daniel87 Posted February 5, 2015 Report Share Posted February 5, 2015 Witam. Znacie sprawdzone i dobre miejsca gdzie zregenerują mi turbo Renault Megane II. Wstępnie co udało mi się wygrzebać to Turbo-Tec z Jaworzna. Z góry wielkie dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viechooo Posted February 5, 2015 Report Share Posted February 5, 2015 Jesteś definitywnie zdecydowany na regenerację turbo ? Z doświadczenia wiem, że lepiej znaleźć używkę z pewnego źródła niż regenerować. Wbrew pozorom regeneracja turbo (tak żeby to faktycznie trochę pojeździło) nie jest prostą sprawą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel87 Posted February 5, 2015 Author Report Share Posted February 5, 2015 Tylko o dobrą używkę jeszcze z pewnego źródła nie jest łatwo, a tak naprawdę nigdy nie wiadomo co się kupi...polata albo nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpiderS Posted February 5, 2015 Report Share Posted February 5, 2015 Jesteś definitywnie zdecydowany na regenerację turbo ? Z doświadczenia wiem, że lepiej znaleźć używkę z pewnego źródła niż regenerować. Wbrew pozorom regeneracja turbo (tak żeby to faktycznie trochę pojeździło) nie jest prostą sprawą. Totalna głupota wsadzać używane turbo, przecież dokładnie takie posiada w obecnej chwili. Jak odda do firmy, która zajmuje się turbosprężarkami to bierze FV ma gwarancje itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viechooo Posted February 5, 2015 Report Share Posted February 5, 2015 Oczywiście wiesz jak wygląda regeneracja turbo prawda? I jakie przebiegi takie turbiny robią Koła zamachowe dwumasowe też regenerują też się da. Jak zorientujesz się dobrze w temacie to daj znać. Nie wiem po co te forum skoro nie można wyrazić swojej opinii, ale spoko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teddy Posted February 5, 2015 Report Share Posted February 5, 2015 Jak odda do firmy, która zajmuje się turbosprężarkami to bierze FV ma gwarancje itp. Na forum leona chyba czytałem że ktoś regenerował u jakiś partaczy i 3 czy 4 razy mu zakładali kolejną turbinę bo poprzednie działały poprawnie krócej niż kilka km. Nie wiem czy źle zregenerowali czy popełnili błędy podczas montażu (turbina nie może nawet przez chwilę pracować na sucho). Gdybyś się zdecydował na regenerację to ostatnio koledze szukałem właśnie takich zakładów: http://www.turbospec.pl/ http://www.turbosprezarki.mielec.pl/ Informacje na stronie zdają się potwierdzać ich ogarnięcie w temacie. Ale ile w tym teorii ale ile praktyki to wiedzą chyba tylko ich klienci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
borowa Posted February 5, 2015 Report Share Posted February 5, 2015 Zależy jeszcze jakie turbo, z doświadczenia wiem, że nie wszystko wychodzi jak być powinno. Sam wyrzuciłem 1,5k w błoto, aby później i tak kupić świeżutkiego "świstaka". Od tej pory wiem, że albo pewne używane, albo nowe. Słyszałem, że niby tutaj robią ok, znajomy lata na turbinie robionej u nich i niby ok http://www.regmetmielec.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
wirus_kamil Posted February 5, 2015 Report Share Posted February 5, 2015 Osobiście robiłem turbinę i od ponad roku zero problemów. Kilku znajomych również korzystało i nie słyszałem narzekań. http://www.opturbo.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpiderS Posted February 5, 2015 Report Share Posted February 5, 2015 Oczywiście wiesz jak wygląda regeneracja turbo prawda? I jakie przebiegi takie turbiny robią Koła zamachowe dwumasowe też regenerują też się da. Jak zorientujesz się dobrze w temacie to daj znać. Nie wiem po co te forum skoro nie można wyrazić swojej opinii, ale spoko Nie muszę wiedzieć jak wygląda regeneracja bo się tym nie zajmuje, robiłem turbo w turbosilesia wziąłem kwit i nic mnie więcej nie interesuje. Wymieniłem sam, łącznie z przewodem zasilającym (mało kto o tym pamięta), nalatałem 30tys i auto sprzedałem. Jak wolisz to kup pewną używkę na allegro jest pełen wybór tylko potem spróbuj dochodzić zwrotu kasy itp. jeśli Ci padnie po tygodniu jeżdżenia. Druga kwesta skąd będziesz wiedział czy oryginalna używka nie była już robiona ?? A no chyba, że sprzedawca tak mówił bo przecież wyjął z auta serwisowanego w aso i od pierwszego właściciela hahahahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
viechooo Posted February 5, 2015 Report Share Posted February 5, 2015 Cieszę się Twoim szczęściem Na tym zakończmy tą bezsensowną dyskusję Link to comment Share on other sites More sharing options...
GracjanS4 Posted February 5, 2015 Report Share Posted February 5, 2015 Ja polecam Pama-Tech. http://www.pama-tech.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel87 Posted February 7, 2015 Author Report Share Posted February 7, 2015 Dzięki panowie Przejrzałem wszystkie oferty. Udało mi się na miejscu znaleźć turbinę z przelotem 10kkm od Scenica III, aczkolwiek jeszcze nie wiem czy jest w 100% taka sama, a poza tym może będzie lepiej zregenerować starą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luq92 Posted February 7, 2015 Report Share Posted February 7, 2015 Moim zdaniem lepiej robić tą co masz. Po poskładaniu do kupy na nowych gratach wiesz co masz, bo nigdy nie ma pewności, że nawet w miarę nowa używka nie posypie się na momencie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarrciN Posted February 7, 2015 Report Share Posted February 7, 2015 Takiej samej pewności nie masz z regenerowaną Link to comment Share on other sites More sharing options...
luq92 Posted February 7, 2015 Report Share Posted February 7, 2015 Ale z tych dwóch opcji chyba lepiej zrobić swoją i mieć jakiś papier, a nie kupować używkę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarrciN Posted February 7, 2015 Report Share Posted February 7, 2015 True. A w ogóle najlepiej to kupić nową niekoniecznie w ASO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel87 Posted February 7, 2015 Author Report Share Posted February 7, 2015 Zadzwoniłem tylko do jednego ASO i usłyszałem 5tys. zł. Nie wiem ile w tym prawdy, ale nie mała suma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viechooo Posted February 7, 2015 Report Share Posted February 7, 2015 Jak trafisz na kiepską firmę to będziesz miał pieniądze w plecy. Pomijam fakt że nie wszyscy wymieniają to co trzeba ale myślicie że tak łatwo wyważyć turbo ? Niektórzy mają problem koła dobrze wyważyć ... Ja bym brał pewną używkę. A papier ? Spoko, później tygodniami bez auta bo oni mają czas itp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
biznes365 Posted February 7, 2015 Report Share Posted February 7, 2015 daniel87 Oryginalna turbina padła po 88kkm.Koszt ASO do Mondeo MK3 ok 7 tyś złotych.Na szybko aby wrócić z wakacji poza ASO włożona używana przejechała 60kkm i urwał wirnik.Wiec wydaje mi się że lepiej regenerować. viechoooRacja trzeba znaleźć dobrą firmę.Nie pamiętam która firma z Mielca grzebała jak pojawiał się błąd przeładowania ale buda zostawała w tyle a silnik szedł.Po regeneracji w Opatowie nie ma takiego odejścia czuć różnicę.Liczył się czas i poszła do Opatowa bo bliżej i szybsze terminy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viechooo Posted February 7, 2015 Report Share Posted February 7, 2015 Skoro oryginalna padła po 88k to zamienniki włożone w regenerowaną turbinę wytrzymają dłużej ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel87 Posted February 7, 2015 Author Report Share Posted February 7, 2015 Moja chodzi, tylko wirnik ma luz i po gwałtownym wciśnięciu gazu przez chwilę słychać brzęczenie, czyli pewnie uderza o obudowę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
biznes365 Posted February 7, 2015 Report Share Posted February 7, 2015 viechooo Nie wiem ile ta używana miała nalatane.Ale płacić ok 4x tyle za różnicę 28kkm między turbinami to bezsens.Wiec zamiast ASO to lepsza regeneracja. daniel87 Jak dla mnie to tylko ją regenerować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
borowa Posted February 7, 2015 Report Share Posted February 7, 2015 True. A w ogóle najlepiej to kupić nową niekoniecznie w ASO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viechooo Posted February 7, 2015 Report Share Posted February 7, 2015 biznes365 a ile zapłaciłeś za tą używkę która przejechała 28kkm mniej? Uważasz że po regeneracji na zamiennikach turbo będzie latać tyle co nówka ASO albo i więcej ? Poza tym można porównywać używkę do regenerowanej ale nie używkę i regenerowaną do nowej, bez przesady, nie ta półka - zarówno cenowo jak i stan. Autor tematu zrobi jak będzie chciał. Jeśli już ktoś uparcie chce regenerować to naprawdę w sprawdzonym warsztacie bo później będzie szarpanina, że się nie zbiera z niskich obrotów, przeładowuje, lub jeszcze coś innego, a każda taka akcja to czas, brak auta i nerwy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marasec Posted February 7, 2015 Report Share Posted February 7, 2015 perun turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now