Drumknott Posted July 17, 2015 Report Posted July 17, 2015 Mam jeszcze takie pytanie w związku ze używanymi środkami. Po zrobieniu rantów przez "fachowca", sprawdziłem jak to zrobił, niestety zrobił to nie za fajnie, to znaczy same ranty są zrobione ok, ale nie raczył zabezpieczyć strony wewnętrznej błotników. Wiec postanowiłem jednak zrobić to sam. W dodatku nie chciało mu się ściągać nadkoli co uważam już za przegięcie. Najpierw chcę to dokładnie wyczyścić, nałożyć DINITROL RC900 by to czego nie widać lub nie uda się wyczyścić weszło w reakcję z RC900. CO położyć na RC900? Korozji jest odrobinę, przynajmniej na pierwszy rzut oka, więc zakładam, że może jej być w praktyce trochę więcej. Czy na RC900 kładzie się jeszcze jakiś epoksyd? No i finalnie myślałem żeby zastosować baranek Dinitrol 447. Załóżmy że uda mi się wyczyścić korozję całkowicie, ale chyba i tak można zastosować RC900 bo przecież korozji może być nie widać gołym okiem, więc profilaktycznie psiknąłbym RC900. Niejasność mam co położyć na to.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now