Skocz do zawartości

sol2

Użytkownik
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sol2

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Auto
    Laguna II ph.II
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia sol2

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. rejestracja zakończona...sorki
  2. Witam... to poproszę o dopisanie sol2@o2.pl
  3. Trochę kolejnych wypocin z polerki plastików.. tym razem coś co było 2 strony temu...czyli Micra K12 rok 2005. obraz zastany: obraz po papierkowaniu, polerkowaniu i zabezpieczeniu dwoma warstwami HP: Sorki za jakość..ale jak to zwykle w trakcie roboty....kalkulator służył do obrazowania zabawy.. Pozdrawiam wszystkich..
  4. Witam..z małym opóźnieniem..bo wczoraj burza zabija mi połączenie ze światem..ale jest.... otrzymałem próbkę piany od Sebastiana z SNB z zamiarem przeprowadzenia testu.. piana rzadka..chóc to akurat nie ma dla mnie znaczenia..ważne jak myje.. zapach..zgodnie z info...guma balonowa.. zapach przy zalecanym stężeniu (1:7 info od Sebastiana z SNB) nie czuć w trakcie pracy...przy zwiększeniu stężenia do 1:5 praca staje się przyjemna..a dzieciaki z całego podwórka się zlatują... Więc do dzieła: próbka w zalecanym stężeniu: Seba mówił, że PH neutralne..że do codziennego mycia..więc: pacjent Laguna II nie myta 4 tygodnie...4000 km na blacie...wosku brak..umarł jakoś ostatnio... tu jeszcze nie widać za dużo: tu już lepiej: a może to: no i jeszcze specjał dnia...alufelga... czyli jednak...brudny.. jako, że zdjęcia pięknej piany już są....u mnie będzie.. 5 minut po położeniu: jeszcze się pieni..myje.. i z maski...też płynęła pianka... no i tu zaczął się problem..wyszło mocne słońce... po spłukaniu mamy taki oto widok: alu...już znacznie lepiej: i reszta: żeby nie było..cosik się nie domyło... Ogólnie...jak na szczura...daje radę...może nie wszystko po owadach usunął...ale parę godzin później nie dał też rady proszek na bezdotyku... to po A) po B) fajnie pachnie..ale nie w niskim stężeniu..bo wtedy nie czuć... po C) wyszło słońce...i ....wyszedł nalot..jak po wielu pianach.. na + zaliczę, że nalot schodzi wilgotną fibrą.. jeśli rzeczywiście nie niszczy wosku...i SNB zachowa cenę o jakiej mówił wstępnie Seba..produkt wart polecenia..i na pewno pojawi się w arsenale....tym bardziej, że dobre bo nasze..
  5. Kolejny komplecik.. Pacjent Mercedes S320 CDI rok 1998 model W220 stan przed: no i oczywiście..stan po: i troszkę bliżej: i look na wady klosza, których nie udało się pozbyć: wady widać nad soczewką xenon. Użyte środki: Papier Mirka i 3M na mokro 1000 -> 1500 -> 2000 -> 2500 Pasty Riwax PX100 - nowa pasta odpowiednik Menzerna 500 RX 06 RX 08 +IPA + ściereczki..woda destylowana..i kranówka też była zabezpieczenie: 2 warstwy Meguiar's HP.
  6. a dopiero co czytałem... http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 423#497423 Enzym Odour Eater lub coś pokrewnego..
  7. U mnie nie wyglądały wcale lepiej. Te Twoje są z ksenonem moje z H7. Część oksydacji z górnej części nie zeszła po 800 więc na drugi przelot poszła 400 punktowo potem 800 na krzyż. Ale fakt.. 400 całego bym nie robił.
  8. 400 tylko miejscami bo 800 nie dawała rady. albo moje umiejętności za słabe.. dodatkowo tego samego dnia robiłem znajomemu "malarzowi" przody w Sceniku II.. dużym twardym padem takie pajączki wcześniej zrobili, że nie mam słów.. polermistrzostwo w pełnym tego słowa znaczeniu.
  9. To teraz moje wypociny w temacie lamp. Użyte papiery 400 -> 800->1000->1500->2000->2500 do tego Riwax RX06 oraz RX08 na padach Boll 80 mm przed: więc rewelacji nie ma..w sumie tragedii też nie. w trakcie: po 800: po 1000: po 1500: po 2000: po 2500: i końcowy: czekam na opinie...w końcu to pierwsza taka robota.. ale światło bez porównania. ps. sorki za jakość zdjęć.. zdjęcia z kalkulatora.
  10. Cześć, ja od jakiegoś czasu używam Autocom /Delphi. fajna głowica..sporo robi choć nie zawsze radzi sobie z połączeniem. jako uniwersal spoko..cena na alledrogo też do przyjęcia. niestety to głównie tester..i podglądanie parametrów..nic więcej.. ustawień nie można praktycznie w ogóle nie robi. ale jako kasownik błędów... daje radę. ps...poszukaj od kogo warto z alle..a od kogo nie warto nawet tknąć...bo sporo szajsu tam lata
  11. Jeżeli lista jeszcze się nie zamknęła.. alufelgi z brudem 3-4 letnim na stanie posiadam.. właśnie zakupiłem lagunę...i ich stan..szkoda gadać... Pozdrawiam
  12. Powiem tak...u mnie koleś lakiernik leciał lekko na koreczku..tak na matowo..ale raczej kogoś z magików z forum trzeba by pytać.. w skodzie tego ni dało się zrobić..najpierw wstawka na dziurkę po antenie ..potem deko szpachlu a potem nowy lakier i korekta na maszynie
  13. Podobny efekt widziałem na skodzie w kolorze błękitu (modry), w której zaszpachlowano od dołu otwory po antenie na tylnym błotniku a potem ktoś walnął zaprawki pędzelkiem bez ścięcia krawędzi i było tak samo..
  14. A te ślady to nie są przypadkiem obwódką na rancie, który jest stykiem starego klaru z nową bazą?? i że po przeszlifowaniu deczko klaru tego problemu nie będzie??
  15. sol2

    WĄTEK PRZYWITAŃ

    Witam wszystkich "kosmetologów motoryzacyjnych" szczególnie ze Szczecina i okolic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.