polo33 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Witam Jest to mój pierwszy temat w PSB, w zeszłym tygodniu trafiło do mnie to włoskie cudo na odświeżenie lakieru i zabezpieczenie powłoką. Jakość zdjęć nie powala bo robione tylko telefonem Swirle głównie schodziły po paru przejazdach PF2500, miejscowo musiałem działać fg400 na twardej gąbce. Cała praca zajęła mi 5 dni po parę godzin w sumie wyszło niecałe 41. Lancia miała 10 lat położony świeży lakier, dość miękki łatwo się poddawał, niektóre głębsze rysy zostały lecz była obawa przed przebiciem przy mocnym cięciu. Mycie Pianownica Marolex Master 2000 (1 filc, niebieska dysza, 50ml na litr wody piana Shiny Garage) 2 wiadra, szampon 4nano ultra violet, Glinkowanie: Valetpro pomarańczowa Rękawica flexi wełniak Osuszanie ręcznik waflowy poorboys Korekta: Pasty: Menzerna FG400, pf2500, ff3000 , UC Pady: Boll 75mm biały, żółty Flexipads: Żółty 135mm, biały 135mm No name: biały i pomarańczowy, czarny waflowy Taśma zabezpieczająca Blue dolfhin i boll IPA (1:1) z wodą destylowaną i zmywacz sylikonowy Narzędzia: K2 Pro Miernik Grubości Lakieru Metalohalogen 2x230W , Latarka Cree Zabezpieczenie Szyby: Rain X Gyeon Mohs i Q2M CURE Felgi i opony: Tenzi prix, tenzi enjee, 4nano rim cleaner , megs endurance Końcówki wydechu: Autosol do aluminium Pacjent: Mycie: Wjazd do garażu i rzut oka na lakier: Maska: Klapa: Błotnik tył: I tniemy: Zdjęcia po wyjeździ z garażu: Potem przygotowanie lekieru pod powłokę i nałożenie 2 warstw w odstępie 12 godz. Efekt końcowy: Lakier zyskał sporej szklistości i ładnej głębi, co do pracy z powłoką Mohs bardzo przyjemnie jedynie dość mocno zapach drażni ale maseczka jest w zestawie Wiem, że zdjęcia nie są najlepszej jakości ale następnym razem zabieram aparat obowiązkowo. Dla ciekawskich auto ma ponad 340KM także jakich mało. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Efekt super i robota jak najbardziej na plus. A jeśli chodzi o samochód to świetny youngtimer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alberto Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Takie auto powinno być dowalone błotem a nie błyszczeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Wszystko ładnie pięknie, ALE jak dla mnie "lista marzeń" (w tym przypadku pewnie zrealizowanych) do usunięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Śliczne auto-legenda i fajna praca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malypb Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macra Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Auto pierwsza klasa Mój dream car z dzieciństwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SewerynD Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Robota super ! tylko te wlepy na Lancii bez komentarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frycu75 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Też się zastanawiam po co ta "lista płac" ale o gustach się nie dyskutuje. Jak polerowałeś przy tych nalepkach ? Auto w takim zestawieniu to już prawdziwy rodzynek W tym wypadku połysk jest - to nie biała rajdówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bond Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Dobra robota, co z naklejkami ? jak sie pracowali "obok" nich ? Dzialo sie cos jak traciles padem ? Oklejales ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diablo228 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 KOnkret robota auta można pozazdrościć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo33 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zapomniałem napisać bo rzeczywiście był problem co do naklejek, ponieważ bałem się, że nawet na polishingu coś mogę zahaczyć dlatego pf2500 jechałem obok nich, a sam lakier między naklejkami udało się zrobić na czarnym waflu z ff3000. Sam zazdroszcze tego auta tym bardziej że worek pięniędzy teraz warte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SewerynD Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 MARTINI RACING X3 ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaddy Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Piękny rajdowy klasyk i chyba obok audi quattro najlepsza rajdówka w historii. Praca również bardzo przyjemna, podziwiam za cierpliwość przy najlejkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adk Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Też się zastanawiam po co ta "lista płac" ale o gustach się nie dyskutuje A no po to, że wersja rajdowa w oryginale poza malowaniem Martini też miała takie naklejki. W tym przypadku to nie wiocha Piękne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się