Jump to content

Pierwsze podejście do korekty przy użyciu polerki DA


Bastek1980
 Share

Recommended Posts

Witam! Jutro po raz pierwszy zabieram się do próby ogarnięcia lakieru 7-letniego Peugeota 407.

Do prac posłużą mi:

- polerka Vander DA;

- pady NAT (3 rodaje) oraz Royal Pads (3 rodaje) dedykowane do DA;

- futro Flexipads

- pasta Manzerna FG400;

- pasta Koch Antihologram;

- Cleaner Poors Boy's;

- wosk Fusso Coat 12 lub Nattys Blue;

- glinka VP, szampon Mr Pink, piana VP, IPA;

- Ironix, odsmalacz SG, APC Nielsen

Na co zwrócić uwagę. Chodzi mi przede wszystkim o prace polerką. Zacząć od padów, czy może od razu od futra? Jaką kombinację pady+pasta zastosować? Jaką prędkość polerki DA? Jeżeli możecie, to podzielcie się wszystkimi uwagami, jakie mogą mi się przydać...

Link to comment
Share on other sites

W moim przekonaniu brakuje czegoś miedzy futrem i FG400 a Antihologramem, np. FG2500.

Ja zacząłbym od właśnie 2500, jeżeli bez wymiernego efektu to FG400, a końcu futro.

Oczywiście czy futro czy FG400, to i tak zawsze + pośrednik FG2500 i Antihologram.

Link to comment
Share on other sites

Witam

 

Jestem nowym użytkownikiem i niestety nie mogę jeszcze zakładać nowych topiców więc podpinam się pod ten . Dopiero zaczynam swoją przygodę z autodetalingiem , nie mam żadnego sprzętu ani kosmetyków.

 

Auto na którym chciałbym odnowić powłokę lakierniczą to VW PASSAT B6 RLINE EDITION.

Samochód jest z 2007 roku , nigdy nie był myty na szczotach tylko zawsze ręcznie lub myjką bezdotykową. Kolor lakieru to LC8Z , perłowy. Załączam kilka zdjęć elementów auta żeby pokazać jak wygląda lakier. Samochód był myty zazwyczaj 1 na 2 tygodnie.Auto jest bardzo zadbane.

 

Jako że nie posiadam niczego póki co , chciałbym przeznaczyć na pierwszą przygodę z renowacją lakieru około 800 PLN +/-10%. Potrzebuje zakupić wszystko co potrzebne aby dokonać korekty lakieru.

 

czy doradzi ktoś czego użyć do tego typu lakieru ? Co najlepiej się sprawdzi.

 

 

Dziękuje za pomoc

 

http://zapodaj.net/f5905c3c64220.jpg.html

http://zapodaj.net/b223a57788c42.jpg.html

http://zapodaj.net/4d0032af4b55c.jpg.html

http://zapodaj.net/40f1185f5372a.jpg.html

Link to comment
Share on other sites

@ Pablo3005, napisz czy chcesz robić korektę mechaniczną czy ręcznie, przy tej kwocie ciężko będzie znaleźć kompromis z zestawem wraz z polerką. Budżetowy sprzęt myślę nad tanią DA Vaner, bass itp. Do takiego lakieru do cięcia fajnie sprawdziłby się pro wool od flexipads i np manzerna 400 bądź 500. Do wykończenia koch antihologram, Manzerna 2500, scholl s17+. Do tego musiałbyś kupić kosmetyki do porządnego umycia nadwozia przed polerowaniem. Tutaj jest już tyle tematów, że sam sobie poradzisz coś wybrać dla siebie.

Link to comment
Share on other sites

polo33 - dzięki za odpowiedź.

 

No właśnie jest tyle tematów na tym forum że już zglupiałem co będzie dobre dla mojego autka i zdecydowałem się napisać pierwszy post, wstawić kilka fotek auta żeby od braci forumowej uzyskać pomoc co/jak/dlaczego.

 

Korektę myślę że będę robił mechanicznie bo ręcznie czytałem że można się zachetać przy aucie.

 

Generalnie zależy mi na dobrym zabezpieczeniu lakieru- czytałem dużo o niejakim Ceramic Pro 9H. Efekt jest niesamowity po nałożeniu tego na lakier . Jeden kolega z forum z którym wymieniłem kilka wiadomości PW przygotował mi już wstępną listę do moich możliwości finansowych.

 

Chociaż teraz zaczynam się zastanawiać czy nie lepiej zrobić to raz a porządnie i kosmetykami PREMIUM.

 

Jakieś sugestie, spostrzeżenia ?:)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

hehe,sledze tematy na tym forum od chyba 2 lat,o lakier na swoich autach dbam.Detaling reczny mam opanowany ,mażna powiedziec w stopniu dosyc dobrym ale mimo swojej wiedzy,nadal nie moge odważyć się mechaniczną korektę :o

Link to comment
Share on other sites

hehe,sledze tematy na tym forum od chyba 2 lat,o lakier na swoich autach dbam.Detaling reczny mam opanowany ,mażna powiedziec w stopniu dosyc dobrym ale mimo swojej wiedzy,nadal nie moge odważyć się mechaniczną korektę :o

nie ma na co czekać tez się bałem a jest to banał mając rotacje i DA :ad::ad::ad:

Link to comment
Share on other sites

Do wszystkich!

Menzerna a nie Manzerna?!?!!!

 

Jasne, że nie ma się co bać pracy ma DA. Ja na początek kupiłem LARE epl 41 z 1L pasty Menzerna za 500pln na allegro. Do pracy na miękkich lakierach jest w miarę ok, ale vag, bmw, zaczyna brakować rotacji i mocy cięcia.

 

Wysłano z mojego G4S

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.