Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cześć, mam problem z ochronami na klocki i tarcze, obrzeża tarcz również - nizej zamieszczam zdjęcia.

 

Sporo tam jest rdzy, zawsze jak myje samochód tarcze się robią rude od tego... po za tym to brzydko wygląda - gdy wypicuje samochod, a te części maja rdze na sobie..

 

Mam taki czarny spray specjalnie do zacisków pod wysokie temperatury (czarny kolor) ale żeby go ewentualnie użyc to trzeba to dobrze przygotować. Mam również IronX 500ml.

 

Chciałem oddać do galwanizera ale po pierwsze to że w pobliżu nie ma żadnego, a po drugie nie wiem czy to się będzie opłacać.

 

http://pics.tinypic.pl/i/00652/0t1ip01jlnmh.jpg

http://pics.tinypic.pl/i/00652/xxcdgvnamqd7.jpg

http://images.tinypic.pl/i/00652/s8zn2on9knrx.jpg

http://images.tinypic.pl/i/00652/kxq2a7cytvv1.jpg

http://files.tinypic.pl/i/00652/e603vx1za35m.jpg

http://files.tinypic.pl/i/00652/ofsiwzzvifo1.jpg

http://pics.tinypic.pl/i/00652/mvpvnl4smjpt.jpg

Posted

Bierz w łapy druciak, tarcza na wiertarkę bądź nawet papier ścierny, oczyść wszystko. Przed malowaniem odtłuść, ja stosowałem srebrną farbę w spray'u. Co do osłon tarcz też ładnie oczyść i pryśnij czarnym spray'em ;). Ja akurat pominąłem bo mi brakło czasu :D

 

Było:

NWokCaQ.jpg

 

k9EnOYD.jpg

 

Jest:

t6WG1xN.jpg

Posted

kskejwulkanizator to chyba jakiś z łapanki był na sezon przyjmowany... chyba, że to jakiś artysta, żeby taki wianuszek-piramidkę odważników przykleić :mrgreen:

Posted

lukwawa, taa, pewnie jakiś artysta z okolic Wieliczki, bo akurat zdjęcie wykonane kilka dni po zakupie :D już są na nowo wyważone, jakoś tak mam, że co sezon wyważam ;)

Posted

Też kombinuje pomalować zaciski i bębny. Ale znalazłem coś takiego jak cynk w sprayu. Może to lepsze by było?

Posted

No właśnie niech sie ktos wypowie obeznany w tym temacie, jakby to najlepiej zrobić, moge ew kupic jakies kosmetyki do tego. Nie wiem jak IronX by sobie z tym poradził (posiadam go aktualnie).

Posted

Szczotka druciana na wiertarkę, lakier w sprayu kolor + bezbarwny jak chcesz mocniejszą warstwę i cała filozofia. Nówki z tego nie zrobisz, a za tą cenę efekt będzie zadowalający.

Posted

Dodaj do tego benzynę ekstrakcyjną do odtłuszczenia plus szczotkę drucianą w mniej dostępne miejsca (jeśli pociągniesz też zaciski). Wybór farb masz od przeznaczonych specjalnie do tego produktów Foliatec, poprzez farby odporne na wysokie temperatury, aż do Hammerite. Zdarzały się przypadki, gdy ta potrafiła spłynąć, ale ja miałem młotkowy złoty w Vectrze przez 4 lata i było ok :D . Później furka zmieniła właściciela.

Pamietaj tylko, żeby zabezpieczyć taśmą powierzchnię niemalowaną.

Posted

Ostatnio odświeżałem tylne tarcze. Polecam do tego cynk w spreju, bardzo dobrze się sprawdza :good:

 

tn_Cupra%20R%20256mm%202_zpsvajut4g1.jpg

Posted

@borowa no ładna robota, właśnie o coś takiego mi chodzi, bo naprawde nie moge patrzeć na to co tam siedzi za felgą :zly:

 

Teraz mniej więcej wiem jak się za to zabrać, zaniedługo pokaże efekty mojej pracy :ad:

 

Kosmetyki są, myjka mi niedawno przyszła z pianownicą PA więc będę chciał się trochę pobawić. Tylko jeszcze nie wiem co z felgami zrobić, czy znalezc jakis zestaw uzywany do ok 1000-1200zł 16' (+opony) czy oddać te które mam do renowacji. Nie ukrywam że druga opcja była by tańsza tylko czy faktycznie opłacalna? :o

  • Moderator
Posted

Auto na podnośnik, szczota druciana na wkrętarkę, papiery ścierne w dłoń, odtłuszczacze w atomizery, i jazda.

 

Na koniec Hammerite i śmigasz....

 

th_020943190_2014_07_1018.57.23_122_183lo.jpg

th_020930858_2014_07_1018.55.57_122_140lo.jpg

th_992876537_2014_07_1012.02.26_122_680lo.jpg

th_499287238_2014_07_1010.40.16_122_407lo.jpg

th_992868736_2014_07_1010.39.49_122_997lo.jpg

Posted

Wolę mieć rude niż "upaciane" wszystko łącznie z klockiem. Albo podejmuję się i robię raz, a dobrze, zdejmuję, czyszczę itd, albo nie robię w ogóle.

  • Moderator
Posted
Wolę mieć rude niż "upaciane" wszystko łącznie z klockiem. Albo podejmuję się i robię raz, a dobrze, zdejmuję, czyszczę itd, albo nie robię w ogóle.

 

Jest wiele sposobów: domowy, zlecić firmie, koledze, kupic nowe tarcze klocki zaciski... - zrobisz jak uważasz zgodnie z "jak dbasz tak masz" :)

Posted

Do oczyszczenia z rdzy polecam włos murzyna, tarcza rapid strip, nazwy różne ale efekt 1000 razy lepszy niż szczotka druciana bo zrywa rdze do czystej stali, potem dobrze odtłuścić, najlepiej 3 razy i malować. Dobre są farby 2 składnikowe z utwardzaczem.

Zwykły sprej jednoskładnikowy szybko zejdzie, chemia oraz trudne warunki na drodze szybko się rozprawią z takim lakierem. Sprawdzony jest Foliatec, przy prawidłowym oczyszczeniu, odtłuszczeniu oraz aplikacji spokojnie starcza na okres żywotności tarczy.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.