Jump to content

Pakiet letni

Recommended Posts

Posted

Witam wszystkich serdecznie, stoję przed dylematem zakupu środków do pielęgnacji autka. Jako iż jestem początkujący (używałem środków wyłącznie sonaxa) zwracam się o radę.

Który zestaw wybrać :

DC Step 1, 2, 3

Czy:

Ultimate Compound

Dc Step 2

Colli #476

Oczywiście gąbeczki i mikrofibry także, glinkowanie obowiązkowe :D

a może coś innego ?

Autko, którym się będę zajmował to Mondeo MK3 Czarna Perła

Posted

Zetrix666 ... poczytaj forum, poszukaj ;)

Jestem tu od niedawna i przestudiowanie forum wystarczyło mi do tego aby samodzielnie wybrać odpowiedni zestaw do pielęgnacji swojego auta :)

Przy okazji dowiesz się dużo ciekawych rzeczy - na prawdę warto ;)

Posted
Colli #476

Na lato bym sobie odpuścił - jest świetnym woskiem ale w sezonie aż takie długotrwałe właściwości ochronne nie są potrzebne. Za niższą cenę możesz zakupić Natty Paste Blue/Red i wtedy zamiast DC2 zastosować Black Hole który może dać ciekawe efekty na Twoim lakierze.

Za kasę jaką zaoszczędzisz możesz sobie dokupić jakiś quick detailer - obecnie używam Spray & Gloss Poorboya i jestem bardzo zadowolony.

Ps: Temat raczej powinien się znaleźć w "szukam pomocy"

Posted

Wiem wiem ale co do Black Hole to jeszcze mam inne autko zabawy o kolorze szary sassi dlatego zdecydowałem się na Dc Step 2

P.S Wiadomo, też nie chciałbym mieć wystawkę kosmetyków do auta (budżet) więc włączyłem w zestaw Colli.

• Administrator
Posted
Wiem wiem ale co do Black Hole to jeszcze mam inne autko zabawy o kolorze szary sassi dlatego zdecydowałem się na Dc Step 2

BH wyjdzie równie dobrze na szarym,a ma tą przewage nad DC2 że posiada wypełniacze które pomogą Ci zamaskować część rys.

Posted

kolor szary sassi nie jest szary generalnie, w dzień jest lekko błękitny pod słońce a w nocy srebrny ;p

Posted

A może spróbowałbyś z woskami dodo? Ja na swoim mondku zamierzam w tym sezonie :) Zielony-honour green.

Posted