Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W ubiegłym roku po wrzuceniu jednej z moich relacji odezwał się do mnie kolega 

S1mAQ z Peugeot Klubu.

Wymieniliśmy jakieś PW odnośnie korekty lakieru na jego P407 i temat ucichł.

Natomiast całkiem niedawno temat powrócił 

Ponownie wymieniliśmy parę PW i takim oto sposobem zawitał do mnie czarny Peugeot 407. 

A wyglądał tak:

 

P1040480.jpg

 

P1040482.jpg

 

 

P1040484.jpg

 

P1040485.jpg

 

W słoneczku defekty prezentowały się następująco:

 

P1040486.jpg

 

 

P1040487.jpg

 

P1040488.jpg

 

P1040481.jpg

 

 

P1040489.jpg

 

 

P1040490.jpg

 

 

P1040491.jpg

 

 

P1040492.jpg

 

 

Sygnety i inne pierścienie zostawiły ślad po sobie 

 

P1040493.jpg

 

Pokrywa bagażnika:

 

P1040494.jpg

 

 

P1040495.jpg

 

 

P1040496.jpg

 

P1040498.jpg

 

 

Na początek lecimy z "odsmoleniem" auta:

 

P1040502.jpg

 

 

Tenzi Prix również coś tam podziałał:

 

P1040503.jpg

 

P1040504.jpg

 

 

Szykujemy się do glinkowania:

 

P1040505.jpg

 

Wylana chemia na auto przyniosła skutek. Po masce i prawym boku auta nie było tragedii na glince:

 

P1040507.jpg

 

Rzut oka pod lampami:

 

P1040508.jpg

 

P1040509.jpg

 

P1040511.jpg

 

 

P1040514.jpg

 

P1040515.jpg

 

P1040517.jpg

 

P1040519.jpg

 

 

Auto trzeba przygotować do korekty:

 

P1040544.jpg

 

 

P1040545.jpg

 

 

P1040546.jpg

 

P1040547.jpg

 

Coś tam próbujemy działać:

 

P1040520.jpg

 

P1040521.jpg

 

P1040522.jpg

 

Lampy również oberwały :)

przed:

 

P1040497.jpg

 

 

w trakcie:

 

P1040523.jpg

 

P1040524.jpg

 

Coś tam się odbija:

 

P1040525.jpg

 

P1040526.jpg

 

 

Było tak:

 

P1040528.jpg

 

P1040529.jpg

 

 

Robi się tak:

 

P1040527.jpg

 

P1040531.jpg

 

 

P1040530.jpg

 

Działamy też przy klamkach:

 

P1040542.jpg

 

 

P1040543.jpg

 

Lakier czeka na zabezpieczenie:

 

P1040534.jpg

 

P1040536.jpg

 

P1040541.jpg

 

 

Jako zabezpieczenie lakieru wybór padł na Optimum Gloss-Coat.

 

 

P1040554.jpg

 

Powłoka poszła na karoserię i felgi:

 

P1040558.jpg

 

P1040559.jpg

 

P1040560.jpg

 

P1040561.jpg

 

P1040562.jpg

 

P1040563.jpg

 

P1040564.jpg

 

P1040565.jpg

 

P1040569.jpg

 

P1040572.jpg

 

Użyte środki:

 

- mycie: szampon Tenzi Neutro, APC Nielsen, jakiś płyn do naczyń do wymycia past polerskich,

- odsmolenie: Prickbort + nafta oświetleniowa, glinka ValetPro żółta,

- korekta: Skil 9955MA, Menzerna 400, 500, 1000, 2500, Koch Chemie Hochglanz Antihologram, IPA

- zabezpieczenie plastiki + opony: Tenzi Gum Extra,

- zabezpieczenie lakieru (karoseria + felgi): powłoka Optimum Gloss-Coat

- mikrofibry, aplikatory, pędzelek 

 

 

Dziękuję za uwagę :)

 

ps. Wiem, wiem, nadkola.... Ale tak miało właśnie zostać :P

Opublikowano

Czasowo około 40 godzin.

A past sporo, bo różne kombinacje testowałem na powtórnie lakierowanych dwóch elementach.

Opublikowano

raszek01, lista jest na końcu, pod zdjęciami...

 

grzybu, zgadzam się...

 

mefiuu2509, coś właśnie przy nich było grzebane blacharsko-laierniczo...

 

Domel, Skil 9955MA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.