marcin3333 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Witam forumowiczów! Mam pewien problem, znajomy zadeklarował się, że oklei mi maskę samochodu (Folia Carbon 3M). Niestety skopał całą sprawę, folia się odkleja razem z klarem, kupiłem nową folie i mam zamiar zrobić to sam, czytałem co i jak więc mam nadzieje dać radę, moje pytanie brzmi następująco. Jak mam przygotować lakier i popękaną warstwę klaru? Dodam, że pęknięcia są także na dachu który też chcę okleić.. Tak więc pomocy..
Moderator krd Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Do malowania od nowa jak klar zszedl.
marcin3333 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Do malowania od nowa jak klar zszedl. No tak, ale czy to jest opłacalne, malować całe auto, jak chcę je oklejać ? ;/
Fiszer Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2014 położysz folie na takie dziury i bedziesz miał piękne placki na nowej foli
marcin3333 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2014 położysz folie na takie dziury i bedziesz miał piękne placki na nowej foli To prawda.. Panowie, a może wystarczy tylko podkładem przelecieć ? Albo po prostu zmatowić maskę i dach papierem 1000 ? Chodzi tylko o pękającą warstwę klaru
Arglist Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2014 jak nie chcesz malować to nie musisz, ale przygotuj to tak jak do malowania, jeżeli chcesz żeby folia się trzymała i miała estetyczny wygląd.
marcin3333 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2014 jak nie chcesz malować to nie musisz, ale przygotuj to tak jak do malowania, jeżeli chcesz żeby folia się trzymała i miała estetyczny wygląd. O taką odpowiedź mi chodziło, dzięki serdeczne, jak mi się uda coś zrobić na dniach, to dam znać jak wyszło jeszcze raz Wielkie Dzięki i pozdrawiam. ;-)
sardzent Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2014 dokladnie jak napisane ponizej, przy oklejaniu folia mozna nawet ubytki szpachla wypelnic i podkladem potem pociagnac
Arglist Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 O taką odpowiedź mi chodziło, dzięki serdeczne, jak mi się uda coś zrobić na dniach, to dam znać jak wyszło jeszcze raz Wielkie Dzięki i pozdrawiam. ;-) Tylko zrób to tak żeby było idealnie przygotowane, wszelkie nierówności są dużo bardziej widoczne pod folią.
marcin3333 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Panowie, czyli przykładowo, papier 1000 i szlifierka oscylacyjna, cały klar zjechany do lakieru ? Czy ręcznie wodnym papierem ? A może szlifierka mimośrodowa średnica talerza 125mm, ze skokiem podstawy, w tym przypadku im mniejszy tym lepszy ? Dach to płaska powierzchnia, więc maszynką byłoby dobrze, ale gorzej z maską. Maskę może ręcznie ? Nie ma sensu oddawać auta do lakiernika, jeśli zbrzydnie mi "Carbon" to wtedy będę o tym myślał.. [ Dodano: 17 Kwiecień 2014, 22:07 ] Panowi temat do zamknięcia, auto u lakiernika ;-) Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się