julian Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 hipcio, uważam, że po pierwsze, poczytaj trochę forum, a potem poczytaj trochę detailingworld, a po drugie, z tak specyficznym lakierem jak masz na swoim aucie, daj sobie spokój i postaraj się tego nie zauważać. piotrek305, no widać, że już o 2 meganach... myślę, że w Twoim aucie może być łatwiej osiągnąc satysfakcjonujący efekt. jeśli lakier faktycznie jest różny, tzn sam jego kolor, a nie wrażenie, jakie się odnosi porównując wyblakniętą powierzchnię ze świeżo malowaną, to nigdy samym polerowaniem się tego nie zmieni. Jeśli zaś zauważasz różnicę między starym a nowym, to jest duża szansa, żeby wyciągnąć 90%podobieństwa.
Marco Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 Marco niby lakier nie ma wyblaknać np po sezonie, skoro fabryczny też wyblakł?? A może się ze mną nie zgodzisz??A masz go od nowości ze widzisz różnicę? Metallic raczej nie blaknie.
julian Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 hipcio, ale dotyczy dwóch zasadniczo różnych lakierów!!!
piotrek305 Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 oo właśnie ;p mówimy o czerwonym akrylu
Marco Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 To dlaczego jak się dobiera lakier to z elementu a nie z nr.vinBo w większości przypadków lakier jest brudny,zszarzały i pełen rys -to wszystko zmienia odcień lakieru bezbarwnego przez co lakier bazowy jest trudny do "odczytania" .poza tym lakier metallic-jak pewnie Ci wiadomo , składa się z kilku części składowych które są zawarte w kodzie lakieru ale każdy mieszalnik jest inny.Gwarantuje Ci ze lakier o tym samym kodzie z innego mieszalnika wyjdzie inny. Dlatego w 90% robi się korekcje manualnie i natryski próbne. A i tak może na aucie wyjść inaczej bo zależy to tez od wielu innych czynników. M.in. od ilości promil w wydychanym powietrzu lakiernika-paproka hipcio, uważam, że po pierwsze, poczytaj trochę forum, a potem poczytaj trochę detailingworld, a po drugie, z tak specyficznym lakierem jak masz na swoim aucie, daj sobie spokój i postaraj się tego nie zauważać. czyli jak mówicie Panowie można by było spróbować.. teraz tylko pytanie.. kto w Wawie lub w okolicach mógłby i chciałby takie wyzwanie podjąć..? i oczywiście czysto teoretycznie w bardzo dużym przybliżeniu ile taki zabieg moze kosztować.. chodzi mi o orientacyjne kosztaA może by tak samemu? Efekt namacalny od razu,a ile przyjemności
piotrek305 Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 no ja sam jak najbardziej.. tylko Panowie czym i jak ? chętnie bym spróbował..
Marco Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 no ja sam jak najbardziej.. tylko Panowie czym i jak ? chętnie bym spróbował.. No to bracie,od jutra siadasz i czytasz,czytasz,czytasz,potem zakupy i jak śniegi zejdą do roboty! Na forum jest full informacji!
julian Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 piotrek305, zobacz co jest w dziale pokaż swój blask, zobacz na czym i czym pracują ludzie z forum, to da Ci spore pojęcia gdzie zacząć!
piotrek305 Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 no na pewno poczytam.. ale myślałem, ze doradzicie odnośnie kosmetyków bo ta operacja jest dosyć specyficzna i myślałem może, że do tego są jakieś odpowiednie środki..
Marco Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 piotrek305, zobacz co jest w dziale pokaż swój blask,A ja myślałem ze od tego każdy nowy user zaczyna,bo tam zdjątek najwięcej piotrek305, wiesz ilu tu było takich co chciało żeby podać na tacy ,a potem znikali? Naprawdę poczytaj a wielu rzeczy się dowiesz. Nie bądź nygus
piotrek305 Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 noo to juz dawno przejrzałem.. bo ogólnie forum.. przeglądam gdzieś od dwócy miesięcy.. [ Dodano: 20 Luty 2010, 23:41 ] ja na pewno nie ucieknę ;p czytam to forum od dawna.. zarejestrowałem się bo chciałem Was się poradzić..
Marco Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 noo to juz dawno przejrzałem.. bo ogólnie forum.. przeglądam gdzieś od dwócy miesięcy.. No i zadajesz takie pytania?? Eee coś ściemniasz... 1. http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=421 2. http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=1169
piotrek305 Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 nie no poważnie.. bo co innego odświeżyc kolor a co innego zmagać się z elementami różniącymi się odcieniami koloru.. no okej poszukam sam..
Przemek Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 Szukaj, szukaj, powklejaj potem cytaty odpowiednie, wtedy nabierzesz u nas szacunku i zaufanie.
Gość Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 Ale podobno bez barwny przyżółknie od słońca, i to już chyba powinno poprawic wygląd??
Marco Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 Ale podobno bez barwny przyżółknie od słońca, i to już chyba powinno poprawic wygląd?? No jesli w/g Ciebie pożółknięty bezbarwny=poprawa wyglądu to
Wrobel Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 Koledze pewnie chodziło o polerkę starszego lakieru i starcie pożółkłej warstwy bezbarwnego, co już powinno poprawić sprawę. Ale czy na pewno bezbarwny żółknie?
kabul Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 Jak jest źle położony przez lakiernika w szopie to żółknie i łuszczeje zarazem. Zazwyczaj się tak dzieje jak za późno się położy klar na już za bardzo wyschniętą bazę. Fabryczny klar nie powinien żółknąć.
Gibon86 Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 Hipcio nic już z tym lakierem nie zrobisz. Niestety ze srebrnymi już tak jest że czasem ciężko dobrac kolor. Ja akurat zauwazam takie rzeczy bo codziennie stykam się z takimi autami. Moim zdaniem najlepiej zapłacic pare zł. i pomalowac jeszcze raz. Samo malowanie nie powinno dużo kosztowac bo masz praktycznie wszystko przygotowane. Nie wiem jak lakiernik dobieral kolor ale może sam pojedź do mieszalni z jakims elementem np. klapka wlewu paliwa dopłac pare zł. i niech gościo męczy się ale zrobi to dobrze. Ja osobicie malowałbym. Co do czerwonej megane to podjedź gdzies gdzie polerują i niech ktoś przejedzie kawalek błotnika. Jak zobaczysz poprawe to można wtedy coś działac. Najlepiej sprawdź czym malowany był błotnik. Jak lakier jednowarstwowy to raczej kolor wyblakł i według mnie zrobisz korekte. Jak baza + bezbarwny to zły odcień i tylko malowanie zostaje
Gość Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 No a dużo mniej wyjdzie polakierowanie tej maski?? Lakiernik jeszcze wpylał to w błotniki, ale dziwna sprawa z tym jest bo: z bliska własnie po wpyleniu nie widać tej różnicy, za to jak się oddale od auta to z daleka widać, to normalne po wpyleniu czy nie powinno byc wogóle widac różnicy jak się wpyli??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się