Skocz do zawartości

Mav

Użytkownik
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mav

  • Urodziny 28.07.1986

Informacje

  • Imię
    Lukasz
  • Auto
    Honda CR-V
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Województwo
    Małopolskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mav

Rekrut

Rekrut (2/14)

  • Pierwszy tydzień zakończony
  • Miesiąc później
  • Rok z nami

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Jesli faktycznie papierowanie gradacja 5000 będzie zrobione dokładnie to uważam, że dasz radę Menzerna 3500. Kwestia jeszcze jakie gąbki polerskie masz i jaki lakier, ale ogólnie widzę w tym sens
  2. Piękne auto! :-) I rewelacyjna praca, tak powinno wyglądać zabezpieczenie nowego samochodu :-) Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  3. A jak zachowuje się pierwsza warstwa? Jakie kropelki, jak zachowuje się podczas mycia?
  4. Jeśli chodzi o żółty korek to 100 ml na dwa auta to trochę mało... Tymbardziej, że z tego co rozumiem nie będzie używał mocniejszej pasty tylko ta zrobi ile się da... Liczyłbym 150-250 ml na dwa auta. I to i tak z grubsza, bo nie znam stanu aut i umiejętności kolegi.
  5. Tak, to jest prawdopodobnie lotna rdza. Spolerujesz to natomiast te cząsteczki metaliczne nie wyparują- wbiją się w gabkę polerska. Użyj jakiegoś deirona, potem glinka i wszystko puści. Moim zdaniem od SG wystarczy, nie musisz przed korekta w iron-x inwestować.
  6. Nie testowałem go w tym celu. Do cleanerów mam DA Kraussa o skoku 8mm, a szyby mi się wygodniej robi rotacja. Uważam, że do szyb się spokojnie nada i od biedy do cleanerów też, może potestuje pod tym kątem w tym tygodniu.
  7. Dante05, porównuje da DA od Lare. Maszyna o skoku 8mm ma słabsza siłę cięcia, ale zostawia lepsze wykończenie. Mnie na szkoleniu w Mr Cleaner nie bedzie- brak już miejsc.
  8. To ja dodam swoje 3 grosze... Mam kilka maszyn... Kilka miesięcy temu sprawilem sobie dodatkowo VRG. Maszyna jest specyficzna w pracy, prowadzi się ją zupełnie inaczej niż rotacje i inaczej od DA. Fajnie przetestowac sobie ją na kilku elementach przed zakupem, żeby się potem nie rozczarować. Siła cięcia na świetnym poziomie, nie jest to rotacja ale niewiele ustępuje. Wykończenie ładne, porównywałbym do DA o skoku 15mm. Ja dodatkowo mam zarówno maszyny rotacyjne, jak i DA. VRG jest po prostu uzupełnieniem arsenału. Jak ktoś w Krakowie chce się z tą maszyną spróbować to zapraszam. :-)
  9. Sprawdz i przemyj jeszcz raz dokladnie uszczelki odpowiednio stezonym APC. Kiedys robilem auto, ktore jechalo na pietrowej lawecie. Z gornego auta kapal olej, na dole stalo BMW E90. Wszystko ladnie udalo mi sie usunac z wyjatkiem uszczelek, ktore w miejscu gdzie mialy stycznosc z olejem spuchly i zostaly wymienione na nowe. Wszystko poszlo z OC firmy transportowej na szczescie
  10. Gdybym mial kupowac za tak kase okleine to bym odpuscil i oddal do lakierowania, w zaleznosci od ilosci listew moze wyjsc troszke drozej ale co lakier to lakier;)
  11. Na desce mdo fajnie wyglada Perl
  12. Mozliwe, ale malo prawdopodobne moim zdaniem... Bardziej szedlbym w kierunku zlego rozkonserwowania auta. Mozliwe, ze zostaly resztki konserwacji. Nie spotkalem sie z takim przypadkiem, ale na Twoim miejscu sprobowalbym to finishem przepolerowac.
  13. Mav

    Krakowskie spoty

    Zybercik, ja ostatnio u siebie robilem podobna usluge tutaj: http://www.swiftautoklimatyzacja.pl/?page=start I jak najbardziej polecam
  14. Mav

    Krakowskie spoty

    1. kempus 2. minetoo 3. miba 4. Horas - może w końcu się uda z wami zobaczyć. A jaka godzina? 5.PIOTRUŚ -jak będzie czym przyjechać 6. Mav - na 50%, zalezy od godziny...
  15. Mav

    Krakowskie spoty

    Niedziela o ktorej godzinie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.