Jump to content

Lancia delta integrale


Recommended Posts

Witam :) Jest to mój pierwszy temat w PSB, w zeszłym tygodniu trafiło do mnie to włoskie cudo na odświeżenie lakieru i zabezpieczenie powłoką. Jakość zdjęć nie powala bo robione tylko telefonem :cry: Swirle głównie schodziły po paru przejazdach PF2500, miejscowo musiałem działać fg400 na twardej gąbce. Cała praca zajęła mi 5 dni po parę godzin w sumie wyszło niecałe 41. Lancia miała 10 lat położony świeży lakier, dość miękki łatwo się poddawał, niektóre głębsze rysy zostały lecz była obawa przed przebiciem przy mocnym cięciu.

 

 

Mycie

Pianownica Marolex Master 2000 (1 filc, niebieska dysza, 50ml na litr wody piana Shiny Garage)

2 wiadra, szampon 4nano ultra violet,

Glinkowanie: Valetpro pomarańczowa

Rękawica flexi wełniak

Osuszanie ręcznik waflowy poorboys

 

Korekta:

Pasty:

Menzerna FG400, pf2500, ff3000 , UC

 

Pady:

Boll 75mm biały, żółty

Flexipads: Żółty 135mm, biały 135mm

No name: biały i pomarańczowy, czarny waflowy

 

Taśma zabezpieczająca Blue dolfhin i boll

IPA (1:1) z wodą destylowaną i zmywacz sylikonowy

 

Narzędzia:

K2 Pro

Miernik Grubości Lakieru

 

Metalohalogen 2x230W , Latarka Cree

 

Zabezpieczenie

Szyby: Rain X

Gyeon Mohs i Q2M CURE

 

Felgi i opony: Tenzi prix, tenzi enjee, 4nano rim cleaner , megs endurance

 

Końcówki wydechu: Autosol do aluminium

 

Pacjent:

DSC_3866.jpg

 

Mycie:

 

DSC_3879.jpg

 

DSC_3868.jpg

 

DSC_3869.jpg

 

DSC_3872.jpg

 

DSC_3874.jpg

 

Wjazd do garażu i rzut oka na lakier:

 

DSC_3889.jpg

 

DSC_3894.jpg

 

Maska: DSC_3914.jpg

DSC_3913.jpg

Klapa:DSC_3920.jpg

 

Błotnik tył: DSC_3930.jpg

 

I tniemy:

DSC_3886.jpg

DSC_3890.jpg

DSC_3895.jpg

DSC_3907.jpg

DSC_3917.jpg

DSC_3916.jpg

DSC_3921.jpg

DSC_3922.jpg

Zdjęcia po wyjeździ z garażu:

6GbUrRqVLVs_5KfiCEWU7mhbhUTEXEvslh3anIc3KBs=w296-h221-p-no

DSC_3927.jpg

 

Potem przygotowanie lekieru pod powłokę i nałożenie 2 warstw w odstępie 12 godz.

DSC_3940.jpg

aSv2yRHy_M-5vgAHJRssgDxQ9f6V3wfGc6u0U7X0Dyg=w296-h221-p-no

 

Efekt końcowy:

DSC_3941.jpg

DSC_3942.jpg

DSC_3943.jpg

DSC_3944.jpg

DSC_3946.jpg

DSC_3947.jpg

DSC_3948.jpg

DSC_3949.jpg

 

Lakier zyskał sporej szklistości i ładnej głębi, co do pracy z powłoką Mohs bardzo przyjemnie jedynie dość mocno zapach drażni ale maseczka jest w zestawie :) Wiem, że zdjęcia nie są najlepszej jakości ale następnym razem zabieram aparat obowiązkowo. Dla ciekawskich auto ma ponad 340KM także :evil: jakich mało.

 

Pozdrawiam :-]

Link to comment
Share on other sites

Też się zastanawiam po co ta "lista płac" :idea: ale o gustach się nie dyskutuje. Jak polerowałeś przy tych nalepkach ? Auto :good: w takim zestawieniu to już prawdziwy rodzynek :song: W tym wypadku połysk jest :good: - to nie biała rajdówka :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Zapomniałem napisać bo rzeczywiście był problem co do naklejek, ponieważ bałem się, że nawet na polishingu coś mogę zahaczyć dlatego pf2500 jechałem obok nich, a sam lakier między naklejkami udało się zrobić na czarnym waflu z ff3000. Sam zazdroszcze tego auta 8-) tym bardziej że worek pięniędzy teraz warte :shock:

Link to comment
Share on other sites

Piękny rajdowy klasyk i chyba obok audi quattro najlepsza rajdówka w historii. Praca również bardzo przyjemna, podziwiam za cierpliwość przy najlejkach :)

Link to comment
Share on other sites

Też się zastanawiam po co ta "lista płac" :idea: ale o gustach się nie dyskutuje

 

A no po to, że wersja rajdowa w oryginale poza malowaniem Martini też miała takie naklejki.

W tym przypadku to nie wiocha :acute:

 

Piękne auto.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.