wsx22 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Cześć, mam problem z ochronami na klocki i tarcze, obrzeża tarcz również - nizej zamieszczam zdjęcia. Sporo tam jest rdzy, zawsze jak myje samochód tarcze się robią rude od tego... po za tym to brzydko wygląda - gdy wypicuje samochod, a te części maja rdze na sobie.. Mam taki czarny spray specjalnie do zacisków pod wysokie temperatury (czarny kolor) ale żeby go ewentualnie użyc to trzeba to dobrze przygotować. Mam również IronX 500ml. Chciałem oddać do galwanizera ale po pierwsze to że w pobliżu nie ma żadnego, a po drugie nie wiem czy to się będzie opłacać. http://pics.tinypic.pl/i/00652/0t1ip01jlnmh.jpg http://pics.tinypic.pl/i/00652/xxcdgvnamqd7.jpg http://images.tinypic.pl/i/00652/s8zn2on9knrx.jpg http://images.tinypic.pl/i/00652/kxq2a7cytvv1.jpg http://files.tinypic.pl/i/00652/e603vx1za35m.jpg http://files.tinypic.pl/i/00652/ofsiwzzvifo1.jpg http://pics.tinypic.pl/i/00652/mvpvnl4smjpt.jpg
kskej Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Bierz w łapy druciak, tarcza na wiertarkę bądź nawet papier ścierny, oczyść wszystko. Przed malowaniem odtłuść, ja stosowałem srebrną farbę w spray'u. Co do osłon tarcz też ładnie oczyść i pryśnij czarnym spray'em . Ja akurat pominąłem bo mi brakło czasu Było: Jest:
lukwawa Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 kskejwulkanizator to chyba jakiś z łapanki był na sezon przyjmowany... chyba, że to jakiś artysta, żeby taki wianuszek-piramidkę odważników przykleić
kskej Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 lukwawa, taa, pewnie jakiś artysta z okolic Wieliczki, bo akurat zdjęcie wykonane kilka dni po zakupie już są na nowo wyważone, jakoś tak mam, że co sezon wyważam
wooke Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Też kombinuje pomalować zaciski i bębny. Ale znalazłem coś takiego jak cynk w sprayu. Może to lepsze by było?
wsx22 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 No właśnie niech sie ktos wypowie obeznany w tym temacie, jakby to najlepiej zrobić, moge ew kupic jakies kosmetyki do tego. Nie wiem jak IronX by sobie z tym poradził (posiadam go aktualnie).
cannonn Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Szczotka druciana na wiertarkę, lakier w sprayu kolor + bezbarwny jak chcesz mocniejszą warstwę i cała filozofia. Nówki z tego nie zrobisz, a za tą cenę efekt będzie zadowalający.
Lex Luthor Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Dodaj do tego benzynę ekstrakcyjną do odtłuszczenia plus szczotkę drucianą w mniej dostępne miejsca (jeśli pociągniesz też zaciski). Wybór farb masz od przeznaczonych specjalnie do tego produktów Foliatec, poprzez farby odporne na wysokie temperatury, aż do Hammerite. Zdarzały się przypadki, gdy ta potrafiła spłynąć, ale ja miałem młotkowy złoty w Vectrze przez 4 lata i było ok . Później furka zmieniła właściciela. Pamietaj tylko, żeby zabezpieczyć taśmą powierzchnię niemalowaną.
borowa Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Ostatnio odświeżałem tylne tarcze. Polecam do tego cynk w spreju, bardzo dobrze się sprawdza
wsx22 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 @borowa no ładna robota, właśnie o coś takiego mi chodzi, bo naprawde nie moge patrzeć na to co tam siedzi za felgą Teraz mniej więcej wiem jak się za to zabrać, zaniedługo pokaże efekty mojej pracy Kosmetyki są, myjka mi niedawno przyszła z pianownicą PA więc będę chciał się trochę pobawić. Tylko jeszcze nie wiem co z felgami zrobić, czy znalezc jakis zestaw uzywany do ok 1000-1200zł 16' (+opony) czy oddać te które mam do renowacji. Nie ukrywam że druga opcja była by tańsza tylko czy faktycznie opłacalna?
Moderator Domel Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Auto na podnośnik, szczota druciana na wkrętarkę, papiery ścierne w dłoń, odtłuszczacze w atomizery, i jazda. Na koniec Hammerite i śmigasz....
borowa Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Wolę mieć rude niż "upaciane" wszystko łącznie z klockiem. Albo podejmuję się i robię raz, a dobrze, zdejmuję, czyszczę itd, albo nie robię w ogóle.
Moderator Domel Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Wolę mieć rude niż "upaciane" wszystko łącznie z klockiem. Albo podejmuję się i robię raz, a dobrze, zdejmuję, czyszczę itd, albo nie robię w ogóle. Jest wiele sposobów: domowy, zlecić firmie, koledze, kupic nowe tarcze klocki zaciski... - zrobisz jak uważasz zgodnie z "jak dbasz tak masz"
kicker1 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Do oczyszczenia z rdzy polecam włos murzyna, tarcza rapid strip, nazwy różne ale efekt 1000 razy lepszy niż szczotka druciana bo zrywa rdze do czystej stali, potem dobrze odtłuścić, najlepiej 3 razy i malować. Dobre są farby 2 składnikowe z utwardzaczem. Zwykły sprej jednoskładnikowy szybko zejdzie, chemia oraz trudne warunki na drodze szybko się rozprawią z takim lakierem. Sprawdzony jest Foliatec, przy prawidłowym oczyszczeniu, odtłuszczeniu oraz aplikacji spokojnie starcza na okres żywotności tarczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się