Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

 

jest to moje pierwsze podejście do pracy zgodne ze sztuką mycia/polerowania, więc proszę o wyrozumiałość :)

Przepraszam za jakość zdjęć, ale 90% robione z telefonu i dużo zdjęć nie wyszło tak jak powinno.

 

Pacjent to: Citroen Berlingo XTR 2009r. 109KM, diesel

 

Dekontaminacja

1.Prickbort

2.Prix

3.Glinka ValetPro żółta

 

Pre-wash oraz mycie właściwe

1.Car MAX Tenzi (aktywna piana)

2.Neutro Tenzi (mycie ręczne)

3.Nielsen Cyclone APC

4.Rękawica 3w1 od Chemical Guys

5.Pędzelki od ValetPro

6.Ręcznik Fluffy do osuszania

7.Dwa wiadra (jeden z separatorem)

 

Wnętrze Plastiki,uszczelki,detale

1.Nielsen Cyclone APC (stężenie 1:5)

2.Poorboys World Natural Look

3.CarPro Perl

4.Pędzelki od ValetPro

 

Cleaner , wosk , zabezpieczenie

1.ValetPRO Achilles Prep Cleaner

2.Collinite 915 Marque D'Elegance

3.Nielsen Brillance na opony

4.CarPro Cquartz Perl

 

Korekta

1.Lare EPL-42V2

2.Pady od RoyalPads - biały, żółty, niebieski oraz Flexipads Microfiber Cutting Disc 135mm/80mm

3.Pasty Menzerna 500/2500/4000

4.IPA

 

 

 

Tak wygląda auto po Aktywnej pianie Car Max Tenzi, niestety było słońce i wszystko szybko wysychało więc nie było sensu robić zdjęć podczas mycia

41db735cfc9c210f.jpg 4302a5568ef70e10.jpg 2beb2874ad5f4cf1.jpg 25c79da787c94746.jpg bd469838735caa3b.jpg bb79eb9d9f099aed.jpg 1a2c674dec8e5177.jpg aa3134129324a73e.jpg

edf76279a208e82e.jpg 0573e0e01941e553.jpg

 

pędzelkowanie APC

2c42f4019d42f92d.jpg bf16962e738d7a19.jpg

a92a7158ee1c3f24.jpg

 

felgi - PRIX od Tenzi, daje radę ale w miarę szybko wysycha

0d17d1ad59588566.jpg d5c303ea4f318644.jpg 8f4caac4098b1139.jpg 5fbc73616800cf6e.jpg

 

Mycie właściwe

80830dc1c0c5ac43.jpg bcbddf2fdc652bf1.jpg

 

Po myciu i osuszeniu auta czas na dekontaminacje Prickbort

2113c08024643272.jpg

2bd3ff44ec50d98c.jpg 0f9634cf0eea691b.jpg

 

Ponowne mycie i osuszenie, czas na glinkę z ValetPro, niestety nie mam zdjęć podczas pracy, ale dość sporo zebrało przy dolnej części drzwi

90f68623c71275d6.jpg

 

Po glinkowaniu i ponownym umyciu auta, czas na napompowanie opon + osuszeniu zakamarków

65305d8dc8fa60c9.jpg

9d68a3f545c07165.jpg

 

Teraz przyglądamy się jak wygląda lakier, słońce świeciło i pokazywało większość niedoskonałości.

890cf246ef6f09fb.jpg

1695a2a092087abd.jpg

 

Czas na korekte, niestety wykonywana na zewnątrz, nie mam możliwość w garażu :( więc miałem utrudnione warunki, ale dla chcącego nic trudnego jakoś ogarnąłem temat przez ponad 2 dni.

20888178ecfe3f11.jpg

9001b585f22079bf.jpg

fd509dc48f536822.jpg

50/50

fc1be4ff643fc691.jpg 05d23bae05bfa59c.jpg 694c0998d39bbea3.jpg

50/50

9e57c243a6ca67e1.jpg

 

No i skończona robota

ec7f3889b397e802.jpg

 

Czas na colli 915 po Achillesie

772f8a8c7ca2c516.jpg

8d32d8c57d2ff54e.jpg 1ea29f3da12759a7.jpg 17974e4bb9ec4cf9.jpg

 

Dressing na opony i plastiki zewnętrzne

1bb57aa780f9bb71.jpg

1299f21a21f0fd4b.jpg

47e9afc621635472.jpg

 

Pod koniec dnia padał deszcz więc wyłapałem kropelkowanie

0032b991a717f775.jpg 0f4e62297e72f808.jpg

 

Czas na środek, trochę zdjęć przed

b9e63b9ccea39fa7.jpg bb5701b64c209a6d.jpg 8a6c10df12fe823f.jpg 9eb7ba4e9ed60bbb.jpg a3ed27d8062ce337.jpg ff1f6313ca205e80.jpg 8d7890d289e0e048.jpg 8fad3fca1c51105a.jpg 090c4a66dffc393e.jpg 78449cf6246b6c13.jpg

2d0f7045c5d5ebf0.jpg 4706db86d66e5304.jpg

 

APC Nielsena stężenie (1:5)

7372d2daadd86a31.jpg

68f471aa18f89602.jpg

fd086b6f18fe16cf.jpg 11de2cad2ca07a8a.jpg cf1b9ff17faf74e8.jpg

e1e510b28f296a30.jpg 7fe98d43709fc056.jpg

50/50

2c72e4b42e308007.jpg

 

Wyczyszczone

a426197d2d9a1fac.jpg

e38aaf8b617457f0.jpg

 

W międzyczasie robiłem dywaniki, czyszczone APC stężenie 1:3 i Dressing Perl

57a54b31d8273738.jpg f6e30b86af3c5d78.jpg

28a1c9b5126f2123.jpg

fd59bff480f870b3.jpg

50/50

d20555ddcff2533a.jpg

Całość z dressingiem

f2da3f83bc04680d.jpg

 

Dressing PB NL pozostawiło super przyciemnione wykończenie, fajny zapach :)

5c16f39379515365.jpg 9eccebf17e6d4550.jpg 310a6c5bbec8d7aa.jpg d0a92a52216bdb48.jpg 8af9d039373e9eb5.jpg

27380f83db94fa4a.jpg 2977326ca5d9aeac.jpg c8319a5cb6eb8869.jpg 8ae329cd580f2014.jpg 2c651eda6cf1158a.jpg 3a9b8ff7a16dc2e5.jpg 8c83652c3ef1e108.jpg 52242b271ff17eaf.jpg

 

Efekt końcowy, na żywo stanowczo lepiej niż na zdjęciach

564d9ae110da911b.jpg 39ee22075d8ebc80.jpg f1dc1f8c77f014da.jpg

c45a9105922f1bab.jpg 528ac6db0f66a76d.jpg 8910a164345247a3.jpg 30f4a60bdf0157e0.jpg 171669e2602871e8.jpg 4b282a676419aed7.jpg 5d30d30909b8603d.jpg 741620d8d34f6c8e.jpg 47b8419e9f73c334.jpg cd714e190e50fa1d.jpg

0210505cf19698b3.jpg 3ac9c1074a62d858.jpg

 

To że czegoś nie ma na zdjęciach to nie oznacza że to nie było robione tak jak bagażnik, zawiasy itp. po prostu nie robiłem zdjęć.

Jedynie co zostało pominięte to silnik i siedzenia/podsufitka, były prane miesiąc temu:)

Opublikowano

poorsultanpl tak były, mimo tego że produkt był w rozcieńczeniu 1:5 i pierwszy raz go używałem.

Ogólnie nie polecam tego produktu do plastików bo spływa, a na dywanikach jest ślisko, może jakieś większe rozcieńczenie załatwi sprawę.

Ale za to fajnie się nadaje jako dressing do silnika.

  • 4 tygodnie później...
  • 1 rok później...
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.