Bastek1980 Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 Witam! Jutro po raz pierwszy zabieram się do próby ogarnięcia lakieru 7-letniego Peugeota 407. Do prac posłużą mi: - polerka Vander DA; - pady NAT (3 rodaje) oraz Royal Pads (3 rodaje) dedykowane do DA; - futro Flexipads - pasta Manzerna FG400; - pasta Koch Antihologram; - Cleaner Poors Boy's; - wosk Fusso Coat 12 lub Nattys Blue; - glinka VP, szampon Mr Pink, piana VP, IPA; - Ironix, odsmalacz SG, APC Nielsen Na co zwrócić uwagę. Chodzi mi przede wszystkim o prace polerką. Zacząć od padów, czy może od razu od futra? Jaką kombinację pady+pasta zastosować? Jaką prędkość polerki DA? Jeżeli możecie, to podzielcie się wszystkimi uwagami, jakie mogą mi się przydać... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kandy Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 odsmalacz SG Radzę uważać na ten produkt, sprawdź na plastikach zanim polecisz całe auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chat Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 W moim przekonaniu brakuje czegoś miedzy futrem i FG400 a Antihologramem, np. FG2500. Ja zacząłbym od właśnie 2500, jeżeli bez wymiernego efektu to FG400, a końcu futro. Oczywiście czy futro czy FG400, to i tak zawsze + pośrednik FG2500 i Antihologram. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bastek1980 Posted June 4, 2015 Author Report Share Posted June 4, 2015 Brak wspomnianej przez Ciebie pasty może uda mi się zniwelować zmieniając gąbkę - dysponuję cuttingiem, polishingiem, finishingiem. Do tego futro, na sam początek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo3005 Posted June 6, 2015 Report Share Posted June 6, 2015 Witam Jestem nowym użytkownikiem i niestety nie mogę jeszcze zakładać nowych topiców więc podpinam się pod ten . Dopiero zaczynam swoją przygodę z autodetalingiem , nie mam żadnego sprzętu ani kosmetyków. Auto na którym chciałbym odnowić powłokę lakierniczą to VW PASSAT B6 RLINE EDITION. Samochód jest z 2007 roku , nigdy nie był myty na szczotach tylko zawsze ręcznie lub myjką bezdotykową. Kolor lakieru to LC8Z , perłowy. Załączam kilka zdjęć elementów auta żeby pokazać jak wygląda lakier. Samochód był myty zazwyczaj 1 na 2 tygodnie.Auto jest bardzo zadbane. Jako że nie posiadam niczego póki co , chciałbym przeznaczyć na pierwszą przygodę z renowacją lakieru około 800 PLN +/-10%. Potrzebuje zakupić wszystko co potrzebne aby dokonać korekty lakieru. czy doradzi ktoś czego użyć do tego typu lakieru ? Co najlepiej się sprawdzi. Dziękuje za pomoc http://zapodaj.net/f5905c3c64220.jpg.html http://zapodaj.net/b223a57788c42.jpg.html http://zapodaj.net/4d0032af4b55c.jpg.html http://zapodaj.net/40f1185f5372a.jpg.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo33 Posted June 6, 2015 Report Share Posted June 6, 2015 @ Pablo3005, napisz czy chcesz robić korektę mechaniczną czy ręcznie, przy tej kwocie ciężko będzie znaleźć kompromis z zestawem wraz z polerką. Budżetowy sprzęt myślę nad tanią DA Vaner, bass itp. Do takiego lakieru do cięcia fajnie sprawdziłby się pro wool od flexipads i np manzerna 400 bądź 500. Do wykończenia koch antihologram, Manzerna 2500, scholl s17+. Do tego musiałbyś kupić kosmetyki do porządnego umycia nadwozia przed polerowaniem. Tutaj jest już tyle tematów, że sam sobie poradzisz coś wybrać dla siebie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo3005 Posted June 7, 2015 Report Share Posted June 7, 2015 polo33 - dzięki za odpowiedź. No właśnie jest tyle tematów na tym forum że już zglupiałem co będzie dobre dla mojego autka i zdecydowałem się napisać pierwszy post, wstawić kilka fotek auta żeby od braci forumowej uzyskać pomoc co/jak/dlaczego. Korektę myślę że będę robił mechanicznie bo ręcznie czytałem że można się zachetać przy aucie. Generalnie zależy mi na dobrym zabezpieczeniu lakieru- czytałem dużo o niejakim Ceramic Pro 9H. Efekt jest niesamowity po nałożeniu tego na lakier . Jeden kolega z forum z którym wymieniłem kilka wiadomości PW przygotował mi już wstępną listę do moich możliwości finansowych. Chociaż teraz zaczynam się zastanawiać czy nie lepiej zrobić to raz a porządnie i kosmetykami PREMIUM. Jakieś sugestie, spostrzeżenia ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zybi Posted July 22, 2015 Report Share Posted July 22, 2015 hehe,sledze tematy na tym forum od chyba 2 lat,o lakier na swoich autach dbam.Detaling reczny mam opanowany ,mażna powiedziec w stopniu dosyc dobrym ale mimo swojej wiedzy,nadal nie moge odważyć się mechaniczną korektę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treys Posted July 22, 2015 Report Share Posted July 22, 2015 hehe,sledze tematy na tym forum od chyba 2 lat,o lakier na swoich autach dbam.Detaling reczny mam opanowany ,mażna powiedziec w stopniu dosyc dobrym ale mimo swojej wiedzy,nadal nie moge odważyć się mechaniczną korektę nie ma na co czekać tez się bałem a jest to banał mając rotacje i DA Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter007i Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 Do wszystkich! Menzerna a nie Manzerna?!?!!! Jasne, że nie ma się co bać pracy ma DA. Ja na początek kupiłem LARE epl 41 z 1L pasty Menzerna za 500pln na allegro. Do pracy na miękkich lakierach jest w miarę ok, ale vag, bmw, zaczyna brakować rotacji i mocy cięcia. Wysłano z mojego G4S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now