Mrcnsb Opublikowano 17 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2014 Test ValetPro Classic Protectant Dzięki uprzejmości firmy ValetPro Dostałem do przetestowania nowy produkt do zabezpieczania plastików w aucie. Porównam go z 303 aerospace protectant i lubianym PB natural lookiem. Pacjentem jest toyota auris, która od dawna nie widziała żadnego dressingu. Na początek wszysktkie plastiki umyte APC valetpro classic protectant w proporcji 1:10. Swoją drogą to jak na APC bardzo ładnie pachnie i całkiem nieźle domywa wnętrze. A poniżej efekty na 3 różnych typach plastików: Od lewej: NL, CP, 303 po lewej Valet pro, po prawej 303 po lewej NL, po prawej valet pro Tutaj na lusterku zewnętrznym. Na górze 303, na dole CP Podsumowując: W zależności od rodzaju plastiku różne wyniki. Na lusterku zewnętrzym ledwo co widać classic protectant, a 303 mocno przyciemnił. Wewnątrz zupełnie na odwrót. Moim zdaniem do wnętrza Valet pro jest mocnym konkurentem natural looka. Mniej się świeci i mocniej przyciemnia. Zapach: Hmmm.. brzoskwniowy ? Bardzo mi przypadł do gustu i będę go częściej wąchać niż natural looka, który już mi się troche przejadł. Gęstość: Bardzo wodnisty, nie tłusty. Wydajność: Nie zużyłem prawie nic a zabezpieczyłem parę drzwi, lusterka i część wnętrza. Także opakowanie starczy na lata. Plusy: + duża wydajność + super zapach + mocno przyciemnia, ale bez świecącego festynu. Jest matowy. + bardzo łatwo się rozprowadza + nie jest tłusty i zaobserwowałem, że przyciąga mniej kurzu niż konkurencja ( przynajmniej przez pierwsze 2 dni) Minusy: - mam wrażenie, że zostawia lekkie smugi nawet po przetarciu mikrofibrą To by było na tyle. Jak cena będzie w miare rozsądna to wybiorę następnym razem Valet pro.
Swoop Opublikowano 17 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2014 widzę, że ktoś tu Aurisem jeździ Rzeczywiście w tym modelu o ile klapa górnego schowka jest zrobiona z dosyć twardego plastiku o tyle już dalsza część w stronę szyby ciężko znosi jakikolwiek dressing i trzeba się postarać, żeby tam coś dobrze położyć
Mrcnsb Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2014 Aurisek mamy. Moja furka zawsze czysta Swoop, też tak masz, że lusterka są tak czarne, że mało który dressing widać ? Tutaj ten classic protectant ledwo widoczny, 303 niewiele lepiej
ValetPRO Opublikowano 18 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2014 Mrcnsb, Dziękujemy za pierwszy test z cyklu Classic Protectant & APC Czekamy na kolejne
bananv8 Opublikowano 18 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2014 Witam serdecznie. Chciałbym przedstawić mój test produktu firmy ValetPro. Tak po krótce: Classic Protectant, bo to o nim mowa to wielozadaniowy dressing do tworzyw sztucznych takich jak plastiki czy guma. W piątek otrzymałem paczkę z dwoma pojemniczkami: APC i Classic Protectant. Szybka mieszanina APC 1:10 i jedziemy kokpit, który dłuuuuugo nie widział nic poza kolejnymi warstwami Plaka... Samo APC bardzo ładnie pachnie - właściwości czyszczące też na + oraz najważniejsze: nie pieni się praktycznie w ogóle. Dla mnie to spora zaleta I małe " 50/50 " OK teraz konkurencja i sam gwóźdź programu: I w takiej kolejności będą aplikowane na pozostałych zdjęciach czyli lewy narożnik dla 303, prawy dla Classic Protectant. I znów kokpit Mercedesa W124 już po aplikacji obu produktów: Kolejny kokpit: BMW E36 Pod ręką był też VW T4, czemu by nie spróbować? Oraz ostatecznie jakaś półka z Opla, która nigdy nie widziała żadnych dressingów (dół 303, góra CP) ... Podsumowanie: 1. Konsystencja: mleczko, rzadkie, kolor biały. Tak samo 303 więc 1:1 2. Zapach: taki hmm jogurtowy. W każdym razie miły, przyjemny (303 w tym porównaniu śmierdzi...) - 2:1 dla CP. 3. Wydajność: podobna dla obu. 3:2 4. Efekt: jak widać na zamiesczonych foto 303, szczególnie na czarnych elementach zbyt mocno błyszczy (jak dla mnie). Wiem, że innym może się to spodobać, ja jednak wolę wykończenie Classic Protectanta. Między matem a połyskiem oceniłbym to kolejno: 60 do 40%. Tak więc ja daję kolejny punkt dla CP i tym samym the winner is... Classic Protectant z wynikiem 4:2 PS. Oba produkty nie były przecierane po aplikacji - zostały zaaplikowane i pozostawione do wyschnięcia. Tak naprawdę to jeden i drugi jest dobry tylko trafi do innych gustów ludzi. Jak wspomniałem, jeden błyszczy i wyciąga kolor dość ewidentnie, drugi mniej. PSII. Dziękuję z tego miejsca firmie ValetPro za możliwość przetestowania ich obu produktów za jednym zamachem Pozdrawiam, bananv8.
machar02 Opublikowano 18 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2014 Musisz mieć nowszą wersje 303, u mnie sytuacja jest odmienna 303 to prawie mat. Twój na zdjęciach wygląda faktycznie jak plak. Mimo to dzięki za test
Mrcnsb Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2014 Dzisiaj jechałem samochodem i muszę powiedzieć, że smug już nie widać. Mam nadzieje, że zniknęły na dobre i nie jest to wina światła.
propekMONTER Opublikowano 25 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2014 Dzięki za wybranie mnie do testu , paczkę dostałem 14 i jeszcze w ten sam dzień zdążyłem posmarować element zewnętrzny w moim samochodzie, tak więc test trwał do dzisiaj. Kilka zdjęć : APC dobrze doczyściło plastik, ma ładny zapach, cieszę się że go użyłem bo z pewnością kupię więcej. Dzielimy CP po stronie z dziurką. Posmarowałem i zostawiłem żeby trochę przeschło. Tutaj już na samochodzie, 303 wygląda jak wygląda, ale nie mogłem sobie z nim poradzić żeby była jednolita warstwa, ogólnie nie lubię tego dressingu. A tutaj mamy zdjęcia po zrobieniu ok. 1k km w tym 200 w deszczu na autostradzie Dressingi dalej twardo siedzą, chociaż już mocno wyblakły i widać że przydałoby się je odnowić. O kropelkach nic nie powiem bo nie zwróciłem uwagi. Ogólnie wygrał CP, fajny zapach i dużo łatwiej się go aplikowało. Drugi test już we wnętrzu i niestety też króciutko, tym razem konkurentem był mój ulubiony NL. Po umyciu APC które jeszcze raz napiszę pięknie pachnie Dzielimy Smarujemy CP lewo NL prawo NL lewo CP prawo Muszę powiedzieć, że NL w dalszym ciągu będzie u mnie na podium, jego zapach nigdy mi się nie znudzi a do tego mocniej przyciemnia. Dla CP z pewnością znajdę jakieś inne zastosowanie. Test będzie oczywiście kontynuowany, sprawdzimy i porównamy wytrzymałość tych dwóch produktów.
Bonthyc Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2014 Czy ktoś mógłby mi powiedzieć co robię nie tak ? Posiadam wspomniany wyżej środek, rozrobiłem go w stosunku 1:1 z wodą demineralizowaną aby uzyskać bardziej matowe wykończenie. Producent podaje, że Classic (Talos) Protectant jest uniwersalnym dresingiem mogącym być stosowany na plastiki zewnętrzne, wewnętrzne a także na opony. Postanowiłem więc zabezpieczyć nim 9-letnie gumowe dywaniki oraz koło zapasowe. Produkt nanosiłem bezpośrednio na dywanik/oponę oraz trochę na gąbkowy aplikator którym potem równomiernie rozprowadzałem dressing po całej powierzchni. Zaraz po zastosowaniu była bardzo przyjemna czerń, która niestety po dłuższej chwili znowu zrobiła się szarością Dywaniki oraz koło zapasowe zostały wcześniej dokładnie umyte środkiem do mycia silników K2 Akra więc brud raczej odpada . Czy możliwe jest, że guma "wypiła" dressing i trzeba by go aplikować kilkakrotnie w pewnych odstępach czasu aby guma się nim "nasyciła"?
kandy Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2014 Czasem powierzchnie, które nie widziały dressingów potrzebują więcej niż 1 warstwy żeby zaczęły ładnie wyglądać (testowane na kilkuletnich oponach)
Bonthyc Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2014 kandy, też się skłaniam do tej wersji. Tym bardziej, że dla dywaników to był pierwszy raz z dressingiem
Drumknott Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Z moich doświadczeń z Natural Look mogę tylko dodać, że o ile na początku fajny zapach tak jak z tym zapachem miałem zrobić raptem 160km bez otwartych okien to już mnie zaczęła głowa boleć. Nie lubię zapachów we wnętrzu pojazdu, w mojej ocenie Natural Look ma ten zapach zbyt mocny. Dresing do wnętrz w zasadzie najlepiej jakby w ogóle zapachu nie miał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się