Jump to content

Polerka Dual Action + Pady + Pasty


tnk
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Przymierzam się do pierwszej polerki i kompletuje zestaw na lakier VAG LZ5A ciemny niebieski perłowy.

 

Maszyna polerska BASS POLSKA BP5119

Talerz mocujący 80mm

Talerz mocujący 125mm

 

i teraz jaki zestaw gąbek i past:

 

Flexipads Microfibre Cutting Disc

Flexipads Microfibre Finishing Disc

 

Menzerna PF400 250ml

Menzerna Fnal Finish FF 3000 250ml

 

lub

 

Flexipads 135mm gąbka polerska biała (cutting)

Flexipads 135mm polerska pomarańczowa (polishing)

Flexipads 135mm polerska żółta (finishing)

 

Flexipads 80mm polerska biała (cutting)

Flexipads 80mm polerska pomarańczowa (polishing)

Flexipads 80mm polerska żółta (finishing)

 

Menzerna FG400 250ml

Menzerna PF2500 250ml

Menzerna SF4000 250ml

 

lub jakieś inne propozycje :]

Link to comment
Share on other sites

tnk, zamiast padów flexipads lepiej zainwestuj w lake country ccs. pad od Flexi szybo mi się rozwalił na da i kupilem lc :good:

 

BarooM, nie jestem ekspertem ale chyba mikrofibra + np M101 będzie ok. Ja nie mogłem nigdzie małej ilości dostać Megsa101 wiec będe testował połączenie Meguiar's DA Microfiber Cutting Disc + Rupes Big Foot ZEPHIR COARSE

Link to comment
Share on other sites

tnk, jakie talerze mocujące kupiłeś? Czy może były w zestawie z maszyną? Podchodziłeś już do korekty z zakupionym zestawem?

 

Może ktoś podpowie czy da radę zrobić zadowalający efekt w dwóch krokach na twardym lakierze audi?

Link to comment
Share on other sites

tnk

 

Może ktoś podpowie czy da radę zrobić zadowalający efekt w dwóch krokach na twardym lakierze audi?

 

sebek jak chcesz w dwoch krokach to naprawde mocna tnaca pasta i futro. zestaw kocha heavy cut i antihologram moze byc dobrym rozwiazaniem, ew 101 Megsa i s17 od scholla

Link to comment
Share on other sites

Ja rowniez podepne sie z zapytaniem o jakie pady do czego.Nie potrafilem nic zanlezc wiec zapytam.Mam zestaw past Menzerna 500/1000/2500/4000/Ultra.Mam Bmw w czarnym lakierze Black Sapphire Metallic (475).Problem w tym ze auto ma juz lakier wodny.Jak sie zabrac za polerke w tym przypadku?Albo nie ma zadnej roznicy?Jakie gabki potrzebowal bym do moich past zeby byl fajny i widoczny efekt? :)

Link to comment
Share on other sites

Lakier wodny to tylko baza. Bezbarwny ktory jest na wierzchu jest konwencjonalny czyli taki dokladnie jak na każdym aucie i takich samych gąbek potrzebujesz.

Link to comment
Share on other sites

Dziekuje kolego bienek za odpowiedz.Mi sie wydawalo ze ta wierzchnia warstwa jest jakas nie bardzo dlatego jest taka poddatna na rysowanie.Musze powiedziec mialem duzo aut ale taki beznadziejny lakier jak mam teraz na e92 to jeszcze nie widzialem...Czyli szukam normalnego zestwu gabek.Dziekuje

Link to comment
Share on other sites

Mam polerkę DA EPL 41, ODRADZAM zakup twardego pada Royal Pads DA cutting bialy (spore wibracje, pad "łuszczy" się nieziemsko- w trakcie polerowania sporo strzepow było na elementach, dodatkowo przy mocniejszym docisku ruch obrotowy ustaje) sam teraz poszukuje informacji co kupić w zamian. Najprawdopodobniej wybór padnie na pad z mikrofibry - oczywiście do cięcia. Zastanawiam się jedynie czy flexi czy meguiars.

 

Do past Menzerna 2000 mam pomarańczowy flexi, do kocha antichologram czarny wafel i tu jest wszystko ok.

 

Wysłano z mojego G4S

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ostatnio robiłem Q7 - mikra od Flexi po dachu i masce odleciała od rzepu tragedia - pasta do havy cut od Kocha.

Twarda Royal niebieska gąbka do DA ok ale strzepi się strasznie jak piszą wyżej. Średnia i miękka super.

Zamówiłem teraz serie pod DA od NAT - zobaczymy jak poradzą sobie na VW i testowanej Mazernie 300

Maszyna to Krauss 5800S

Link to comment
Share on other sites

ostatnio robiłem Q7 - mikra od Flexi po dachu i masce odleciała od rzepu tragedia - pasta do havy cut od Kocha.

Twarda Royal niebieska gąbka do DA ok ale strzepi się strasznie jak piszą wyżej. Średnia i miękka super.

Zamówiłem teraz serie pod DA od NAT - zobaczymy jak poradzą sobie na VW i testowanej Mazernie 300

Maszyna to Krauss 5800S

 

 

I jak wrażenia po seri od NATA?

Stoję przed wyborem gąbki albo mikrofibry do ciecia pod da.. Zastanawiam sie nad lake comunity serii ccs kolory żółtego :o czy moze cos innego ?;> Ze swojego doświadczenia to moge tylko dodać ze wełna pod da od LARE po jednym aucie jest strasznie postrzępiona.. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.