Skocz do zawartości

Szukam pracy Poznan/okolice


robcok

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Szukam dodatkowej pracy, chciałbym w końcu móc z czegoś odkładać na przyszłość, a nie żyć z miesiąca na miesiąc w tej naszej pięknej Polsce.

 

Szukam pracy w Poznaniu lub okolicach (raczej północ jeżeli chodzi o okolice)

Popołudnia mam wolne, gdyż pracuje cały czas w godzinach 6-13 (poniedziałek-sobota), rzadko się zdarza, że muszę zostać dłużej. Szukam pracy na popołudnie.

Z zawodu jestem technik informatyk, po zakończeniu studiów inżynier. Interesuje się motoryzacją, wkręcam się w kosmetykę aut (chciałbym bardziej się wkręcić), fotografią. Nie boję się pracy. Pracowałem w serwisie komputerowym, obecnie w handlu hurtowym.

Jakby ktoś coś miał lub słyszał byłbym wdzięczny postawić jakąś dobrą rudą flaszkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.volkswagen-poznan.pl/pl/oferty-pracy

atakuj co się da - nawet stażysta bo to świetnie płatne stanowisko z umową na dwa lata. Nie przejmuj się tym, że wszędzie wołają niemiecki.

 

Co potrafisz skoro jesteś informersem? W Poznaniu pracy dla informatyków jest w opór (allegro, comarch itp).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki, atakowałbym odrazu, gdyby nie to, że mam dobrze płatną prace w fajnych godzinach 6-13, a tam pewnie 3 zmiany, a ja nie chce odejść z mojej pracy, ja szukam drugiej, dodatkowej żeby dorobić, uzbierać na cele przyszłościowe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale jako informatyk to oni chcą programiste, grafika, administratora sieci, administratora baz danych może nawet i hakera, crakera itd.. z 2-3 letnim doświadczeniem..

Szukałem wcześniej po skończeniu szkoły i pracy w KT przez pół roku, nachodziłem się na rozmowy i nic, także..

uznałem jak się nie ma rodziny albo znajomych to nie ma szans..chyba że jest się the best, urodzonym geniuszem i ma się wszystko w małym palcu.