Skocz do zawartości

Pakiet letni


Gość zetrix666

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie, stoję przed dylematem zakupu środków do pielęgnacji autka. Jako iż jestem początkujący (używałem środków wyłącznie sonaxa) zwracam się o radę.

Który zestaw wybrać :

DC Step 1, 2, 3

 

Czy:

Ultimate Compound

Dc Step 2

Colli #476

Oczywiście gąbeczki i mikrofibry także, glinkowanie obowiązkowe :D

a może coś innego ?

 

Autko, którym się będę zajmował to Mondeo MK3 Czarna Perła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Colli #476

 

Na lato bym sobie odpuścił - jest świetnym woskiem ale w sezonie aż takie długotrwałe właściwości ochronne nie są potrzebne. Za niższą cenę możesz zakupić Natty Paste Blue/Red i wtedy zamiast DC2 zastosować Black Hole który może dać ciekawe efekty na Twoim lakierze.

Za kasę jaką zaoszczędzisz możesz sobie dokupić jakiś quick detailer - obecnie używam Spray & Gloss Poorboya i jestem bardzo zadowolony.

 

Ps: Temat raczej powinien się znaleźć w "szukam pomocy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem ale co do Black Hole to jeszcze mam inne autko zabawy o kolorze szary sassi dlatego zdecydowałem się na Dc Step 2

 

P.S Wiadomo, też nie chciałbym mieć wystawkę kosmetyków do auta (budżet) więc włączyłem w zestaw Colli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Wiem wiem ale co do Black Hole to jeszcze mam inne autko zabawy o kolorze szary sassi dlatego zdecydowałem się na Dc Step 2

 

BH wyjdzie równie dobrze na szarym,a ma tą przewage nad DC2 że posiada wypełniacze które pomogą Ci zamaskować część rys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zetrix666, a ja na lato z czystem sumieniem moge polecic Ci Meguiars NXT2.0