Sucre Opublikowano 22 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Witam, jakiś czas temu zaobserwowałem dziwne zjawisko na samochodzie na którym prwadzę test sealantów. Otóż myty kilka dni temu samochód lepiej odprowadza wodę niż dopiero co umyty. Co może mieć na to wpływ?? Twarda woda?? Za duże stężenie szamponu ( leje 901 na oko ). Czy ktoś kiedyś zaobserwował coś podobnego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Berd Opublikowano 22 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Ja nie zwracam na to uwagi choć po Twoim uwagach zacznę. Moja teoria jest taka, że podczas mycia struktura wosków(sealantów) zostaje w jakiś sposób przez szampon naruszona. Po kilku dniach polimery znów się wiążą w odpowiednią strukturę dając max zabezpieczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 22 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Sucre, Norma po umyciu zabezpieczonego auta powłoka dostaje trochę w ,,kość`` i musi dojść do siebie, to tak na chłopski rozum . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 22 Lutego 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Sucre, w przypadku prawie kazdego LSP tak jest, ze kropelki i odprowadzanie wody wygladaja lepiej po tym jak lakier po myciu sobie odparuje z resztek wody. Dlatego bardzo czesto zgubne jest sprawdzanie 'ingow' swiezo po myciu auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 22 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 A przypadkiem szampony nie pozostawiają małej 'powłoki' zmieniającej napięcie powierzchniowe tak, żeby jak najmniej wody zostało na aucie, co ułatwia wycieranie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 22 Lutego 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Są takie co zostawiaja, ale są też "czyste" szampony bez dodatków. 901 bym akurat zaliczył do pierwszej kategorii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tevenet Opublikowano 23 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Sucre, w przypadku prawie kazdego LSP tak jest, ze kropelki i odprowadzanie wody wygladaja lepiej po tym jak lakier po myciu sobie odparuje z resztek wody. Dlatego bardzo czesto zgubne jest sprawdzanie 'ingow' swiezo po myciu auta Bardzo przepraszam jeżeli to strasznie głupie pytanie ale co to jest "sprawdzanie 'ingow'"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 23 Lutego 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Beeding i sheeting, czyli kropelki i odpychanie wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Evo a co bys zaliczyl do drugiej kategorii?? Szamponow ktore nic na lakierze nie zostawiaja?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się