golden0282 Posted March 12, 2016 Report Posted March 12, 2016 Witam , jakiś czas temu odwiedził mnie seat exeo z 2011 roku , znajomy namówił właściciela seata z naciskiem na namówił aby pomimo 30 km podróży w jedną stronę jednak to do mnie go przyprowadził. W sumie właściciel do samego końca wierzył , że jego świeży nabytek jest w stanie co najmniej bardzo dobrym , dopiero jak nasz wspólny znajomy zaczął wymachiwać brinkmannem po lakierze coś do nie go dotarło ,że może faktycznie auto nie jest jak nowe . Finalnie po wytłumaczeniu zakresu pracy ciągle z lekką niepewnością właściciel zgodził się na 3 dni pracy . Użyte środki : Mycie / dekontaminacja Szampon -Presta Suds / ADBL Pro Piana -Zeus Unique Deironizer - Tuga Tar Remover -Vasco prewash / ADBL tar remover Środek do opon - Truck Uniqe 1:10 Glinka- Soft 99 APC - ADBL Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier Menzerna 400 / biały NAT , Antihologram / Czerwony NAT Silicone remover Koch IPA 1:1/ Tac intensive oil cleaner UNCr , Silk Max Protect Dresingi : Plastiki - Gtechinq t1 Opony - Gtechniq t2 Felgi Sonax wheel sealant Szyby Gtechniq G5 Wydech : Gtechinq M1 Wnętrze APC - Dionysus Unique 1:20 Dressingi - Natural look Szyby - ADBL Glass cleaner Skóry - zestaw colourlock strong Pranie - Nielsen Extra Nap / Nielsen Low foam Auto po przyjeździe Mycie/ dekontaminacja . Auto przed myciem spryskałem najpierw tar removerem ADBL , po kilkunastu minutach Vasco prewash , po około godzinie zabrałem się za mycie , piana itd .Pomimo sporego brudu na lakierze smoła rozpuściła się praktycznie do zera , zostało zaledwie kilka minimalnych kropek, które zebrała glinka , glinkowanie z Tugą jako lubrykantem . Po myciu i dekontaminacji oklejanie i Ogólnie bardzo przyjemnie wspominam tą pracę , na większości paneli 2 przejazdy cutingiem ściągały 90 % rys , na niektórych musiałem zrobić 3 lub 4 przejazdy . Po cutingu zostawał jedynie niewielki bałagan , który bez większego wysiłku ogarnąłem antihologramem,pasty przemywałem po każdym przejeździe , na koniec mycie czyli Zeus unique + Apc adbl następnie mycie rękawicą szamponem ADBL pro. Wnętrze nie było tak zaniedbane jak zewnątrz auta, colourlock bez najmniejszego problemu oczyścił skóry , podłoga i wycieraczki wymagały jedynie delikatnego prania , całość ogarnąłem w nie więcej niż 6 godzin . Przyszedł czas na powłokę , dressingi itd. Przed powłoką lakier przetarłem 2 x kochem, raz Tac oil , a na koniec Ipą . Efekt końcowy
impex Posted March 12, 2016 Report Posted March 12, 2016 Super,soczysty kolor podoba mi się. Właściciel zauważył wreszcie różnice?
Qbakr Posted March 12, 2016 Report Posted March 12, 2016 Dżentwlmeni nie rozmawiaja o kasie.. Ale trzeba mieć kase żeby startowac na dżentelmena... Wprost - ile taka przyjemność?
Dante05 Posted March 12, 2016 Report Posted March 12, 2016 Widzę kolega wziął się za ostatnio modne powłoki Przy polerowaniu na jakich maszynach pracowałeś?
kamil_rosen Posted March 12, 2016 Report Posted March 12, 2016 Szkoda, że cały efekt psują te wyśmienite ''chlapacze''... Pasek na pół szyby i wydech Ulter? Praca fajnie wyszła, efekt konkretny
golden0282 Posted March 13, 2016 Author Report Posted March 13, 2016 Super,soczysty kolor podoba mi się. Właściciel zauważył wreszcie różnice? W dniu odbioru przyjechał z dwoma koleszkami , przez dziesięć minut cykali fotki ,a jemu banan z twarzy nie zszedł do samego końca ,więc chyba zauważył Ładnie wyszło Tobie te A4 Dzięki , do tej pory zastanawiam się co autor miał na myśli robiąc taki przeszczep , liczył, że nikt się nie domyśli Dżentwlmeni nie rozmawiaja o kasie.. Ale trzeba mieć kase żeby startowac na dżentelmena...Wprost - ile taka przyjemność? Mi tam daleko do dżentelmana ,ale i tak uznam ,że nie było pytania Widzę kolega wziął się za ostatnio modne powłoki Przy polerowaniu na jakich maszynach pracowałeś? Najgorzej jest zacząć , potem okazuje się , że nie taki diabeł straszny jak go malują . Tylko na rotacji . Szkoda, że cały efekt psują te wyśmienite ''chlapacze''... Pasek na pół szyby i wydech Ulter? Praca fajnie wyszła, efekt konkretny Chlapacze faktycznie kozackie , dopiero teraz przyglądnąłem się dokładniej . Pasek na pół szyby klei chyba co drugi "szybki i wściekły "w tym kraju , zakładam że dają kilka punktów do szacunku na dzielni , jeżeli szyba jest bardziej pochyła ,to niektórzy potrafią zostawić 10 cm prześwitu , a wtedy to już klękajcie narody , ale co kraj to obyczaj , najwidoczniej to tutejsza odmiana wieś tuningu
KaKim Posted March 13, 2016 Report Posted March 13, 2016 Niezły efekt końcowy, już druga dzisiaj przeczytana Twoja relacja z pracy. Mam jedno pytanie odnośnie okolic zawiasów, jak sobie z tym brudem poradzileś, jakich środków użyłeś i czym zabezpieczyłeś same mechanizmy zawiasów?
Naclove Posted March 13, 2016 Report Posted March 13, 2016 Podpinam się pod pytanie wyżej, sam też używam apc ADBL w roztworze 1:5, ale w zakamarkach gdzie nie dojade pędzelkiem słabo rusza brudy. U Ciebie widać ze wszystko ładnie puściło.
golden0282 Posted March 13, 2016 Author Report Posted March 13, 2016 Niezły efekt końcowy, już druga dzisiaj przeczytana Twoja relacja z pracy. Mam jedno pytanie odnośnie okolic zawiasów, jak sobie z tym brudem poradzileś, jakich środków użyłeś i czym zabezpieczyłeś same mechanizmy zawiasów? Podpinam się pod pytanie wyżej, sam też używam apc ADBL w roztworze 1:5, ale w zakamarkach gdzie nie dojade pędzelkiem słabo rusza brudy. U Ciebie widać ze wszystko ładnie puściło. Wnęki przed pianowaniem auta spryskuje w zależności od brudu : Truck Unique 1:10 / ADBL Green Gine 1:10 / ADBL APC 1:10 , po spłukaniu piany , wypłukuję cały syf myjką ciśnieniową , przy zachowaniu ostrożności i odrobinie wprawy praktycznie nic nie wleci do wnętrza , poza tym jeżeli już to kilka kropel co w zasadzie nie ma znaczenia , gdyż wnętrze zawsze robię w drugiej kolejności . Jeżeli sa konkretnie uwalone , czyli dużo gorzej niż w tym aucie ,to dotatkowo je pędzelkuję , a w krytycznych przypadkach najpierw leci tar remover , po kilkunastu minutach rozrobiony Truck , pędzelek do felg auto glyma i myjka . Zawiasów nie zabezpieczam . Moje auto przechodzi takie mycie co 2-3 miesiące od dwóch lat i nic się nie dzieje
n-a-s-t-y Posted March 27, 2016 Report Posted March 27, 2016 Na poważnie użyłeś tylko antiholograma po 400?
golden0282 Posted March 27, 2016 Author Report Posted March 27, 2016 Na poważnie użyłeś tylko antiholograma po 400? A w jakim celu miałbym kłamać
n-a-s-t-y Posted March 27, 2016 Report Posted March 27, 2016 Nie mówię że kłamiesz. Po prostu dla mnie brakuje czegoś pomiędzy Ale co trzeba przyznać to ładnie wyszło autko
golden0282 Posted March 27, 2016 Author Report Posted March 27, 2016 Nie mówię że kłamiesz. Po prostu dla mnie brakuje czegoś pomiędzy Ale co trzeba przyznać to ładnie wyszło autko Polish nic nie wnosił wiec uznałem , że nie ma sensu tracić czasu na ten krok , wszystko zgrało się niemalże idealnie w cuttingu więc i bałaganu nie było ( po wymyciu zmywaczem kocha ) .
KingKong Posted March 27, 2016 Report Posted March 27, 2016 Nie mówię że kłamiesz. Po prostu dla mnie brakuje czegoś pomiędzy Nie brakuje czegoś pomiędzy. Wiele aut można zrobić przy pomocy FG400 i Antiholograma.
n-a-s-t-y Posted March 28, 2016 Report Posted March 28, 2016 Każdy ma swoje zdanie. Według mnie jednak brakuje, ale nie będę się wykłócał
golden0282 Posted March 28, 2016 Author Report Posted March 28, 2016 Każdy ma swoje zdanie. Popieram w 100 %
n-a-s-t-y Posted March 28, 2016 Report Posted March 28, 2016 Każdy ma swoje zdanie. Popieram w 100 % Swoją drogą to jest jakaś widoczna różnica miedzy T1 a T2? chodzi mi o konsystencje, trwałość, efekt przyciemnienia?
Borek Posted March 29, 2016 Report Posted March 29, 2016 Fg400 na białym Nacie, który nie jest jakoś bardzo twardy, idzie zrobić praktycznie one-step, który 3/4 użytkowników uzna za wystarczający. Dodawanie tu jeszcze polisha przed Antihologramem to sztuka dla sztuki moim zdaniem.
golden0282 Posted March 29, 2016 Author Report Posted March 29, 2016 Fg400 na białym Nacie, który nie jest jakoś bardzo twardy, idzie zrobić praktycznie one-step, który 3/4 użytkowników uzna za wystarczający. Dodawanie tu jeszcze polisha przed Antihologramem to sztuka dla sztuki moim zdaniem. Dokładnie to samo chciałem napisać , ale nie chciałem wywoływać burzy , dzisiaj pracuję nad cordobą 09 i ta sama opcja sprawdza się doskonale
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now