Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cześć!

Tym razem przedstawiam krotką relację z prac nad BMW e30 Cabrio.

Dostałem zaproszenie na jedną z Krakowskich imprez moto aby pokazać kilka branżowych rzeczy.

Wróćmy do auta i do pracy.

Samochód w dobrym stanie, rzekłbym nawet, że na standardy panujące na rynku remontowanych Youngtimerów jest nieco lepiej niż dobrze, chociaż parę rzeczy do ideału brakuje.

Auto zaczęliśmy robić w czasie pokazu i na koniec dnia było może w 15% skończone :D

Celem było racjonalna korekta, bez walki o wszystko.

Prace pochłonęły ok. 30rbg

 

 

BMW_e30_KKN_1.jpg

 

BMW_e30_KKN_2.jpg

 

BMW_e30_KKN_3.jpg

 

BMW_e30_KKN_4.jpg

 

BMW_e30_KKN_5.jpg

 

BMW_e30_KKN_6.jpg

 

BMW_e30_KKN_7.jpg

 

BMW_e30_KKN_8.jpg

 

BMW_e30_KKN_9.jpg

 

BMW_e30_KKN_10.jpg

 

Mycie którego nie ma na zdjęciach zostało wykonane standardowo.

Chwilę wcześniej samochód spłukany czystą wodą, gdy przesychał nałożone T&G od ADBL, następnie piana z Unique Athena - kolor i zapach - celem było zainteresowanie gapiów. Dalej mycie właściwe, tutaj pomógł szampon Shiny Garage Strawberry

 

BMW_e30_KKN_11.jpg

 

Solidne płukanie i dalsza część dekontaminacji.

Tutaj wspomogliśmy się ClayPadem Lare, a tam gdzie nie on dostał glinką Bilt Hamber

Maszyna to Mała Lare.

 

 

BMW_e30_KKN_12.jpg

 

BMW_e30_KKN_13.jpg

 

BMW_e30_KKN_14.jpg

 

Tutaj opowiadam o kosmicznej technologii glinkowania maszyną jak i ręcznie :)

 

BMW_e30_KKN_15.jpg

 

Maskę podzieliliśmy na kilka paneli gdzie chcieliśmy pokazać róznice pomiędzy rożnymi usługami, (wosk, onestep, kilkuetapowa korekta)

 

BMW_e30_KKN_16.jpg

 

BMW_e30_KKN_17.jpg

 

BMW_e30_KKN_18.jpg

 

BMW_e30_KKN_19.jpg

 

Tutaj goły lakier.

 

BMW_e30_KKN_20.jpg

 

Słabo widać.

Prawa strona nie dotknięta, lewa po dwóch przejazdach Kochem H8 na rotacji Kraussa

 

BMW_e30_KKN_21.jpg

 

BMW_e30_KKN_22.jpg

 

Impreza się kończy a ja jestem na błotniku :)Do finishu używałem DA 9mm

W kilku miejscach na samochodzie obcierki, tak jak tutaj pod listwą i na kolejnych zdjęciach.

 

BMW_e30_KKN_23.jpg

 

BMW_e30_KKN_24.jpg

 

BMW_e30_KKN_25.jpg

 

BMW_e30_KKN_26.jpg

 

BMW_e30_KKN_27.jpg

 

Przyjechaliśmy do siebie. Pięćdziesiątka zrobiona jeszcze na imprezie.

 

BMW_e30_KKN_28.jpg

 

Wyprowadzona całość, bez wymycia.

 

BMW_e30_KKN_29.jpg

 

Po wymyciu

 

BMW_e30_KKN_30.jpg

 

Po cleanerze z woskiem - Sonax Premium Carnauba Wax- lubię go.

 

BMW_e30_KKN_31.jpg

 

Po dotarciu.

 

BMW_e30_KKN_32.jpg

 

Drzwi przed, błotnik po

 

BMW_e30_KKN_33.jpg

 

BMW_e30_KKN_34.jpg

 

BMW_e30_KKN_35.jpg

 

Tu było wcześniej przetarcie.

Eksperymentuje z systemem SSR'a, raz jestem zachwycony, raz wq..ny :) Tu były pojedyncze, głębsze zadziory które skutecznie udało się usunąć.

 

BMW_e30_KKN_36.jpg

 

BMW_e30_KKN_37.jpg

 

BMW_e30_KKN_38.jpg

 

BMW_e30_KKN_39.jpg

 

Spróbowałem też odświeżyć miękką szybę w dachu, ale szału niema. prawa strona.

 

BMW_e30_KKN_40.jpg

 

Fotograf ze mnie żaden.

Wydech, tutaj auto sol na filcu + autosol na bawełnie. Kiepsko to na zdjęciach wyszło, ale jest lepiej.

 

BMW_e30_KKN_41.jpg

 

BMW_e30_KKN_42.jpg

 

BMW_e30_KKN_43.jpg

 

GOTOWE!

Progi psują cały efekt, nie wiem czy tu mają być nakładki, czy to nie dokończony remont. Treba to będzie poprawić!

 

BMW_e30_KKN_44.jpg

 

BMW_e30_KKN_45.jpg

 

BMW_e30_KKN_46.jpg

 

BMW_e30_KKN_47.jpg

 

BMW_e30_KKN_48.jpg

 

BMW_e30_KKN_49.jpg

 

BMW_e30_KKN_50.jpg

 

BMW_e30_KKN_51.jpg

 

BMW_e30_KKN_52.jpg

 

BMW_e30_KKN_53.jpg

 

BMW_e30_KKN_54.jpg

 

BMW_e30_KKN_55.jpg

 

BMW_e30_KKN_56.jpg

 

Dressing na oponach To FinishKare, felga zabezpieczona Hitempem, umyta Vampirem

 

BMW_e30_KKN_57.jpg

 

BMW_e30_KKN_58.jpg

 

BMW_e30_KKN_59.jpg

 

BMW_e30_KKN_60.jpg

 

BMW_e30_KKN_61.jpg

 

BMW_e30_KKN_62.jpg

 

BMW_e30_KKN_63.jpg

 

BMW_e30_KKN_64.jpg

 

BMW_e30_KKN_65.jpg

 

BMW_e30_KKN_66.jpg

 

BMW_e30_KKN_67.jpg

 

Dzięki za dotarcie do końca!

Pozdrawiam

Posted

Fajna etrzydziecha ;)

Dobre odświeżenie, ale progi rzeczywiście psują efekt..

Mógłbyś coś napisać więcej na temat metody SSR?

 

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

Posted

Ten kolor ma mega potencjał - Brokatrot metallic :good: Miałem go w swojej byłej e36.

 

Świetnie to wygląda! Na progi można wrzucić nakładki mtechnik w kolorze :acute:

Posted

Same nakładki na progi bez reszty pakietu M-technic 2 będą wyglądały tragicznie, jak przysłowiowy kwiatek do kożucha. Progi warto by prysnąć czarnym barankiem i będzie dobrze.

Piękne auto :good:

Posted

No to jeszcze zderzaczki mtech i będzie miodzio! :D Chociaż to rzadki rarytas :)

Posted

[ref]Daniel_E30[/ref], nie wiem czy mogę tu opisywać szczegóły ale w googlach i na youtubie znajdziesz na pewno nieco informacji, ewentualnie zapraszam na priv :)

[ref]dominiczek9518[/ref], nieco więcej wskazówek dla amatora? :)

  • 3 weeks later...
Posted

Co tu duzo gadac, chyba jeszcze tak zrobionej odnowy lakieru w zyciu nie widzialem. Lustro !

Posted

[ref]Dimmu[/ref], A jak Ci się pracuje tym Eurotekiem w porównaniu chociażby do tej żółtej Lare DA????

Posted

Żółty Lare jest dużo przyjemniejszy w pracy, ale eurotec tez zrobi co ma zrobić, trochę głośniejszy i bardziej trzepiący.

PS. Mówię o małym eurotecu, bo ten ze skokiem 21 jest bardzo spoko za ten pieniądz

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.