julian Opublikowano 27 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2009 dzis padalo, wiec mialem okazje do cykniecia kilku zdjec, jak poszczegolne auta, ktore robilem, zachowuja sie pod woda. w kolejnosci: jedno zdjecie granatowego volvo c70, lakier 120tys i prawie 10 lat, nie byl polerowany, ma na sobie 4 warstwy gloss guard turtle wax-a, nakladane po myciu, w odstepach okolo tygodnia, nastepnie mazda cx-7, auto po pelnej polerce, na zdjeciach tuz po myciu, megs DC2, sealant x 2 plus 1 warstwa wosku megda DC 3. plus srebrny civic, auto jest juz opisane w watku civic '06 wraz z calym procesem. przed deszczem nie bylo idealnie czyste, pokryte lekka warstwa kurzu. przepraszam za jakosc zdjec, wszystko sa robiona komorka, nie mialem juz czasu na zabawy z aparatem! oto efekty:
Gibon86 Opublikowano 19 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2009 Jak oceniasz lakier Cx-7 jeżeli chodzi o łatwośc polerowania? Znajomy chce żebym zrobił jego CX (czarna). Stan lakieru nawet dobry tzn dużo drobnych rys (podobno tylko dwie wizyty na auto myjni). Zauważyłem że Mazdy mają lakier bardzo podatny na rysy czyli zapewne miękki. Do dyspozycji mam DA 220 + hitachi SP18VA, wszystkie pady Megsa, pomarańczowy 3M, Ultra Cut Compound, UC, SwirlX, dużo jeszcze od Megsa i całą szafe innych. Jaki zestaw proponujesz? Myślałem żeby zacząc od UC na polishing pad i rotacyjna. Zależy mi żeby zrobic to w bezpieczny sposób bo czasu mam dużo.
Thomas Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2009 ten Gloss Turtla nie wygląda dobrze nawet pomimo 4 warstw ...
julian Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2009 czarny jest na cx-7 zupełnie innym lakierem, bo jest niemetaliczny. więc nie wiem jak się z nim pracuje, natomiast faktycznie, ten lakier na naszej cx-7 jest faktycznie bardzo podatny na zarysowanie, choć w pracy raczej należy do przyjemnych. choć ja polerowałem to auto po niecałym roku, przez który nawet raz nie było na szczotkach, używałem tylko padów i pasty do wykańczania, czyli niebieskiego 3M i ultrafine. żadnych szczególnych rzeczy, na które należałoby bardziej niż w przypadku innych aut uważać nie mogę wymienić. Thomas- to jest badziewne zdjęcie. produkt sam w sobie jest bardzo dobry. powtarzam to do twaardego żygu, ale to prawda - wosk czy sealant to 5%sukcesu. 95% to przygotowanie powierzchni. więc tak bardzo bym się nie wczuwał w to, który nwosk daje jaki połysk, to lakier ma go mieć.
Globy Opublikowano 21 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2009 W CX'ie są dwa typy czarnego lakieru: metallic i mica, więc proces będzie podobny do wyżej zaprezentowanego 28W. A efekt na pewno zacny, tylko aparat kiepski
julian Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2009 bo to komórka albo małpa była. juz się zrehabilitowalem i robie tylko lustrzanka cyfrowa;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się