Jump to content

Seat Exeo 2011 UNCR


Recommended Posts

Witam , jakiś czas temu odwiedził mnie seat exeo z 2011 roku , znajomy namówił właściciela seata z naciskiem na namówił aby pomimo 30 km podróży w jedną stronę jednak to do mnie go przyprowadził. W sumie właściciel do samego końca wierzył , że jego świeży nabytek jest w stanie co najmniej bardzo dobrym , dopiero jak nasz wspólny znajomy zaczął wymachiwać brinkmannem po lakierze coś do nie go dotarło ,że może faktycznie auto nie jest jak nowe :D . Finalnie po wytłumaczeniu zakresu pracy ciągle z lekką niepewnością właściciel zgodził się na 3 dni pracy .

 

Użyte środki :

 

 

Mycie / dekontaminacja

Szampon -Presta Suds / ADBL Pro

Piana -Zeus Unique

Deironizer - Tuga

Tar Remover -Vasco prewash / ADBL tar remover

Środek do opon - Truck Uniqe 1:10

Glinka- Soft 99

APC - ADBL

Suszenie - fluffy / kompresor 50 l

 

 

 

 

Lakier

Menzerna 400 / biały NAT , Antihologram / Czerwony NAT

Silicone remover Koch IPA 1:1/ Tac intensive oil cleaner

 

UNCr , Silk Max Protect

 

 

Dresingi :

Plastiki - Gtechinq t1

Opony - Gtechniq t2

 

Felgi

Sonax wheel sealant

 

Szyby

Gtechniq G5

 

Wydech :

Gtechinq M1

 

Wnętrze

APC - Dionysus Unique 1:20

Dressingi - Natural look

Szyby - ADBL Glass cleaner

Skóry - zestaw colourlock strong

Pranie - Nielsen Extra Nap / Nielsen Low foam

 

Auto po przyjeździe

 

 

 

sJbXoi.jpg

lE585y.jpg

cBsgCn.jpg

XyF3UT.jpg

HAMd0M.jpg

kY2Os3.jpg

QlMtY2.jpg

 

 

 

 

Mycie/ dekontaminacja . Auto przed myciem spryskałem najpierw tar removerem ADBL , po kilkunastu minutach Vasco prewash , po około godzinie zabrałem się za mycie , piana itd .Pomimo sporego brudu na lakierze smoła rozpuściła się praktycznie do zera , zostało zaledwie kilka minimalnych kropek, które zebrała glinka , glinkowanie z Tugą jako lubrykantem ;) .

 

 

JoFq5a.jpg

MFQ02s.jpg

GcwRE7.jpg

3K2SK0.jpg

dHyjzg.jpg

OV407K.jpg

Fgm4hh.jpg

bwDxE4.jpg

oIwRaR.jpg

 

 

 

Po myciu i dekontaminacji oklejanie i :ad:

 

 

 

 

QeaZme.jpg

ln4mMm.jpg

49QBUl.jpg

8B0JtQ.jpg

LSs5Ow.jpg

qXJg7m.jpg

bhrb8b.jpg

iuI5a8.jpg

6nNLfU.jpg

acebzX.jpg

W6QBXU.jpg

Hf3jIB.jpg

S8DKwf.jpg

DsHhZF.jpg

ovkGoy.jpg

txh2K7.jpg

dyUp7q.jpg

1joz25.jpg

q3qDoJ.jpg

g1TTS8.jpg

fdwiu5.jpg

tcTGZw.jpg

tkMN8y.jpg

OkY9Mo.jpg

udsS15.jpg

AbyelQ.jpg

 

 

 

 

 

Ogólnie bardzo przyjemnie wspominam tą pracę , na większości paneli 2 przejazdy cutingiem ściągały 90 % rys , na niektórych musiałem zrobić 3 lub 4 przejazdy . Po cutingu zostawał jedynie niewielki bałagan , który bez większego wysiłku ogarnąłem antihologramem,pasty przemywałem po każdym przejeździe , na koniec mycie czyli Zeus unique + Apc adbl następnie mycie rękawicą szamponem ADBL pro.

 

 

Wnętrze nie było tak zaniedbane jak zewnątrz auta, colourlock bez najmniejszego problemu oczyścił skóry , podłoga i wycieraczki wymagały jedynie delikatnego prania , całość ogarnąłem w nie więcej niż 6 godzin .

 

 

 

TL4PCv.jpg

Kd5WJb.jpg

ftOtVd.jpg

MFwZNk.jpg

I5OOFa.jpg

DyL8mW.jpg

GIxrFO.jpg

uoawQb.jpg

RUqLkh.jpg

izPok6.jpg

gFdFvr.jpg

IEAK9P.jpg

sJ6pcC.jpg

 

 

 

Przyszedł czas na powłokę , dressingi itd. Przed powłoką lakier przetarłem 2 x kochem, raz Tac oil , a na koniec Ipą .

 

 

fTNxnT.jpg

zTnUl8.jpg

Hvp8yj.jpg

rTElNI.jpg

1ev045.jpg

 

 

 

Efekt końcowy

 

P6vbkm.jpg

iXywMz.jpg

nzfob7.jpg

JkriIg.jpg

e06LUO.jpg

huaV95.jpg

rvPOkN.jpg

vQ3sjv.jpg

NU66GW.jpg

t1SfV1.jpg

RidBjE.jpg

JgIW6b.jpg

NlPFfl.jpg

4wNmA2.jpg

P3QuWq.jpg

wYar48.jpg

tQaaci.jpg

knaNbO.jpg

mB1Uwr.jpg

0aNvHz.jpg

55OzYJ.jpg

fgGDN0.jpg

LwqByz.jpg

KCGAr9.jpg

6SYUV5.jpg

sdGj7K.jpg

RuEB2c.jpg

aJ25HL.jpg

JnEVXd.jpg

OBsrVm.jpg

X4wYq0.jpg

eWeuwH.jpg

DgrIfG.jpg

2BgCtp.jpg

DOjsTA.jpg

3bdwzB.jpg

tkJ0QL.jpg

r4wFVA.jpg

Link to comment
Share on other sites

Super,soczysty kolor podoba mi się. :good:

Właściciel zauważył wreszcie różnice?

 

W dniu odbioru przyjechał z dwoma koleszkami , przez dziesięć minut cykali fotki ,a jemu banan z twarzy nie zszedł do samego końca ,więc chyba zauważył :)

 

 

 

Ładnie wyszło Tobie te A4 :good::D

Dzięki :) , do tej pory zastanawiam się co autor miał na myśli robiąc taki przeszczep , liczył, że nikt się nie domyśli :kox:

 

 

 

Dżentwlmeni nie rozmawiaja o kasie.. Ale trzeba mieć kase żeby startowac na dżentelmena...

Wprost - ile taka przyjemność?

 

Mi tam daleko do dżentelmana ,ale i tak uznam ,że nie było pytania :D

 

 

 

Widzę kolega wziął się za ostatnio modne powłoki :good: Przy polerowaniu na jakich maszynach pracowałeś?

 

Najgorzej jest zacząć , potem okazuje się , że nie taki diabeł straszny jak go malują ;) . Tylko na rotacji .

 

Szkoda, że cały efekt psują te wyśmienite ''chlapacze''...

Pasek na pół szyby i wydech Ulter? ;)

Praca fajnie wyszła, efekt konkretny :)

 

 

Chlapacze faktycznie kozackie , dopiero teraz przyglądnąłem się dokładniej :D . Pasek na pół szyby klei chyba co drugi "szybki i wściekły "w tym kraju , zakładam że dają kilka punktów do szacunku na dzielni :D , jeżeli szyba jest bardziej pochyła ,to niektórzy potrafią zostawić 10 cm prześwitu :kox:, a wtedy to już klękajcie narody :wallbash: , ale co kraj to obyczaj , najwidoczniej to tutejsza odmiana wieś tuningu :D

Link to comment
Share on other sites

Niezły efekt końcowy, już druga dzisiaj przeczytana Twoja relacja z pracy. Mam jedno pytanie odnośnie okolic zawiasów, jak sobie z tym brudem poradzileś, jakich środków użyłeś i czym zabezpieczyłeś same mechanizmy zawiasów?

Link to comment
Share on other sites

Podpinam się pod pytanie wyżej, sam też używam apc ADBL w roztworze 1:5, ale w zakamarkach gdzie nie dojade pędzelkiem słabo rusza brudy. U Ciebie widać ze wszystko ładnie puściło.

Link to comment
Share on other sites

Niezły efekt końcowy, już druga dzisiaj przeczytana Twoja relacja z pracy. Mam jedno pytanie odnośnie okolic zawiasów, jak sobie z tym brudem poradzileś, jakich środków użyłeś i czym zabezpieczyłeś same mechanizmy zawiasów?

 

Podpinam się pod pytanie wyżej, sam też używam apc ADBL w roztworze 1:5, ale w zakamarkach gdzie nie dojade pędzelkiem słabo rusza brudy. U Ciebie widać ze wszystko ładnie puściło.

 

 

Wnęki przed pianowaniem auta spryskuje w zależności od brudu : Truck Unique 1:10 / ADBL Green Gine 1:10 / ADBL APC 1:10 , po spłukaniu piany , wypłukuję cały syf myjką ciśnieniową , przy zachowaniu ostrożności i odrobinie wprawy praktycznie nic nie wleci do wnętrza , poza tym jeżeli już to kilka kropel co w zasadzie nie ma znaczenia , gdyż wnętrze zawsze robię w drugiej kolejności . Jeżeli sa konkretnie uwalone , czyli dużo gorzej niż w tym aucie ,to dotatkowo je pędzelkuję , a w krytycznych przypadkach najpierw leci tar remover , po kilkunastu minutach rozrobiony Truck , pędzelek do felg auto glyma i myjka ;) . Zawiasów nie zabezpieczam . Moje auto przechodzi takie mycie co 2-3 miesiące od dwóch lat i nic się nie dzieje :dontknow:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nie mówię że kłamiesz. Po prostu dla mnie brakuje czegoś pomiędzy :)

 

Ale co trzeba przyznać to ładnie wyszło autko :)

 

Polish nic nie wnosił wiec uznałem , że nie ma sensu tracić czasu na ten krok , wszystko zgrało się niemalże idealnie w cuttingu więc i bałaganu nie było ( po wymyciu zmywaczem kocha ) .

Link to comment
Share on other sites

Każdy ma swoje zdanie.

 

Popieram w 100 % :good:

 

 

:good:

 

 

 

Swoją drogą to jest jakaś widoczna różnica miedzy T1 a T2? chodzi mi o konsystencje, trwałość, efekt przyciemnienia? :)

Link to comment
Share on other sites

Fg400 na białym Nacie, który nie jest jakoś bardzo twardy, idzie zrobić praktycznie one-step, który 3/4 użytkowników uzna za wystarczający. Dodawanie tu jeszcze polisha przed Antihologramem to sztuka dla sztuki moim zdaniem.

Link to comment
Share on other sites

Fg400 na białym Nacie, który nie jest jakoś bardzo twardy, idzie zrobić praktycznie one-step, który 3/4 użytkowników uzna za wystarczający. Dodawanie tu jeszcze polisha przed Antihologramem to sztuka dla sztuki moim zdaniem.

 

Dokładnie to samo chciałem napisać , ale nie chciałem wywoływać burzy :) , dzisiaj pracuję nad cordobą 09 i ta sama opcja sprawdza się doskonale :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.