keza Opublikowano 12 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2015 Pajko masz już jakąś ocenę po nałożeniu zabezpieczenia GLACO? Moim zdaniem look jest bardzo ciekawy za sprawą samego koloru , a po za tym to wszystko jak książka pisze
Pajko Opublikowano 12 Października 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Października 2015 keza, co do Glaco - fajna forma nakładania , bardzo mi konsystencją i zapachem przypomina Rain-X . Jedyna i wg. Mnie znaczna różnica to że nie trzeba docierać Glaco . Co do look'u to względem Titanium jest mega przepaść
keza Opublikowano 13 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2015 Fakt Titanium ma swoją klasę. Jeździłeś w czasie deszczu, jaki jest efekt?
Pajko Opublikowano 15 Października 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Października 2015 keza, jeździłem , jak każda NW tyle że tu zacznyają krople uciekać wcześniej niż przy Rain X
stelmacher Opublikowano 12 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2016 Kolego Pajko wszystko ladnie pieknie zrobione. mam bardzo podobne wyposazenie jak twoje nawet w tamtym tygodniu kupilem takie same felgi jak masz tylko ze ja mam kolorek Pantera pozatym na pierwszy rzut oka mamy to samo. Ale wracajac do felg jakie masz w nich et 52.5 i szerokosc felgi 8? I oponki jaki tam wrzuciles i czy nic nie obciera bo ja zamierzam kupic 235/35r19 i zastanawiam sie czy nie lepsze bylyby 225/35r19 Pozdrawiam
marco80 Opublikowano 12 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2016 Bardzo zadbany samochód i szacun za wkład pracy nad nim ,felgi chyba wzięte z Kugi bo w mondeo takich nie było-fajny wzór
snork Opublikowano 13 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2016 Przymierzam się do ogarnięcia wnętrza w mundku po zimie - beż miły dla oka, ale brudu łapie co niemiara. Buteleczka impregnatu Gtechnic wystarczy na dywaniki i tapicerkę w widocznych miejscach?
stelmacher Opublikowano 14 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2016 powiem szczerze ze trafilem tu przez te felgi 19 no i chyba zostane bo chcialbym odnowic troche auto ale narazie tylko z zewnatrz mam rowniez takie mondeo ale kolor Panther Black Metalik i to co posiadam z kosmetykow: - Rise & Shine Big Apple Shampoo Szampon 1000ml - DODO JUICE PREP POLISH Cleaner 250ml - POORBOYS BLUE WAX Ciemne lakiery 227g - Aplikator Do Wosku Biały Flexipads 2szt - POORBOY'S CHENILLE WASH MITT rękawica do mycia aut - i to chyba narazie wszystko co mi do glowy przyszlo za wiele tego nie ma nie liczac jakis tam preparatow do felg gum i opon z marketow co jeszcze do lakieru do felg opon chromu zewnetrznych plastikow dokupic? i co w jakiej kolejnosci robic? bo to co Pajko zrobil robi wrazenie i tez bym chcial chociaz z zewnatrz troszke Ci dorownac budzet to okolo 200 do 300zl +pianownica
konopa Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2016 Pajko, mam pytanie odnośnie korekty lakieru z samego początku tematu. Po Menzernie 400 zastosowałeś od razu Koch Anithologram ? Czyli pasta typu polish (np. Menzerna 2500 ) została pominięta ? Bo efekt świetny
faraon3021 Opublikowano 27 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2016 Pajko, Jakie masz serducho w swoim aucie? Jak sie sprawuje?
piotrek305 Opublikowano 27 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2016 Pajko z tego co pamiętam ma 2.0 TDCI 140KM. Ja jestem użytkownikiem Mondeo Mk4, udzielam się mocno na forum mondeo. Jeżeli myślisz o tym silniku to bardzo polecam. Praktycznie bezobsługowy, wtryski, turbo i dwumasa nierzadko dojeżdża 300kkm i więcej na oryginalnych gratach, są samochody, które mają już i 500kkm. Elastyczny, mało pali, cichy. To czołówka jeżeli chodzi o diesle. Sorry za wtrącenie się w temat ale tak jak mówię coś tam o nich wiem. Czekamy na opinie Pajko
Pajko Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2016 Ja mam 2.0 w 130 konnej wersji . Zero awarii od 50k km . Standardowa obsługa. Spalanie w trasie okolice 5.5-6 , autostrady max 8 miasto 9 przy dość dynamicznej (nie szybkiej) jeździe. Mam automata więc spalanie lekko większe
faraon3021 Opublikowano 27 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2016 Dziekuje bardzo za informacje. Trzeba przyznac ze to bardzo ladne i duze auto. Teraz dla mnie najwazniejsze zeby poradzilo sobie z duza przyczepa i nie przekraczalo DMC 3500kg. Chodzi o viatoll, a ja mam do pokonania trase Polska - Francja i max dwie bramki (srednio raz w miesiacu. Reszta, czyli ok 25 dni w miesiacu ma robic za samochod rodzinny. 2+1+duzy pies A i obowiazkowo manual. Bez zbednych wodotryskow. Silny, solidny, z umiarkowanym apetytem na ON. Mozecie mi podpowiedziec jak wyglada temat DMC auta i przyczep w Waszych samochodach?
piotrek305 Opublikowano 27 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2016 przyczepa 750kg. maksymalna masa całkowita 2265kg max waga zespołu pojazdów 3865kg. masa własna 1565kg
faraon3021 Opublikowano 27 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2016 przyczepa 750kg. 750 bez hamulca. Kurde troche ciezki. Avensis ma DMC ok 2t
Moderator Domel Opublikowano 27 Lutego 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2016 624044 Ja mam 2.0 w 130 konnej wersji . Zero awarii od 50k km . Standardowa obsługa. A czy to prawda czy ktos mi kit wciskal ze wymiana oleju w tym automacie to 1000 PLN ? Jak to wyglada na prawde ? co ile potrzeba wymieniac olej w skrzyni ? Cos jeszcze cyklicznie oprocz filtrow i oleju silnika ? pzdr.
marco80 Opublikowano 27 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2016 Nie wiem jak w fordzie ale wymiana oleju w skrzyni w audi a6 2,7 tdi(2007r)to koszt właśnie 1000zł po znajomości wyszło 800zł -tak że tanio nie jest
Moderator Domel Opublikowano 27 Lutego 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2016 624131 to koszt właśnie 1000zł co ile robi sie wymiane ?
marco80 Opublikowano 27 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2016 Nie pamiętam dokłanie ale chyba co 60 tyś z kolei inne źródła podają że co 100tyś km
KR54321 Opublikowano 28 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2016 Nie wiem jak w fordzie ale wymiana oleju w skrzyni w audi a6 2,7 tdi(2007r)to koszt właśnie 1000zł po znajomości wyszło 800zł -tak że tanio nie jest Od jakiegoś czasu jest już dostępny zamiennik oleju sprzedawanego przez Audi, w normalnej cenie. Pamiętam jak 8 lat temu płaciłem za olej ponad 1200 zł, z najwyższym możliwym rabatem, bodaj 18%.
stelmacher Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2016 1200 za olej gdzie nie wiadomo kiedy skrzynia padnie, a regeneracja skrzyni w asb dlugoleka z olejem filtrami i gwarancja za okolo 4000zl wiec wg mnie wymiana oleju w skrzyni za taka kwote to nie kalkuluje sie ale jak kto woli kazdy ma swoj rozum
KR54321 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2016 633518 1200 za olej gdzie nie wiadomo kiedy skrzynia padnie, a regeneracja skrzyni w asb dlugoleka z olejem filtrami i gwarancja za okolo 4000zl wiec wg mnie wymiana oleju w skrzyni za taka kwote to nie kalkuluje sie ale jak kto woli kazdy ma swoj rozum Zwłaszcza ten kto nie wymienia oleju w automatycznej skrzyni biegów ma swój rozum. Bylejakość się opłaca, jeżeli się ją toleruje. ;-) I tak zamiast rynku aut używanych, jest giełda zużytych.
Pajko Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Ja tylko tu przypomnę że to nie miejsce na takie wywody !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się