daxdj Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Witam, mam pewien problem... mianowicie po polerce czarnego auta uwidoczniły się odpryski na masce, bardzo duża ilość, jak można to zniwelować? Dodam, że jestem przekonany że usunąłem resztki pasty IPĄ, na całość poszedł wosk, ale jednak coś muszę zrobić z tymi odpryskami bo nie wygląda to najlepiej. Poradzicie coś? Jest Jakiś sposób na zakrycie tych białych kropek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mario704 Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Nic nie zrobisz oprócz lakierowania. O ile te większe możesz wykałaczką powypełniać lakierem to z tymi małymi nie zrobisz nic...Taki urok ciemnych samochodów Link to comment Share on other sites More sharing options...
daxdj Posted April 6, 2015 Author Report Share Posted April 6, 2015 a jakaś pasta koloryzująca?? -- 6 kwietnia 2015, 09:57 -- a jakaś pasta koloryzująca?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mario704 Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Nie ma takich cudów.Jedynie co to jak zrobi się ciepło możesz spróbować kredką koloryzującą na rysy -podobna do świecowej.Sam próbowałem.Warunek żeby to zadzialało to mocno ciepły lakier ale i tak po kilku myciach schodzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
skovroon Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Skoro już poruszono ten temat... Niedługo będę robił korektę na czarnym lakierze i maska też jest trochę posiekana od kamieni. Mam farbę zaprawkową z takim małym pedzelkiem do takich rzeczy. Pytanie: Czy lepiej zamalować te odpryski przed korektą czy lepiej już na koniec na LSP ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mario704 Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Zdaje się ,że lepiej przed korektą na chłopski rozum bo ew. nadlewki jakie zrobisz lakierem to przy korekcie spolerujesz. Cudów i tak nie zrobisz ew sprawisz że mniej widoczne będą. Ja dzisiaj robiłem kredką z marketu chyba carplan czarną a że maska dobrze rozgrzana była to wystarczyło delikatnie przycisnąć ruchami kolistymi i przetrzeć dookoła odprysku fibrą. Kredka "wżarła" się w odprysk i stał się 90% mniej widoczny z bliska. Na parę miesięcy spokój -wiem bo już tak robiłem wcześniej. Maski lakierował nie będę z powodu odprysków bo żaden element nie był lakierowany 2 raz i niech tak na razie zostanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
skovroon Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 No i wydaje mi się, że lepiej "przyswoi" się ta zaprawka na teoretycznie pustym odprysku niż ewentualnie po korekcie gdzie w środku mogą zalegać resztki pasty. Ok, dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiatrok Posted April 12, 2015 Report Share Posted April 12, 2015 Lepiej zrobić po korekcie, bo podczas polerowania i tak zetrzesz tą farbę. Ominie Cię podwójna robota. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ostryziom Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 Co do takich zaprawek to tez probowalem zalac a potem poler, ale przynajmniej u mnie te zaprawki w trakcie polerowania jakby sie wykruszaly i czesc "dziurek" wyszlo ponownie Link to comment Share on other sites More sharing options...
hamilton Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 W zeszłym tygodniu pojechałem do lakiernika (większy serwis) po farbę do zaprawek, oczywiście zaproponowali lakierowanie maski i polerkę. Na pytanie jaką pasta, cyt. -"Farecla, gwarantuję ze nie pozna pan auta!". No na pewno, zwłaszcza plastików.. Ostatecznie kupiłem zestaw w MX i w weekend zabieram sie za "dzioby", cały lakier jest ori i tak ma zostać Przy odrobinie cierpliwości można usunąć odpryski w 90% Link to comment Share on other sites More sharing options...
milan00 Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Podepnę się pod temat, bo jest podobny a swojego założyć nie mogę. A co poradzicie na takie obicie na progu ? Jak widać na zdjęciu wyczyściłem rdzę frezem do gołej blachy łącznie z wżerami. Zrobiłem to w ten sposób, że w tym momencie co jest na zdjęciu poniżej położyłem 2 warstwy podkładu antykorozyjnego BRUNOX EPOXY, a później zamalowałem zaprawką pędzelkową. Po 2 miesiącach farba zaczęła " pękać" jak tafla lodu i na jednej krawędzi znacznie widać z powrotem rdzę ... może wy coś poradzicie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicker1 Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Białe ślady w odpryskach to zaschnięta pasta. Idzie to wymyć ale trzeba się trochę pomęczyć. Też kiedyś z tym walczyłem. @ milan00 Trzeba rozszlifować lakier by nie było czuć uskoku. Na to podkład reaktywny (chemoutwardzalny), wypełniający, potem baza i lakier bezbarwny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
milan00 Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 A możesz podać coś konkretniejszego jeśli mowa o tym podkładzie reaktywnym ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pit_Krk Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Podepnę się pod temat, bo jest podobny Podobny. Ciekawe gdzie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicker1 Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 A możesz podać coś konkretniejszego jeśli mowa o tym podkładzie reaktywnym ? Co chcesz wiedzieć więcej? Firma może być T4W, rozrabiasz 2:1, malowanie pistoletem. Sprayem odradzam, szkoda czasu. www.jaktozrobilemwgarazu.pl Przeczytaj wszystko 3 razy. Jak zatrybisz to maluj, jak nie to odpuść bo zdecydowanie taniej Cie wyniesie wizyta u lakiernika niż malowanie kilka razy owego miejsca Miejsce (że mało widoczne) i kolor prosty tylko obróbka tego nie wygodna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgus7 Posted May 30, 2015 Report Share Posted May 30, 2015 własnie w tym celu zalozyłem tu konto mam takie auto potencjał na cudo jest http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/3594809/1 Do zdjęc powyzje pastowany woskiem koloryzującym Sonaxa. Jestem z niego zadowolony chciałbym jednak nadac autku jeszcze wiecej wet looku oraz aby wosk trzymał sie nieco dłuzej (ten sonax trzyma ok 3-4 mycia). Na forum tutaj znalazłem posta gdzie jeden z uzytkowników czyscił stare punto własnie tym sonaxem + pozniej Turtle Wax ICE. Z wosku koloryzującego nie chce rezygnować bo auto mam czarne a na masce są odpryski od kamyczków i po woskowaniu innym woskiem niz koloryzujący zostają w tych dziurkach białe kropki. Swego czasu pozyczyłem od znajomego collonite 476 ale widząc białe kropki na masce zmyłem. Chciałbym uzyc wosk koloryzujący żeby zamaskować drobne rysy i odpryski a na to coś co wzmocni efekt weet looku i zabezpieczy ten wosk koloryzujący. Co byście drodzy koledzy polecili? Z góry dzięki za odp Link to comment Share on other sites More sharing options...
zybi Posted July 22, 2015 Report Share Posted July 22, 2015 Mam sporo odprysków na dolnej cześci zderzaka,ładnie pokryw-poorboy's black hole-ale to na krótki okres Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now