bienek Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zależy ile chcesz kasy na to przeznaczyć. Pady 3m są droższe niż flexipads. Ja mam urbany, flexi, lake country itd. Najbardziej lubie lake country zarówno hydrotech, ccs jak i kompressor bardzo mi odpowiadają. Do tych past będziesz potrzebował pada cutting i polishing.
borton Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Tak naprawdę nie specjalnie zastanawiałem się nad ceną.... zauważyłem że pady 3m są jednolite bez faktury, a np. Lare różnią się powierzchnią fakturą. Nie wiem czy to ma jakiś wpływ na sposób jakość pracy ? Jestem laikiem i chciałbym skompletować optymalny do pracy zestaw.
Yasiek Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2013 borton, polecam poświęcić odrobinę czasu na przeczytanie forum. Nie ma idealnego rozwiązania pasty + pady na wszystkie lakiery. Pady karbowane czy nacinane lepiej odprowadzają ciepło przez co tak nie grzeją blachy co daje możliwość dłuższej pracy nad elementem.
borton Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Pady gąbki jednolite można czyścić przy pomocy specjalnej szczotki, a co z padami gąbkami nacinanymi ? W jaki sposób uje czyścić?
Griffe Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Z 3M FC bardzo ladnie wspolpracuje bialy Flexi, ktory jest mniejszy od gabek 3M.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się