nOx Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Sobotni poranek był szczególnie miły po 1 pogoda w końcu staje się sympatyczna termometr wskazuje 13 stopni w cieniu , moja dziewczyna przygotowała przepyszne śniadanie , tak więc aż chce się pracować . Zabieram z sobą ostatnie potrzebne rzeczy i kierunek Tychy. Tam uż czeka wcześniej umyty i częściowo wyglinkowany Subaru forester . stan całkiem przyzwoity choć nazwa zobowiązuje wiec i parę lasów sądząć po rysach musiał zaliczyć . Z użytych środków podczas procesu Mycie: Aktywna piana no name Dodo juice Super natural shampoo Chemical Guys wodoodporna rękawica do mycia. Glinkowanie : Dodo juice gntle grey Lubrykant do glinki Born slippy Polerowanie : Ja swoją część atakowałem schollem s17 niebieskich padem oraz żółtym waflowym . Przemek pastami APP . Maszyny: Kestrel Sim-180 Festool Rotex feq 125 po czym na całe auto poszło IPA Monster Shine Zabezpieczenie lakieru na całość użyliśmy AIO Nielsena Liquid Gold następnie 2 warstwy colli 915. Nielakierowane elementy plastikowe zostały potraktowane Nielsenem Super a Sheen oraz Smart Gelem , na opony SmartGel No to jakieś fotki na potwierdzenie powyższego . Po po polerce umyłem auto aby pozbyć się pyłków po paście itp. i na koneic jeszcze Przemek pozujący aplikacje wosku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Coś z tymi kółkami w Fiacie trzeba zrobić... Ma ktoś jakis pomysł? Bo ja mam taki: http://www.minilitewheels.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajonc Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Szał Ciał Super wyszło Teraz już wiem jak się aplikuje wosk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Zajonc, jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajonc Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 z uśmiechem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Rzeczywiście szkło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Nakładanie wosku, to sama przyjemność. Zwłaszcza gdy jest to już druga warstwa i w odbiciu można zobaczyc swoją umęczona mordę [ Dodano: 1 Marzec 2010, 14:55 ] Koledzy, jako, że auto jest po mnie, a jeżdzi nim bratowa, która używa biżuteri Swarovskiego, jaki najlepiej nałożyć wosk na tę biżuterię, by dawała lepszy blask niz auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nOx Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 z uśmiechem Nakładanie wosku, to sama przyjemność. Przemek dopiero się rozkręcał na tamtym foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanar Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Aloy'e można czasem trafić na allegro za śmiesznę kasę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabul Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Po jakim czasie nakładaliście Colli od spolerowania AIO oraz czasy między warstwami Colli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Fajnie wyszło Acha, wszędzie zasłaniacie numery rejestracyjne, a na 1 zdjęciu są widoczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nOx Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 wiem wiem jakoś tak z automatu wycinałem nr ale potem stwierdziłem poco ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tdi Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 no pięknie to wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nOx Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 miło słyszeć tyle pozytywnych opinii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metys Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 szakunec za robotę wiem wiem jakoś tak z automatu wycinałem nr ale potem stwierdziłem poco ? no właśnie. I tak wiadomo kto kradnie te fury Jak to powiedział Przemek podczas rozmowy na temat jakości zdjęć robionych przez Maćka... "czasami mu wyjdą" wg mnie dodatkowy browar dla Maćka za fotki. Good job panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Fajna praca. Nie masz jakiś zdjęć 50/50 ? Foty tez pierwsza klasa ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Efekty pracy powalające Miałem do Was dojechać ale brakuje czasu ostatnio na wszystko. Mam nadzieje że następnym razem się zjawie pochwalić się pracami nad Vectrą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AutoDetailing Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Świetna robota Panowie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaCK Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 hmm i uwinęliście się w jeden dzień ?? p.s. efekt świetny, co najmniej jak 5 dni roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Lekkie sprostowanie: Fajna praca. Nie masz jakiś zdjęć 50/50 ? Foty tez pierwsza klasa ! Na tym srebrnym niestety efektu na 50/50 nie widać tak bardzo, jedynie po całości, że auto jest "szkłem" oblane Miałem do Was dojechać ale brakuje czasu ostatnio na wszystko. Mam nadzieje że następnym razem się zjawie pochwalić się pracami nad Vectrą Znaczy sie zamiast nam pomóc, to robiłeś Vectrę hmm i uwinęliście się w jeden dzień ?? Pośliśmy po bandzie i okazało sie, iż średni cutting pad i pasta APP06 wystarczą do pokazanego efektu. Tam ktoś pytał o czas między Colli... spolerowanie I warstwy, nałożyłem Purple Haze na maskę i potem znów 915 na auto. [ Dodano: 1 Marzec 2010, 21:57 ] Co do AIO i Colli, to jakieś w sumie 15 minut Metys, Łukasz, KubaCk, Autodetailing, i wszyscy pozostali, dzieki za słowa uznania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabul Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Tam ktoś pytał o czas między Colli... spolerowanie I warstwy, nałożyłem Purple Haze na maskę i potem znów 915 na auto. Tak jedno po drugim? Colli po AIO też zaraz po spolerowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 kabul, tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabul Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Praca ogólnie świetna ale nie wróżę długiej trwałości dla LSP. Swego czasu pisałem ,że colli 476 strasznie szybko mi zeszło no i ostatnio znalazłem przyczynę. Przeprowadziłem kilka testów (jeden prowadzę cały czas na swoim aucie) oraz dużo czytałem na temat i już nigdy nie położę LSP na inny produkt który zawiera jakiś sealant/wosk bez odczekania minimum 24 godzin od jego spolerowania - chyba ,że producent zaleca inaczej. pzdr. ps. Nie chce krytykować bo auto mi się mega podoba ale dzielę się wrażeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Piotrek, każda wiedza jest wszystkiego warta. natomiast ja troszke podchodze inaczej do tego auta. Jak pisałem, było moje, jest bratowej, żyje ode mnie 100m... Teraz zrobiłem w sumie takie maximum attack=maximum efekt. A w maju i tak go weżmę na weekend by położyć na nie coś innego. Poza tym, ja mam zamiar na moich autach co miesiąc coś kłaść, więc trwałość nie ma znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebba75 Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Piotrek, każda wiedza jest wszystkiego warta. natomiast ja troszke podchodze inaczej do tego auta. Jak pisałem, było moje, jest bratowej, żyje ode mnie 100m... Teraz zrobiłem w sumie takie maximum attack=maximum efekt. A w maju i tak go weżmę na weekend by położyć na nie coś innego. Poza tym, ja mam zamiar na moich autach co miesiąc coś kłaść, więc trwałość nie ma znaczenia. Robota cacy a Ty wiesz ze sie zapowiadam na lato u ciebie w Katowicach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się