Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć . Przymierzam się do zakupu polerki DA o skoku 21 mm . Jaka polecacie do 1200 zł . Zastanawiam się miedzy krauss shinemaster s21 , a Lare LD21-150 pro . 

Opublikowano

Sam osobiście pracowałem na Krauss S21 i byli ok, jeżeli S15tka jest równie trwała to powinna być ok. 

Opublikowano

Ja polecam kraussa. 2 tygodnie temu kupilem S15 i jestem jak najbardziej zadowolony. Wykonanie ok ( wyglada o wiele lepiej na zywo niz na zdj) , dobrze wyważona, długi kabel. Obrobiłem nią juz 4 auta i jestem zadowolony. 

  • Moderator
Opublikowano
5 minut temu, przem213 napisał:

Obrobiłem nią juz 4 auta i jestem zadowolony. 

Jakie auta robiles (marka) 

Jak z cieciem . Bo sam chce kupic sobie druga DA  bo aktualnie mam 8mm i jednak cos ciąć  to dlugo trwa 

Opublikowano

Robilem same twardziele :)  2 x Audi a3, audi a6 c7 oraz a4 b7 i to wszystko w większości. ori lakier. Tnie jak najbardziej :) używałem pada mikrofibrowego z NATa ( tą nowość ). Jeden rozleciał się po 3 panelach a pozostały nie ma żadnych oznak zużycia. Oraz na paście Koch H8.02. Ale kusi mnie zakup Megsa 101 :)

Opublikowano

Używaną maszynę to sobie odpuszczam. Kupuję na firmę więc potrzebna mi faktura w koszty. Tak samo zresztą jak nie interesują mnie zakupy w zagranicznych sklepach bo już raz przerabiałem temat reklamacji z ebaya i dziękuję. Cały korowód pisania wyjaśnień i tłumaczenia o co chodzi a i tak nie udało się skutecznie wyegzekwować tej reklamacji. Wole tu na miejscu z jakąś firmą się naciągać jak już a nie gdzieś w Holandii.     

Opublikowano

Teraz tak jeszcze zauważyłem że te Evoflex mają 2 lata gwarancji a Lare i Krauss mają po roku. To w sumie dla nich plus bo chyba nie ryzykowaliby gdyby była niska jakość. Tak się zastanawiam że może warto poczekać na jakieś opinie? Kurczę, już byłem prawie zdecydowany na S21 ale ta gwarancja i trochę chyba bardziej ergonomiczna rękojeść evoflexa kusi mnie bo mam małe łapy i nie lubię grubych maszyn :)

Opublikowano

Gwarancje daje producent i moze ja dac na tydzien , miesiac lub dowolny okres czasu jednak czas 24miesiecy rekojmi jest narzucony przez Polskie prawo i tego sprzedawca musi sie trzymac. Co do roznic pomiedzy rekojmia , a gwarancja to uzyj google ;) 

Opublikowano

Znalazłem na stronach uokik takie laickie wytłumaczenie jak działa rękojmia:

Cytuj

Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną.

Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz:

- nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć – np. telefon przerywa połączenia, naczynie żaroodporne pęka pod wpływem wysokiej temperatury;

- nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę – np. urządzenie medyczne nie ma właściwości leczniczych opisywanych przez pracownika sklepu;

- nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy okazji zawierania umowy, jeśli przedsiębiorca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia – np. zegarek nie jest wodoodporny na głębokości większej niż 20 m, a konsument przed zakupem poinformował sprzedawcę, że ma zamiar nurkować powyżej takich głębokości;

- została wydana kupującemu w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie.

Wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez konsumenta towar:

- jest własnością osoby trzeciej – np. pochodzi z kradzieży;

- jest obciążony prawem osoby trzeciej – np. osobie trzeciej przysługuje prawo pierwokupu;

- cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu – np. został zabezpieczony w postępowaniu karnym jako dowód w sprawie.


Podstawa prawna: art. 5561 i 5563 Kodeksu cywilnego

I coś mi się wydaje że rękojmia to taki pic na wodę bo to tak jakby w naszym przypadku reklamować rękojmią polerkę DA bo nie poleruje tak szybko jak obiecywał producent albo że wyszły hologramy.

Mi chodzi bardziej o gwarancję na jakieś uszkodzenia mechaniczne. Inna sprawa że nie wiadomo jaki jest zakres tej gwarancji bo znalazłem jeszcze na jakiś forach prawniczych jak to ludzie walczą w przypadku elementów zużywających się i były tam nawet przypadki że jakiś producent nie uznawał gwarancji na łożyska, zębatki, łańcuchy, filtry, szczotki, linki. No i ciekawe co wtedy z rękojmią czy działa czy nie?

A może ktoś juz reklamował i ma jakieś doświadczenia jak rozpatruje Lare a jak Krauss bo na stronie Lare nie znalazłem warunków gwarancji. Jest tylko regulamin usług serwisowych a zakres jest w akrcie gwarancyjnej dołączanej do urządzenia. Z Kraussa nic nie znalazłem :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.