Gość Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 Witam, Chcę pokazać swój efekt pracy po 2-dwu dniowej zabawie z autem, czas pracy ok 10 godz. Postanowiłem się przyłożyć do korekty lakieru sam, iż pewnego czasu powierzyłem to fachowcowi, ale byłem bardzo zawiedziony. Do korekty użyłem 3M FAST CUT PLUS na średniej gąbce i ULTRAFINA na miękij gąbce, a na to wosk 2x Collinite 476 chyba na tą aure to dobry pomysł bo miał iść NXT2.0. Korekta na poziomie 99% zostało kilka rys i swirlsów od wycierania Ultrafiny (jakoś tak się ukazały) Pogoda dzisiaj nie zachecająca na wyjazd z garażu (opady śniegu)dlatego tylko takie fotki. Auto jeszcze nie doczyszczone dokładnie listwy, plastiki, itd. ponieważ po doczyszczeniu aparat odmówił (bateria), a zdjęcia robione za dnia.Zapraszam do oglądania i krytykę pamiętając iż jest to praca amatorska.
Marco Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 Lakier w fatalnym stanie ale wyszło Ci to piękniusio! A żadnego cleanera przed woskiem nie użyłeś? PS: ładny garaż i halogenik
maly_marcin Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 Dobra robota Lakier przed kuracją był na prawdę kiepski ... nic tylko pogratulować
Gość Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 Lakier w fatalnym stanie ale wyszło Ci to piękniusio! A żadnego cleanera przed woskiem nie użyłeś? PS: ładny garaż i halogenik dzieki za miły komentarz cleaner mam tylko DC1 ,ale poszedł tylko na klape bagażnika iż od wcierania padem zauważyłem dodatkowe swillrsy i odstąpiłem od tej czynności a przed było idealnie, wie przy okazji sprawdze jak sie trzyma wosk z a bez
Czerw Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 Bardzo fajnie wyszło. Duże gratki za trud i pracę włożoną, sam robiłem e39 które było w podobnym stanie i wiem że lakier nie należy do najmiększych, co znacznie wydłuża robote, chyba że lakier nie ori.
julian Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 domi, a ja Ci napiszę mniej miło, ale może za to konstruktywnie. jeśli po ultrafina użyłeś cleanera i pokazały się ryski, to jest na 99% pewne, że cleaner usunął wypełniacze zawarte w 3M Ultrafine. zła wiadomość jest taka, że jak zejdzie colli(co bez cleanera nastąpi za nie dłużej niż 1,5 miesiąca) to okaże się, że zostało sporo hologramów po FC+, które fillery z UF zamaskowały. Druga zła wiadomość jest taka, że pewnie się wtedy wściekniesz. chyba, że jesteś pewien, że swirle tworzyło nakładanie DC1??? moim zdaniem, użycie cleanera, tylko uwidoczniło nie do końca usunięte defekty. Moja rada - użyj przed/zamiast Ultrafine pasty 3M z żółtym korkiem. p.s. zapomniałem zapytać - "średnia gąbka" na której używałeś FC+ to która? [ Dodano: 20 Luty 2010, 23:27 ] ale żeby nie było, że cham jestem - na tych zdjęciach masz kilka wypasionych odbić, serio!
Marco Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 ale żeby nie było, że cham jestem - na tych zdjęciach masz kilka wypasionych odbić, serio!Z lampą do tyłu -no profechurka
piotres Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 . Moja rada - użyj przed/zamiast Ultrafine pasty 3M z żółtym korkiem. To ultrafina ma wypelniacze ?? Julian prosze rozwin ta kwestie, bo szczerze mowiac przymierzalem sie do zakupu zestawu FC+ oraz Ultrafina SE wlasnie . A w czym pasta z zoltym korkiem rozni sie od ultrafiny ?? Co do polerki - jak dla mnie jest pieknie. Czarne auta swiezo po polerce wygladaja bez dwoch zdan najlepiej ! Jaka maszyna pracowales i na jakich obrotach ?
Przemek Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 Piotres, to już kiedyś było wałkowane, że Ultrafina ma wypełniacze ( stąd też tyle lakierników jej używa a potem wmawia, że auto super wypolerowane...)
Gość Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 do julian cenie to co napisałeś bo wiem że znasz sie na tym. to że ultrafina zawiera wypełniacze to wiem, poruszane to było na forum ale ma też właściwości ścierne dlatego nakładałem ja i przejezdzałem 3-4 razy na docisku a potem żeby wykończyć leciutko. FC+ zrobiłem pierwsze bagażnik i niebyło na nim tych swirlsów tylko małe hologramy, sam byłem w szoku, że az tak dobrze mi to wyszło. na to ultrafine i było ok dla sprawdzenia czy to nie są stare swirlsy wycierałem mikrofibra rychami posuwistymi i one zostawały wtedy i tak stwierdziłem że to sa świeze. mam głęboką nadzieje że hologramy po FC+ zostały usuniete jeśli nie to jak pogoda się zmieni za miesiąc to i tak mam w planach zakupienie wosku naturalnego i cleanera więc tak bardzo mi na wosku nie zalezy. p.s. zapomniałem zapytać - "średnia gąbka" na której używałeś FC+ to która? gąbki nie były to dedykowane 3M w (sklepie nie mieli) [ Dodano: 20 Luty 2010, 23:27 ] ale żeby nie było, że cham jestem - na tych zdjęciach masz kilka wypasionych odbić, serio! Czytam to forum intensywnie, ale nie biore udziału w debatach. Staram się pozyskiwac wiedze a jeśli chodzi o polerke to na tym forum jej nabyłem, i jeszcze kilka trików też np; jak robić fotki
JJ. Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 domi, jak na "amatorską robotę", lakier BMW i 99% korektę jestem pełen podziwu chylę czoła
turzol Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 Efekt świetny, gratuluje Możesz napisać jakiej maszyny używałeś do korekcji lakieru?
julian Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 domi, a, to nie do końca załapałem o co Ci chodziło. problemem były w takim razie nowo powstające ryski przy samym docieraniu, tak? to się niestety zdarza, dlatego ja na wytarcie pasty mam zawsze kilka szmatek, a też staram się nie docierać na siłę - wolę umyć auto i taką metodą wszystkiego się pozbyć. pozdro!
Gość Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 domi, a, to nie do końca załapałem o co Ci chodziło. problemem były w takim razie nowo powstające ryski przy samym docieraniu, tak? to się niestety zdarza, dlatego ja na wytarcie pasty mam zawsze kilka szmatek, a też staram się nie docierać na siłę - wolę umyć auto i taką metodą wszystkiego się pozbyć. pozdro! tak oto mi chodziło ze powstawały nowe, też chciałem myć ale pogoda była nie sprzyjająca myciu, po FC+ oczywiście umyłem dokładnie auto ciepła wodą i oglądałem je dokładnie czy by coś nie poprawić,ale było ok pod ultrafine [ Dodano: 21 Luty 2010, 10:56 ] Efekt świetny, gratulujeMożesz napisać jakiej maszyny używałeś do korekcji lakieru? polerka z allegro BASS POL (coś takiego chyba) obroty FC+ trzeci bieg max 3,5 Ultrafina czwarty bieg
kojak Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 I to się podoba,amatorska robota z tak dobrymi i ładnymi efektami. Pasowałyby jeszcze zdjęcia z odbiciem światła z lampy na lakierze,dla oddania tej 99% procentowej korekcji. No i "pozazdrościć" garażyku i autka. E 46 ... yhh....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się