Skocz do zawartości

Stłuczka parkingowa


osiolek

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, ostatnio miałem małą stłuczkę tzn. lekko puknąłem inne auto czego skutkiem jest lekkie zagięcie tylnego błotnika i małe uszkodzenie tylnych drzwi. Pytania mam 3.

 

1. Jak widać jest to naprawdę małe uszkodzenie, gość twierdzi, że bez malowania się obejdzie jednak myślę że taką wgniotkę da się usunąć bez malowania, co o tym myślicie ?

 

2. Czy drzwi które są zardzewiałe zostaną uznane przez rzeczoznawce ?

 

3. Poszkodowany chce 500zł za te uszkodzenia bo twierdzi że drzwi trzeba malować (co jest dla mnie wybrykiem bo i tak musiał by zrobić coś z tą rdzą). Co w tym wypadku zrobić, zgłosić szkodę i niech się gość użera z ubezpieczycielem ? Problem jest taki że samochód nie jest mój i nie chcę żeby właściciel stracił zniżki a na dodatek ja jestem kierowcą młodocianym.

 

Przepraszam za jakość zdjęć, było ciemno już.

 

sbpkw7.jpg

 

oqzivn.jpg

 

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właścicielowi auta po zgłoszeniu dołożą 10% lub obniżą zniżkę jaką posiada właśnie o 10% na rok ...musiałby więc płacić ponad 5000zł żeby te 500zł które chce poszkodowany mu się opłacało dawać . Zrekompensujesz właścicielowi stratę tych 10% i tyle .

 

PS: załamania krawędzi raczej nie da się wyciagnąć do takiego stopnia żeby nie było trzeba lakierować :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powalla, z tymi wyliczeniami nie byłbym do końca pewny. Napiszę na swoim przykładzie, co prawda było to dawno, ale było :P.

Otóż w 2010 roku przerysowałem komuś zderzak (prawie niewidoczne to było tak naprawdę).

Poszkodowany chciał 500zł za naprawę, wydawało mi się to za dużo i spisaliśmy oświadczenie.

Po roku zadzwoniłem do Link4 z chęcią przedłużenia umowy i jakie było moje zaskoczenie gdy zamiast 2tyś. za OC, ubezpieczyciel chciał ciut ponad 2,5 tyś. :D