Tommy Lee Opublikowano 30 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2014 witam szukałem czegoś na ten temat na forum ale nie udało mi się nic znalesc, albo ja nie umiem używać wyszukiwarki, wracając do tematu chciałbym wygłuszyć chociaż w pewnym stopniu auto, pacjent to Golf mk1 3D po blacharce i lakierowaniu, plan jest taki by zabezpieczyć od razu wszelkie profile, rynienki, łączenia blach itp i położyć wygłuszenie wewnątrz drzwi, na boczki i podłogę, teraz moje pytanie jak to w miarę bezproblemowo ogarnąć, od czego zacząć, czego użyć, wszelkie rady, sugestie, podpowiedzi mile widziane co sądzicie o takich matach??? klik klik
kita33 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2014 nie wiem do czego ma służyć wygłuszenie ale jeśli nie będziesz się bawił w caraudio to polecam matę dekarską. Sprawdza się w 100% natomiast jeśli ma być robione pod audio to Dynamat
speedek Opublikowano 30 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2014 Wysłany: Dzisiaj 21:22 nie wiem do czego ma służyć wygłuszenie ale jeśli nie będziesz się bawił w caraudio to polecam matę dekarską. W moim 1 aucie zrobiłem taki myk. Sprawdziło się idealnie. Do wygłuszenia drzwi pod car - audio także się nada. Puryści zaraz się odezwą, że to półśrodek. Owszem nie jest to dynamat i mu pochodne, ale swoją rolę spełnia dość dobrze.
kita33 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2014 Ja mam całe auto wygłuszone 3 warstwami kombinacją Dynamat i maty dekarskiej. Na zewnątrz jest prawie cisza i nie słychać co jest w środku
kupusso Opublikowano 30 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2014 Ceny mat butylowych są na tyle niskie, że mat bitumicznych nie warto nawet brać pod uwagę. Kupiłem http://www.bitmat.pl/pl/p/GMS-05-GMS-04 ... ASZYNY/202 tylko, że w cenie 9,50zł na drzwi od wewnątrz dodatkowo http://www.bitmat.pl/pl/p/Mata-butylowa ... cm-2mm/224 na blachę grodziową miedzy drzwiami a boczkiem i piankę na boczki od wewnątrz http://www.bitmat.pl/pl/p/GMS-012-piank ... ylepna/146 Końcem tygodnia powinienem wygłuszyć w Cordobie wszystkie drzwi to napiszę czy jest ciszej i czy lepszy dzwiek z audio Poszukaj tematu o Toledo Justyny w PSB, tam masz fajne zdjęcia z wygłuszania.
kita33 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2014 dodam tylko ze nie wystarczy wygłuszyć samego auta jeśli chce się mieć dobre caraudio. Podstawa to radio, wzmacniacz głośniki + sub
powalla Opublikowano 30 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2014 Kiedyś "dekara" była inna ...o niebo lepsza , bo teraz nawet Tytan lubi zjechać i to z własnej folii alu nie wspominając nawet o blasze! Polecam STP , maty Hollywood i GMS ... poczytaj tematy na forum http://www.strefacaraudio.pl/ (tylko poczytaj , a nie zakładaj mi tam tematu o wytłumianiu ) Maty tanio i bez ściemy (często sprzedają STP z żółtymi napisami zamiast czarnych lub tną maty nawet na pół! ) kupisz > http://www.strefacaraudio.pl/ a jak powołasz się na mój nick , to i na rabat jakiś się załapiesz
paweu_s Opublikowano 30 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2014 Polecam matę butylową. Miękka nawet w niskich temperaturach, nie potrzeba opalarki do układania. Jeśli nie wygłuszasz pod car audio, to skup się grodzi, podszybiu, błotnikach (nadkolach), podłodze. Mata + pianka lub poroso.
Hitchhiker Opublikowano 1 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2014 To ja ze swojej strony polecę http://www.bitmat.pl/. Doradzą i sprzedadzą jak trza
sardzent Opublikowano 1 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2014 jak wyzej STP maty i gabka a bedzie Pan zadowolony ... no i tasma gruba parciana pookejac przewody w drzwiach
Tommy Lee Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2014 dzięki Panowie za rady, faktycznie u Justyny w temacie jest dobrze opisane jak wygłuszyć drzwi i czym później zabezpieczyć profile, tez chyba założę te maty butylowe STP i GMS, w razie jakiś innych pytań to będę pisał na bieżąco
papamitsu Opublikowano 24 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2015 Wybaczcie, że odświeżam stary temat ale wyszukiwarka forumowa go wskazała więc wydał się najwłaściwszy. Niedługo kupię od kolegi swój pierwszy samochód i poza jego gruntownym wyczyszczeniem po 11 latach od produkcji chciałbym przy okazji wyciszyć wnętrze. Przeznaczeniem nie jest zaawansowane car audio a po prostu poprawa komfortu jazdy. Wybór na w/w stronie dość duży. Trafiłem też na opinię, że dobre wyciszenie wnętrza niesie również ze sobą spory przyrost masy. No i tu pytanie: jaka grubość na podłogę i bagażnik byłaby odpowiednia? Zakładam, że będzie to (jak wyżej) STP lub GMS? Dzięki za pomoc
sardzent Opublikowano 24 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2015 temat rzeka i sa nawet fora gdzie opisane gdzie najkorzystniej dla konkretnych modeli uzyc materialow gluszacych i tlumiacych ... Wyciszenie (tu glownie pianki i filc) to nie zawsze to samo co wytlumienie (butyl itp) Zazwyczaj uniwersalna metoda jest maska od wnetrza plus sciana grodziowa i uszczelki drzwi i okien. To najwiecej radosci daje a potem drzwi i dach. Szukaj i pytaj o konkrety, podaj ile masz czasu ile chcesz na to wydac itp itp
Lex Luthor Opublikowano 24 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2015 Zacznij od przeglądu właśnie uszczelek, a w szczególności (jeśli są) tych na słupku środkowym. Potem ściana grodziowa, nadkola, podłoga pod tylną kanapą. Oprócz mat bitumicznych możesz zobaczyć poroso na ścianę grodziową i nadkola. Na dach najlepiej maty polimerowe.
piotr-gozdowiak Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Ja bym zlecił zadanie zakładowi, dlatego że można pourywać zatrzaski od tapicerki dość łatwo.
Geniusz Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Słuchajcie, zastanawiam się nad wymianą wygłuszeń w astrze. Oryginalnie są pod boczkami z tyłu filce, na podłodze twarde maty jakieś. Teraz tak - nie chodzi o wyciszanie pod audio. Ma to być po prostu nowy materiał. Zastanawiam się nad tymi http://www.bitmat.pl/Pianki-wygluszajac ... jna-gumowa http://www.bitmat.pl/pl/p/Pianka-poliur ... -1mx1m/213 Różnice jakie ja kumam to cena. Czym jeszcze te pianki się różnią ? Chodzi o to, żeby w sumie nie chłonęły wilgoci, nie powodowały, że wyskoczy gdzieś rudy itp i żeby wyciszyły przynajmniej tak samo jak te opryginalne filce. Którą lepiej wziąć ? Teraz co do podłogi. Nie chce wklejać na nią mat. Doszedłem do wniosku, że chciałbym aby to był materiał, który będę mógł w każdej chwili zdjąć (zastanawiam sięczy wziąć jedną z pianek ale bez kleju) lub zerwać. Maty to wiadomo jak schodzą.. Czy mogę użyć właśnie pianki izolacyjnej kauczukowej lub poliuretanowej zamist mat ? I którą lepiej się zainteresować w przypadku zastosowania ich właśnie na boczki z tyłu zamiast filcy i na podwozie ? Czym dokładnie się one różnią oprócz ceny ? Bo opisy są podobne..
W1Michal Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2016 a po co chcesz to kiedykolwiek usuwać ? mi sie wydaje że lepiej jednak wykleić np matą STP Silver
Geniusz Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2016 W1Michal, mam swoje powody dlatego nie chce wyklejać mat żadnych PS. i z tego co widze to ta pianka dużo lepiej wycisza od takiej maty butylowej. Jednak nie jestem praktykiem w tym temacie więc pytać się musze
SzaKal Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Mata butylowa nie służy do wyciszania, tylko do usuwania drgań blachy, do wyciszenia kup sobie matę kauczukową.
W1Michal Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2016 butylowa wycisza także. W poprzednim aucie miałem drzwi, podłoge i bagażnik wytłumione i było dużo ciszej. Ale jak nie chcesz kleić to odpada, popytaj na forum car audio
wkr Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Geniusz, napisz wprost do bitmatu, doradzają niezdecydowanym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się