Rafal Posted December 27, 2014 Report Share Posted December 27, 2014 Hejka Chciałem pochwalić się drugą relacja w moim wykonaniu. Pacjent Renault Scenic, samochód mamy. W rodzinie przez 7 lat i nigdy nie przeszedł takich luksusów, jedynie zdarzyło się w wcześniejszych latach, jakiś marketowy wosk, albo pasta z racji tego ze samochód dzień wcześniej był myty nie robiłem zdjęć prze pracą, jedynie zastosowałem kilka rzeczy na następny dzień oto czego używałem -Prickbort- smoła -Iron off- osady metaliczne (roztarte gąbką) -Glinka BILT-HAMBER Auto Clay Regular (w pudełeczku w ciepłej wodzie) -woda z szamponem pod glinkę -ręcznik do osuszania ShiningCar Fluffy Dryer BIG 100x60cm -fibra do przecierania po Prickbor-cie Najpierw inspekcja Żywica Sprawdzamy grubość powłoki lakierniczej jest dość grubo Lecimy Smoła Iron Off- ale nic, zupełnie nic nie krwawiło glinka Później płukanie i suszenie, ale zapomniałem o zdjęciu więc lepimy z korektą i oto pomocnicy -fibry do przecierania - benzyna ekstrakcyjna do inspekcji - Pasty Menzerna 500, 2500, 4000 - Pady Flexipad- Biały, pomarańczowy, żółty, czarny wafel z M3 - Futro - Maszyny Perles i Vander - Papier 2000, 2500 i 3000 3M TRIZACT Pierwsze hologramy??? na gotowo Ogólnie pół samochodu zrobione futrem, było bardzo ciężko, aż odważyłem się użyć papieru, mimo, że ręcznie ciężko papierkiem się leci, przyspieszyło prace o 2 godziny na element. Początkowo, drzwi schodziło zrobić 4,5 godziny, a z papierem 2,5 Po 3 dniach pracy i zrobieniu połowy samochodu, znalazłem w sklepie 3M - TRIZACT, założyłem na Vandera i jazda, to było piękne, bałem się tylko chwile, a później nie mogłem się z nim zostać, jakbym szybciej się odważył i poszukał w sklepach miejscowych tego cudeńka, prace z lakierem zaszła by max 3 dni, a nie 6 50/50 idealnie stan lakieru na całym samochodzie przedstawia zdjęcie z klapką wlewu paliwa moje ulubione w trakcie prac, samochód wyglądał, jakby w młynie pracował Nadkola, za które zabrałem się kilka dni po nałożeniu wosku pranie po korekcie słabo wyszło z pianownicy Kärcher uszczelki i detale - APC 1:5 Koch Chemie Green Star - pędzel ShiningCar Detailing Brush 6 w trakcie tuż po suszymy - ręczniki: - Monster Shine Fluffy Dryer - ShiningCar Fluffy Dryer BIG Dlaczego 2 dla porównania, który lepiej wysuszy i raczej wole ShiningCar Fluffy Dryer BIG kilka fotek po szyby uszczelki, opony i plastiki - Koch Chemie Plast Star Wnętrze pomoc - APC - pędzelek ShiningCar - Dressing Mainz Cherish - odkurzacz Rainbow małe 50/50 Dressing Mainz Cherish 50/50 Przy okazji podkleiłem materiał na słupkach A No i wisienka na torcie podkład lecimy z woskiem troszeczkę wygrzałem tylko tyle zużyłem na 1 warstwę No i Finisz Link to comment Share on other sites More sharing options...
KonradLaguna Posted December 27, 2014 Report Share Posted December 27, 2014 pięknie odżyło super robota Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swoop Posted December 27, 2014 Report Share Posted December 27, 2014 Fajnie wyszło auto, choć lecąc papierami mogłeś już zaprawkować te rysy na zderzaku polecieć dalej po całości ogólnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
atvmmz Posted December 27, 2014 Report Share Posted December 27, 2014 Lakier pięknie odżył Zabrakło mi pokazania wnętrza po skończeniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal Posted December 27, 2014 Author Report Share Posted December 27, 2014 Faktycznie, poprawie na dniach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bacanski Posted December 28, 2014 Report Share Posted December 28, 2014 Swietna robota lakierek pieknie sie szkli. Ciekawe jak by to wygladalo na srebrnym Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael MSTP Posted December 28, 2014 Report Share Posted December 28, 2014 Elegancka robota, korekta zrobiła swoje ale rzeczywiście wosk od mainz dołożył do looku. Jestem ciekawy reakcji Mamy jak zobaczyła skończone auto B-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal Posted December 28, 2014 Author Report Share Posted December 28, 2014 Swietna robota lakierek pieknie sie szkli. Ciekawe jak by to wygladalo na srebrnym Dziękuję bardzo. Jak chcesz, to mogę zdobyć drzwi z jakiegoś samochodu w srebrnym kolorze i zrobić korektę, nałożyć wosk, zrobić kilka fotek po Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal Posted December 28, 2014 Author Report Share Posted December 28, 2014 Jestem ciekawy reakcji Mamy jak zobaczyła skończone auto B-) Nie było reakcji. Zaglądała kilka razy jak pracowałem, pokazywałem na bieżąco zdjęcia, ale szału nie robiło, to na niej, tak jak na mnie :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yahoon Posted December 28, 2014 Report Share Posted December 28, 2014 Robota super. W tym Scenicu soczewki macie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelkoralus Posted December 28, 2014 Report Share Posted December 28, 2014 pięknie samochód odżył, aż miło popatrzeć. Gratuluję Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal Posted December 28, 2014 Author Report Share Posted December 28, 2014 W tym Scenicu soczewki macie? Tak są soczewki, sam zamontowałem, ale to już chyba 4 rok z nimi i trzeba wymienić, bo słabo świecą Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominiczek9518 Posted December 28, 2014 Report Share Posted December 28, 2014 Też mi się rzuciły w oczy soczewy. To takie wkręcane w gniazdo żarówek czy dłubanina? :> Gratki za dobrze wykonaną robotę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal Posted December 28, 2014 Author Report Share Posted December 28, 2014 Też mi się rzuciły w oczy soczewy. To takie wkręcane w gniazdo żarówek czy dłubanina? :> Gratki za dobrze wykonaną robotę Takie i takie, ponieważ trzeba rozebrać lampę, usunąć obramówkę żarówki, włożyć soczewkę, zakręcić ja od tyłu i ustawić źródło światła, tak aby długie i krótkie nachodziły idealnie tak jak fabrycznie. Na końcu posklejać Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominiczek9518 Posted December 29, 2014 Report Share Posted December 29, 2014 Takie i takie, ponieważ trzeba rozebrać lampę, usunąć obramówkę żarówki, włożyć soczewkę, zakręcić ja od tyłu i ustawić źródło światła, tak aby długie i krótkie nachodziły idealnie tak jak fabrycznie. Na końcu posklejać O takich właśnie myślałem Chętnie bym takie włożył ale rozklejenie lamp już mnie przerasta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal Posted December 29, 2014 Author Report Share Posted December 29, 2014 O takich właśnie myślałem Chętnie bym takie włożył ale rozklejenie lamp już mnie przerasta Handlujemy?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatthewG Posted December 30, 2014 Report Share Posted December 30, 2014 Bardzo fajna relacja Link to comment Share on other sites More sharing options...
bawarczyk357 Posted December 30, 2014 Report Share Posted December 30, 2014 Można by rzec,że przywróciłeś Reni drugie życie świeci się świeci,bardzo fajna robota Czy prałeś również tapicerkę, czy ze względu na niską temperaturę zewnętrzną skoncentrowałeś się tylko na plastikach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal Posted December 30, 2014 Author Report Share Posted December 30, 2014 Można by rzec,że przywróciłeś Reni drugie życie świeci się świeci,bardzo fajna robota Czy prałeś również tapicerkę, czy ze względu na niską temperaturę zewnętrzną skoncentrowałeś się tylko na plastikach? Tylko plastiki. Mimo, że tapicerka nie ma żadnych plam, chciałbym pranie jej zrobić, ale właśnie temperatura przeszkadza Link to comment Share on other sites More sharing options...
bawarczyk357 Posted December 30, 2014 Report Share Posted December 30, 2014 Rafal Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia,mianowicie czy miałeś możliwość dogrzania garażu,w którym wykonywałeś prace? bo jeżeli nie,to czy nie miałeś trudności z wypracowaniem pasty polerskiej oraz wosku w niskiej temp.jaka zakładam panowała we wnętrzu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal Posted December 30, 2014 Author Report Share Posted December 30, 2014 Rafal Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia,mianowicie czy miałeś możliwość dogrzania garażu Tak mam możliwość grzania, nie sprawdzałem jaka była temperatura jak pracowałem przy korekcie, ale podczas nakładania wosku zaczęło się od 13 i do 20 odbiła Link to comment Share on other sites More sharing options...
bawarczyk357 Posted December 30, 2014 Report Share Posted December 30, 2014 Tak mam możliwość grzania, nie sprawdzałem jaka była temperatura jak pracowałem przy korekcie, ale podczas nakładania wosku zaczęło się od 13 i do 20 odbiła eh,to warunki wymarzone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now