Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hipcio, uważam, że po pierwsze, poczytaj trochę forum, a potem poczytaj trochę detailingworld, a po drugie, z tak specyficznym lakierem jak masz na swoim aucie, daj sobie spokój i postaraj się tego nie zauważać.

 

piotrek305, no widać, że już o 2 meganach... ;) myślę, że w Twoim aucie może być łatwiej osiągnąc satysfakcjonujący efekt. jeśli lakier faktycznie jest różny, tzn sam jego kolor, a nie wrażenie, jakie się odnosi porównując wyblakniętą powierzchnię ze świeżo malowaną, to nigdy samym polerowaniem się tego nie zmieni. Jeśli zaś zauważasz różnicę między starym a nowym, to jest duża szansa, żeby wyciągnąć 90%podobieństwa.

Opublikowano
Marco niby lakier nie ma wyblaknać np po sezonie, skoro fabryczny też wyblakł?? A może się ze mną nie zgodzisz??
A masz go od nowości ze widzisz różnicę? Metallic raczej nie blaknie.
Opublikowano
To dlaczego jak się dobiera lakier to z elementu a nie z nr.vin
Bo w większości przypadków lakier jest brudny,zszarzały i pełen rys -to wszystko zmienia odcień lakieru bezbarwnego przez co lakier bazowy jest trudny do "odczytania"

.poza tym lakier metallic-jak pewnie Ci wiadomo :| , składa się z kilku części składowych które są zawarte w kodzie lakieru ale każdy mieszalnik jest inny.Gwarantuje Ci ze lakier o tym samym kodzie z innego mieszalnika wyjdzie inny. Dlatego w 90% robi się korekcje manualnie i natryski próbne. A i tak może na aucie wyjść inaczej bo zależy to tez od wielu innych czynników. M.in. od ilości promil w wydychanym powietrzu lakiernika-paproka :lol:

hipcio, uważam, że po pierwsze, poczytaj trochę forum, a potem poczytaj trochę detailingworld, a po drugie, z tak specyficznym lakierem jak masz na swoim aucie, daj sobie spokój i postaraj się tego nie zauważać.
:good:

 

czyli jak mówicie Panowie można by było spróbować.. teraz tylko pytanie.. kto w Wawie lub w okolicach mógłby i chciałby takie wyzwanie podjąć..? i oczywiście czysto teoretycznie w bardzo dużym przybliżeniu ile taki zabieg moze kosztować.. chodzi mi o orientacyjne koszta
A może by tak samemu? Efekt namacalny od razu,a ile przyjemności ;):lol:
Opublikowano
no ja sam jak najbardziej.. tylko Panowie czym i jak :D ? chętnie bym spróbował..

No to bracie,od jutra siadasz i czytasz,czytasz,czytasz,potem zakupy i jak śniegi zejdą do roboty! Na forum jest full informacji!

Opublikowano

piotrek305, zobacz co jest w dziale pokaż swój blask, zobacz na czym i czym pracują ludzie z forum, to da Ci spore pojęcia gdzie zacząć!

Opublikowano

no na pewno poczytam.. ale myślałem, ze doradzicie odnośnie kosmetyków bo ta operacja jest dosyć specyficzna i myślałem może, że do tego są jakieś odpowiednie środki..

Opublikowano
piotrek305, zobacz co jest w dziale pokaż swój blask,
A ja myślałem ze od tego każdy nowy user zaczyna,bo tam zdjątek najwięcej :lol:

 

piotrek305, wiesz ilu tu było takich co chciało żeby podać na tacy ,a potem znikali? Naprawdę poczytaj a wielu rzeczy się dowiesz. Nie bądź nygus :D

Opublikowano

noo to juz dawno przejrzałem.. bo ogólnie forum.. przeglądam gdzieś od dwócy miesięcy..

 

[ Dodano: 20 Luty 2010, 23:41 ]

ja na pewno nie ucieknę ;p czytam to forum od dawna.. zarejestrowałem się bo chciałem Was się poradzić..

Opublikowano

nie no poważnie.. bo co innego odświeżyc kolor a co innego zmagać się z elementami różniącymi się odcieniami koloru.. no okej poszukam sam..

Opublikowano

Ale podobno bez barwny przyżółknie od słońca, i to już chyba powinno poprawic wygląd??

Opublikowano
Ale podobno bez barwny przyżółknie od słońca, i to już chyba powinno poprawic wygląd??
No jesli w/g Ciebie pożółknięty bezbarwny=poprawa wyglądu to :good::lol::lol:
Opublikowano

Koledze pewnie chodziło o polerkę starszego lakieru i starcie pożółkłej warstwy bezbarwnego, co już powinno poprawić sprawę. Ale czy na pewno bezbarwny żółknie?

Opublikowano

Jak jest źle położony przez lakiernika w szopie to żółknie i łuszczeje zarazem. Zazwyczaj się tak dzieje jak za późno się położy klar na już za bardzo wyschniętą bazę. Fabryczny klar nie powinien żółknąć.

Opublikowano

Hipcio nic już z tym lakierem nie zrobisz. Niestety ze srebrnymi już tak jest że czasem ciężko dobrac kolor. Ja akurat zauwazam takie rzeczy bo codziennie stykam się z takimi autami. Moim zdaniem najlepiej zapłacic pare zł. i pomalowac jeszcze raz. Samo malowanie nie powinno dużo kosztowac bo masz praktycznie wszystko przygotowane. Nie wiem jak lakiernik dobieral kolor ale może sam pojedź do mieszalni z jakims elementem np. klapka wlewu paliwa dopłac pare zł. i niech gościo męczy się ale zrobi to dobrze. Ja osobicie malowałbym. Co do czerwonej megane to podjedź gdzies gdzie polerują i niech ktoś przejedzie kawalek błotnika. Jak zobaczysz poprawe to można wtedy coś działac. Najlepiej sprawdź czym malowany był błotnik. Jak lakier jednowarstwowy to raczej kolor wyblakł i według mnie zrobisz korekte. Jak baza + bezbarwny to zły odcień i tylko malowanie zostaje

Opublikowano

No a dużo mniej wyjdzie polakierowanie tej maski?? Lakiernik jeszcze wpylał to w błotniki, ale dziwna sprawa z tym jest bo: z bliska własnie po wpyleniu nie widać tej różnicy, za to jak się oddale od auta to z daleka widać, to normalne po wpyleniu czy nie powinno byc wogóle widac różnicy jak się wpyli??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.