Skocz do zawartości

Błotniki tył, strona wewnętrzna Dinitrol RC900


Drumknott

Rekomendowane odpowiedzi

Mam jeszcze takie pytanie w związku ze używanymi środkami.

 

Po zrobieniu rantów przez "fachowca", sprawdziłem jak to zrobił, niestety zrobił to nie za fajnie, to znaczy same ranty są zrobione ok, ale nie raczył zabezpieczyć strony wewnętrznej błotników. Wiec postanowiłem jednak zrobić to sam. W dodatku nie chciało mu się ściągać nadkoli co uważam już za przegięcie.

 

 

Najpierw chcę to dokładnie wyczyścić, nałożyć DINITROL RC900 by to czego nie widać lub nie uda się wyczyścić weszło w reakcję z RC900.

 

CO położyć na RC900? Korozji jest odrobinę, przynajmniej na pierwszy rzut oka, więc zakładam, że może jej być w praktyce trochę więcej.

Czy na RC900 kładzie się jeszcze jakiś epoksyd? No i finalnie myślałem żeby zastosować baranek Dinitrol 447.

 

Załóżmy że uda mi się wyczyścić korozję całkowicie, ale chyba i tak można zastosować RC900 bo przecież korozji może być nie widać gołym okiem, więc profilaktycznie psiknąłbym RC900.

 

Niejasność mam co położyć na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.