Jump to content

Pady z mikrofibry na DA


Recommended Posts

Witam. Testował ktoś pady z mikrofibry różnych producentów np. Chemical guys, meguiars, flexi i chyba liguid elements są dostępne w polsce?

 

Pracowałem ostatnio z flexi i menzerną 400 i powiem że praca koszmar jeśli chodzi o zapychanie się pada i sklejanie włókien. Pad po jednym samochodzie do kosza. Tak samo mały i duży. Prowadzenie pada na nierównych powierzchniach niewygodne z powodu niskiej i twardej gąbki.

 

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z innymi padami, kombinacjami pad-pasta?

Link to comment
Share on other sites

Jak bardzo chcesz MF na DA, to spróbuj kombinacji z RUPES'a. Będzie lepiej, aaaale... nie nakładaj za dużo pasty oraz nie licz, że jednym padem zrobisz "całą furkę" 8-)

Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi się że jeśli chodzi o cięcie to MF będzie najlepsza z DA.

Interesują mnie pady Chemical guys które są na wysokiej gąbce. Wydaje mi się że praca z nimi powinna być znacznie przyjemniejsza niż z flexi.

 

Może ktoś z forum testował.

Link to comment
Share on other sites

Z mojego doswiadczenia:

 

Menzerna i pady MF sie nie lubia ;) Nigdy nie udalo mi sie osiagnac sensownych rezultatow.

 

Pady MF: do ciecia najlepsze sa:

Na "true" DA (DAS, Rupes, itp): Meguiar's MF cutting i Rupes blue MF

Na Flex 3401: pady MF od CG czarne z pomaranczowa gabka

 

Pasty, ktore znam dobrze i dzialaja naprawde OK na wszelkich DA z padami MF:

Megs 105, 101, 100 i D300

Rupes Zephir

Optimum Hyper Compound

 

Od innych uzytkownikow wiem tez, ze: HD Cut (inne z lini HD) sa tez rewelacyjne.

Ale ciezko to kupic w EU.

 

Sonax PF i EX (króle one step) nie działaja dobrze na padach MF, zbyt szybko je zapychaja.

Link to comment
Share on other sites

Ja ostatnio pracowałem na Audi A4 B8, czarne Uni.

 

Uzyte Pady to:

Megsowy pod DA do cięcia

Rupes mały niebieski do cięcia

Flexipads mały Pro-wool do cięcia

 

Z Megsowym i Rupes używałem Megsowej pasty Correction 303 pod DA i bardzo fajnie się sprawdzała taka kombinacja. Tutaj wrażenie miałem że można by już nawet od razu kłaść cleaner i wosk.

 

Flexi używany był z Menzerna 400 i zostawiał niezły bałagan ale cięcie jak na DA ekstra.

 

Menzerny na Megsowym padzie ani na Rupes nie używałem bo zdążyłem przeczytać wpisy Piotra że nie bardzo współgrają ze sobą więc nawet nie próbowałem :) całe szczęście że przed pracą udało się zobaczyć posta.

Link to comment
Share on other sites

Trochę mnie dziwi brak sensownych rezultatów na Menzernie i MF.

 

DAS+FG400 + MF z LE dały rade na ori lakierze BMW 3, nie był mega skatowany, w średnim stanie, pady z Flexi też dają rade ale nieco gorzej.

Link to comment
Share on other sites

Pasty na jakich pracuje z padami z mf:

Menzerna: 400, 500, IP2000, PF2500.

Meguiar's: 101, 105, 205.

sa jeszcze inne typu Tenzi S1, S2, Presta Ultra Cutting Creme, Koch Schleifpaste ale w/w dzialaja najpewniej.

 

 

Pady goownie Flexi z mf. Troche sie ich przerobilo i nie mialem z nim zadnych problemow.

Pro-wool z Flexipads tez dobre i tna rowniez dobrze.

Cool wool z CarPRO tna fajnie natomiast Hybrid Wool rowniez tnie dobrze ale utrzymac go w czystosci podczas pracy to jest tragedia wiec nie polecam.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Używałem MF z Flexi (cutting) z FG400 i na podwójnie lakierowanym BMW po dwóch przejazdach efekt był znakomity. Wycięło 99% rys, zostały te głębokie ale to w jednej części klapy bagażnika. Właściwie nie zostawiło bałaganu po sobie, prawie bez hologramów. Na upartego mógłbym położyć cleaner i wosk ;) Musiałbym zrobić lepszą inspekcję w słońcu, w HQI wyglądało zacnie. W porównaniu do futra praca na plus. Używałem MF oczywiście z DA na ostatnich obrotach i mocnym docisku. Z minusów to po połowie klapy pad skleił się. Mimo czyszczenia szczotką miałem wrażenie, że jego siła cięcia spadła. Kompresor miałem pusty. Słyszałem, że nim można przedmuchiwać pady. Minus taki, że MF używa się lepiej na płaskich powierzchniach.

Link to comment
Share on other sites

Tomek WRO, polecasz połączenie FG400 + pad MF? Kilka postów wyżej użytkownik malypb jak i również Ty mówisz o zapchaniu/sklejaniu pada. Czy dałeś radę bez problemu zrobić całe auto? Czy może użyłeś kilku padów z MF?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.