Jump to content

BMW e30 Cabrio


Dimmu

Recommended Posts

Cześć!

Tym razem przedstawiam krotką relację z prac nad BMW e30 Cabrio.

Dostałem zaproszenie na jedną z Krakowskich imprez moto aby pokazać kilka branżowych rzeczy.

Wróćmy do auta i do pracy.

Samochód w dobrym stanie, rzekłbym nawet, że na standardy panujące na rynku remontowanych Youngtimerów jest nieco lepiej niż dobrze, chociaż parę rzeczy do ideału brakuje.

Auto zaczęliśmy robić w czasie pokazu i na koniec dnia było może w 15% skończone :D

Celem było racjonalna korekta, bez walki o wszystko.

Prace pochłonęły ok. 30rbg

 

 

BMW_e30_KKN_1.jpg

 

BMW_e30_KKN_2.jpg

 

BMW_e30_KKN_3.jpg

 

BMW_e30_KKN_4.jpg

 

BMW_e30_KKN_5.jpg

 

BMW_e30_KKN_6.jpg

 

BMW_e30_KKN_7.jpg

 

BMW_e30_KKN_8.jpg

 

BMW_e30_KKN_9.jpg

 

BMW_e30_KKN_10.jpg

 

Mycie którego nie ma na zdjęciach zostało wykonane standardowo.

Chwilę wcześniej samochód spłukany czystą wodą, gdy przesychał nałożone T&G od ADBL, następnie piana z Unique Athena - kolor i zapach - celem było zainteresowanie gapiów. Dalej mycie właściwe, tutaj pomógł szampon Shiny Garage Strawberry

 

BMW_e30_KKN_11.jpg

 

Solidne płukanie i dalsza część dekontaminacji.

Tutaj wspomogliśmy się ClayPadem Lare, a tam gdzie nie on dostał glinką Bilt Hamber

Maszyna to Mała Lare.

 

 

BMW_e30_KKN_12.jpg

 

BMW_e30_KKN_13.jpg

 

BMW_e30_KKN_14.jpg

 

Tutaj opowiadam o kosmicznej technologii glinkowania maszyną jak i ręcznie :)

 

BMW_e30_KKN_15.jpg

 

Maskę podzieliliśmy na kilka paneli gdzie chcieliśmy pokazać róznice pomiędzy rożnymi usługami, (wosk, onestep, kilkuetapowa korekta)

 

BMW_e30_KKN_16.jpg

 

BMW_e30_KKN_17.jpg

 

BMW_e30_KKN_18.jpg

 

BMW_e30_KKN_19.jpg

 

Tutaj goły lakier.

 

BMW_e30_KKN_20.jpg

 

Słabo widać.

Prawa strona nie dotknięta, lewa po dwóch przejazdach Kochem H8 na rotacji Kraussa

 

BMW_e30_KKN_21.jpg

 

BMW_e30_KKN_22.jpg

 

Impreza się kończy a ja jestem na błotniku :)Do finishu używałem DA 9mm

W kilku miejscach na samochodzie obcierki, tak jak tutaj pod listwą i na kolejnych zdjęciach.

 

BMW_e30_KKN_23.jpg

 

BMW_e30_KKN_24.jpg

 

BMW_e30_KKN_25.jpg

 

BMW_e30_KKN_26.jpg

 

BMW_e30_KKN_27.jpg

 

Przyjechaliśmy do siebie. Pięćdziesiątka zrobiona jeszcze na imprezie.

 

BMW_e30_KKN_28.jpg

 

Wyprowadzona całość, bez wymycia.

 

BMW_e30_KKN_29.jpg

 

Po wymyciu

 

BMW_e30_KKN_30.jpg

 

Po cleanerze z woskiem - Sonax Premium Carnauba Wax- lubię go.

 

BMW_e30_KKN_31.jpg

 

Po dotarciu.

 

BMW_e30_KKN_32.jpg

 

Drzwi przed, błotnik po

 

BMW_e30_KKN_33.jpg

 

BMW_e30_KKN_34.jpg

 

BMW_e30_KKN_35.jpg

 

Tu było wcześniej przetarcie.

Eksperymentuje z systemem SSR'a, raz jestem zachwycony, raz wq..ny :) Tu były pojedyncze, głębsze zadziory które skutecznie udało się usunąć.

 

BMW_e30_KKN_36.jpg

 

BMW_e30_KKN_37.jpg

 

BMW_e30_KKN_38.jpg

 

BMW_e30_KKN_39.jpg

 

Spróbowałem też odświeżyć miękką szybę w dachu, ale szału niema. prawa strona.

 

BMW_e30_KKN_40.jpg

 

Fotograf ze mnie żaden.

Wydech, tutaj auto sol na filcu + autosol na bawełnie. Kiepsko to na zdjęciach wyszło, ale jest lepiej.

 

BMW_e30_KKN_41.jpg

 

BMW_e30_KKN_42.jpg

 

BMW_e30_KKN_43.jpg

 

GOTOWE!

Progi psują cały efekt, nie wiem czy tu mają być nakładki, czy to nie dokończony remont. Treba to będzie poprawić!

 

BMW_e30_KKN_44.jpg

 

BMW_e30_KKN_45.jpg

 

BMW_e30_KKN_46.jpg

 

BMW_e30_KKN_47.jpg

 

BMW_e30_KKN_48.jpg

 

BMW_e30_KKN_49.jpg

 

BMW_e30_KKN_50.jpg

 

BMW_e30_KKN_51.jpg

 

BMW_e30_KKN_52.jpg

 

BMW_e30_KKN_53.jpg

 

BMW_e30_KKN_54.jpg

 

BMW_e30_KKN_55.jpg

 

BMW_e30_KKN_56.jpg

 

Dressing na oponach To FinishKare, felga zabezpieczona Hitempem, umyta Vampirem

 

BMW_e30_KKN_57.jpg

 

BMW_e30_KKN_58.jpg

 

BMW_e30_KKN_59.jpg

 

BMW_e30_KKN_60.jpg

 

BMW_e30_KKN_61.jpg

 

BMW_e30_KKN_62.jpg

 

BMW_e30_KKN_63.jpg

 

BMW_e30_KKN_64.jpg

 

BMW_e30_KKN_65.jpg

 

BMW_e30_KKN_66.jpg

 

BMW_e30_KKN_67.jpg

 

Dzięki za dotarcie do końca!

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Fajna etrzydziecha ;)

Dobre odświeżenie, ale progi rzeczywiście psują efekt..

Mógłbyś coś napisać więcej na temat metody SSR?

 

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Ten kolor ma mega potencjał - Brokatrot metallic :good: Miałem go w swojej byłej e36.

 

Świetnie to wygląda! Na progi można wrzucić nakładki mtechnik w kolorze :acute:

Link to comment
Share on other sites

Same nakładki na progi bez reszty pakietu M-technic 2 będą wyglądały tragicznie, jak przysłowiowy kwiatek do kożucha. Progi warto by prysnąć czarnym barankiem i będzie dobrze.

Piękne auto :good:

Link to comment
Share on other sites

[ref]Daniel_E30[/ref], nie wiem czy mogę tu opisywać szczegóły ale w googlach i na youtubie znajdziesz na pewno nieco informacji, ewentualnie zapraszam na priv :)

[ref]dominiczek9518[/ref], nieco więcej wskazówek dla amatora? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Żółty Lare jest dużo przyjemniejszy w pracy, ale eurotec tez zrobi co ma zrobić, trochę głośniejszy i bardziej trzepiący.

PS. Mówię o małym eurotecu, bo ten ze skokiem 21 jest bardzo spoko za ten pieniądz

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.