Skocz do zawartości

Cieniowanie czerwonego akrylu


mont

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

W zeszłym tygodniu uderzyłem w sarnę i mam pare elementów do lakierowania: błotnik, pol zderzaka, pol dokladki (jeden element, bo dokladka jest dwuczesciowa), cwiartka blaszanego fartucha pod zderzakiem (jeden maly element, juz wypiaskowany). Lakier to czerwony akryl, nie mam i nie chce bezbarwnego, taki lakier był oryginalnie i taki ma zostać. Jeśli to ma znaczenie samochód to toyota mr2 87 rok lakierowana jakoś 3 lata temu lakierem dobieranym po oryginalnym kodzie. Różnicę odcienia będę widział na pewno, bo jestem na to mocno wyczulony, tym bardziej, ze jestem grafikiem komputerowym i sam często dobieram odcienie elementów samochodowych, tylko, że w Photoshopie. :D

Każdy lakiernik mi odradza cieniowanie akrylu mowią, ze albo sie nie da, albo ze trudno, albo ze bedzie widac jak nie od razu to po latach, albo ze tylko z bezbarwnym.

To jak jest z tym cieniowaniem? naprawdę sie nie da? Pozostaje mi tylko lakierowanie calego samochodu?

 

W innym samochodzie bym to olał, ale akurat mr2 to jest moje oczko w glowie.

Czy ktoś chciałby się podjąć tej naprawy lub polecił kogoś z środkowego albo zachodniego południa Polski?

 

Pozdrawiam serdecznie,

Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim przed dobraniem lakieru trzeba doprowadzić lakier do stanu faktycznego, usunąć oksydację, rysy, dopiero później dobór farby. Druga rzecz, dobranie miejsca odcięcia, opłaca się kombinować z odcięciem na dokładkach, nie lepiej polecieć całego zderzaka w ori kolor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mont z TF-a ?? :D ... Mr piękne auto i props za chęć utrzymania w orginale.