakiery strasznie cierpią na tej miękkości. Zastanawiam się, czy w nowych generacjach (w zeszłym roku wprowadzili ulepszone formuły) poprawiła się odporność lakieru na zarysowania. DC1 nakładałeś później ręcznie?
smalec Posted April 6, 2010 Report Posted April 6, 2010 w 8 gen. civica na pewno lakier też jest do kitu, a jak z najnowszymi to nie wiem. eot
Guest Posted April 7, 2010 Report Posted April 7, 2010 nowa generacja jest taka sam o ile nie gorsza na motorze mam czarny lakier i rysuje sie od patrzenia a tak na poważnie to MASAKRA z tym lakierem dc 1 nakładałem recznie jedynie 3m maszynką, ponieważ na masce mam małe niedociągnięcia lakiernicze ( fabryczne) mam zamiar je lekko zmatowić papierem i poprawić ale na razie aura nie sprzyja jestem zwolennikiem jednak recznego nakładania bo jako amator maszyny sie nieco boje alebo inaczej... strasznie duzo po niej sprzatania naookoło pozdrawiam
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now