cannonn Opublikowano 27 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2015 Ja mam interfejs od Viakena, innego nie używałem to nie mam porównania jak to jest z tymi co wymieniłeś.
Rafal Opublikowano 27 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2015 czy ktoś z tutaj zebranych diagnozuje samodzielnie samochód (na własny amatorski użytek? ) mam złącze obdII jaki program i kabel polecacie, nie drogi. Elm327 czy vag k-can???? Mam hyundaia Tucsona 2005r AutoCom cdp+ z Chin z przesyłką 180 zł. W Polsce znacznie drożej. Diagnozujesz wszystkie z OBD II.
kerad Opublikowano 27 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2015 czy ktoś z tutaj zebranych diagnozuje samodzielnie samochód (na własny amatorski użytek? ) mam złącze obdII jaki program i kabel polecacie, nie drogi. Elm327 czy vag k-can???? Mam hyundaia Tucsona 2005r ELM327 połączy Ci sie tylko z silnikiem, ale współpracuje z Torque, sprawdzone na sportage 2, a to bliźniak tucsona. Na forum hyundaia masz jak przerobić kabel vag do diagnozowania hultaja
chris18404 Opublikowano 27 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2015 Wlasnie czytałem ale nie mogę doczekać się na odpowiedź a po przerobieniu tego kabla będzie pokazywali wszystkie błędy? I najważniejsze, czy diagnostyka robiona przez amatora może przynieść jakieś niepożądane efekty?
kerad Opublikowano 27 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2015 @ mówie o tym temacie http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6090&postdays=0&postorder=asc&start=0
viechooo Opublikowano 27 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2015 Sama diagnostyka (podgląd parametrów i odczyt błędów)nie przyniesie niepożądanych efektów. Każdy tester OBDII połączy Ci się tylko z silnikiem. Ewentualnie przy niektórych markach z kilkoma innymi komponentami ale to bardzo rzadko. W większości przypadków ilość parametrów jakie będziesz mógł podejrzeć będzie zależała od tego co programista sterownika udostępnił po OBDII w danym aucie a nie od ograniczeń testera. Na własny użytek wybierz najtańszy działający tester OBDII bądź też jeśli chcesz móc łączyć się z innymi komponentami wybierz jakiś uniwersalny tester np. ten o którym wspomniał Rafal, w którym możesz wybrać dany model auta. Wtedy nie jest to połączenie przez OBDII (nie mylić ze standardem gniazda diagnostycznego) aczkolwiek większość takich testerów ma również funkcję testera OBD w przypadku konieczności przeprowadzenia podstawowej diagnostyki gdyby np. danego auta nie było w spisie.
swietlikk Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2015 Takie uchwyty do dywaników (http://www.sultof.pl/uchwyt-do-dywanikow.html) sa w cenie około 90 zł sztuka (aledrogo aukcja nr 5126139887), są jakieś zamienniki?? ew czymś innym to można zastąpić? ma ktoś jakiś patencik?
406coupe Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2015 Szukam pomocy. Co można z tym zrobić jak poprzedni właściciel tak spaprał sprawę? Czy zostaje tylko lakierowanie całośći? http://zapodaj.net/279e3983c4f2a.jpg.html http://zapodaj.net/3954cceb71be0.jpg.html
cannonn Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2015 Takie uchwyty do dywaników (http://www.sultof.pl/uchwyt-do-dywanikow.html) sa w cenie około 90 zł sztuka (aledrogo aukcja nr 5126139887), są jakieś zamienniki?? ew czymś innym to można zastąpić? ma ktoś jakiś patencik? http://olx.pl/oferta/uchwyty-do-dywanik ... 8yzKZ.html
Rafal Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2015 Jeżeli dobrze widzę na telefonie i są to zabawki tylko bazą, to spokojnie zejdzie w momencie pod maszyną i nałożysz sobie ponownie po swojemu
406coupe Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2015 sam nie wiem czy to zabawa tylko bazą, mi to wygląda że ktos robił "zaprawki" pierwszym lepszym lakierem do paznokci żony, byleby był w odcieniu czerownego.
nysztal Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2015 Czysty samochód 1. Prickbort 2. Piana 3. Jak podeschnie to iron na cały samochód 4. Piana mycie 5. Glinka 6. Mycie 7. Cleaner 8. Wosk Jak brudny samochód to przed 1 myjesz samochód na dwa wiadra i suszysz. Kilka stron wcześniej pytałem o robieniu krok po kroku auta. a czy między punktem 7 a 8 można dać jeszcze IPA, PB BH i znów ipe? czy za dużo tej ipy?
maciek_ Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2015 Planuję zabezpieczyć dach winylowy w moim samochodzie (mx5 nb), ale dosłownie kilka dni temu został nawoskowany i nie chciał bym tego wosku od razu stracić przez chemie spływającą przy czyszczeniu i zabezpieczeniu dachu. Środki jakie posiadam to Cleaner i Protectant od 303. Podpowiecie może jak to bezpiecznie zrobić bez odkręcania dachu, które w moim samochodzie jest dosyć uciążliwe?
cannonn Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2015 Czysty samochód 1. Prickbort 2. Piana 3. Jak podeschnie to iron na cały samochód 4. Piana mycie 5. Glinka 6. Mycie 7. Cleaner 8. Wosk Jak brudny samochód to przed 1 myjesz samochód na dwa wiadra i suszysz. Kilka stron wcześniej pytałem o robieniu krok po kroku auta. a czy między punktem 7 a 8 można dać jeszcze IPA, PB BH i znów ipe? czy za dużo tej ipy? Jak kładziesz sealant to polecane jest 7. Cleaner 8. IPA 9. Wosk Jak naturalny wosk 7. Cleaner 8. Wosk Ewentualnie z politurą (PB BH) między cleanerem a woskiem, ale też nie stosujemy IPY.
nysztal Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2015 czyli jezeli do wosku dodo juice purple haze to poprostu cleaner pb bh i wosk.
Slovak Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2015 Panowie pytania, które tutaj zadajecie były już poruszane kilkadziesiąt razy na forum, usiądźcie i poszukajcie, bo wszystko jest na forum i nie trzeba po raz 100000... zadawać tych samych pytań.
nysztal Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2015 ja wiem. ale po kilku miesiacach przegladania forum a jeszcznie ani razu nie robienia takich rzeczy z powodu zimy i braku garazu to idzie sie pomylic. A ze planuje zaraz zabrac sie za swoje auto to dlatego sie pytam.
poorsultanpl Opublikowano 1 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2015 Zainteresował mnie temat czyszczenia piór wycieraczek. Widziałem, że kilka osób używało ściereczek 303 Wiper Treatment. Niestety są one ciężko dostępne. Czy są inne produkty o podobnym przeznaczeniu? Czy APC + szmatka będą dobrym połączeniem do czyszczenia piór wycieraczek?
grabek246 Opublikowano 1 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2015 Czy APC + szmatka będą dobrym połączeniem do czyszczenia piór wycieraczek? będą, nawet bardzo dobrym ew. jakaś szczoteczka ja czasami czyszczę DG 701
Geniusz Opublikowano 1 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2015 Warto dopłacać prawie 30 pln do Lime Prime czy wystarczy Prep Polish z Dodo ?? Znalazłem tylko info , że PP jest troszke mniej ścierne (jak Supernatural).
Ronol Opublikowano 1 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2015 Serwus, krótko co posiadam : szampon: DG woski: FK 1000p oraz DG Aquawax 951 QD FK 425 + BSD... dodatkowo jedna mieszanka pola na pol wymienionych. potrzebuje oczyscic lakier, spolerować po zimie, odświeżyć [ukryć defekty lakieru na tyle na ile sie da reczna pracą], i przygotować do polzenia w/w woskow - opel astra GTC ciemno granatowa - praca tylko reczna. Jaki cleaner/aio na wstępie ?
Barista Opublikowano 1 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2015 Pyanie do praktyków - co będzie jak położę Soft99 Fusso Coat 12 Months Wax do ciemnego lakieru na białym samochodzie? Kolega kupił nowe białe auto, nie jest z naszej branży i niespecjalne ma ochotę kupować początkowo wosk. Chcemy zrobić próbę, wypacykować mu pół auta moim woskiem do ciemnych lakierów. Chyba nic złego się nie stanie, hę? Mam w stajni inne woski, ale chodzi o taki długo leżący.
Barista Opublikowano 1 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2015 Rozumiem, że macie jakieś doświadczenie w tym temacie? Na ściemnienie lakieru to raczej nie liczę, choć kto wie
Rekomendowane odpowiedzi