Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mam jeszcze takie pytanie w związku ze używanymi środkami.

 

Po zrobieniu rantów przez "fachowca", sprawdziłem jak to zrobił, niestety zrobił to nie za fajnie, to znaczy same ranty są zrobione ok, ale nie raczył zabezpieczyć strony wewnętrznej błotników. Wiec postanowiłem jednak zrobić to sam. W dodatku nie chciało mu się ściągać nadkoli co uważam już za przegięcie.

 

 

Najpierw chcę to dokładnie wyczyścić, nałożyć DINITROL RC900 by to czego nie widać lub nie uda się wyczyścić weszło w reakcję z RC900.

 

CO położyć na RC900? Korozji jest odrobinę, przynajmniej na pierwszy rzut oka, więc zakładam, że może jej być w praktyce trochę więcej.

Czy na RC900 kładzie się jeszcze jakiś epoksyd? No i finalnie myślałem żeby zastosować baranek Dinitrol 447.

 

Załóżmy że uda mi się wyczyścić korozję całkowicie, ale chyba i tak można zastosować RC900 bo przecież korozji może być nie widać gołym okiem, więc profilaktycznie psiknąłbym RC900.

 

Niejasność mam co położyć na to.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.