Moderator Eryczek Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2014 mar79, talerze dostępne są takie: http://www.autogeek.net/flex-xc3401-backing-plates.html 4 cale ,5 oraz 6,5 cala - u nas też można je dostać. Polecam Ci jeszcze temat: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=15909 Stoję przed podobnym dylemat co Ty i większość osób doradza mi właśnie Rupesa
zegarek Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2014 mar79, Ja mam najmniejsze talerze do VRG 110mm. Niestety mniejszych nie ma tak samo jak w Rupesach 15/21. Do mniejszych padów trzeba mieć Rupesa Mini Na zdjęciu talerz 110 i pad 140mm
Moderator Eryczek Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2014 zegarek, może się mylę ale ja znalazłem do Rupesa, BP w rozmiarze 3 cali, 5 i 6 cali: http://www.autogeek.net/rupes-polishers.html
mar79 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2014 UEryczek, wyczytalem wszystko na ten temat w KA i jeszcze gdzies tam. U nas znalazlem tylko jeden 115, a do stanow nie mam zamiaru po BP leciec W KA osoba posiadajaca Flexa i Rupesa pisze, ze 15-stke bardzo latwo zatrzymac, a to chyba nie za dobrze, Flex nie do zatrzymania, ale ograniczony. To mamy problem Taki szczegol mnie zniecheca Trzeba to przemyslec na majowym weekedzie :evil
gusiak11 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Rupesa pisze, ze 15-stke bardzo latwo zatrzymac Mi się jeszcze nie udało osobiście nie ważne na jakim padzie ale może ja nie wiem jak
oktopus Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Mam pytanie do posiadaczy 3401vrg, bo z tego co widze to ta maszyna jest strasznie ograniczona uzbrojeniem. Z tego co wiem w komplecie jest talerz 140, czyli pad min. 140 tak?. Szukajac po sklepach mniejszego BP znalazlem tylko jeden 115, a przeciez na to nie zapne pada 80-100?, to jak sie dobrac do malych fragmentow?. Jak Wy podchodzicie do tematu z ta maszyna Kolega pytał wiec odpowiadam jako posiadacz: 1. Pady - mam rożne z Lake Country ale najlepiej sprawdzają sie Hydro-Tech z pastami np. Menzerna. 2. Małe fragmenty - nie wszystko może zrobić maszyna, robótki ręczne to konieczność i nawet 75-80mm nie wszędzie dojdziesz (mam również rotacje)
zegarek Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2014 zegarek, może się mylę ale ja znalazłem do Rupesa, BP w rozmiarze 3 cali, 5 i 6 cali:http://www.autogeek.net/rupes-polishers.html Ten 3 calowy jest teoretycznie do Rupesa Mini 75es. Do Rupesa 15'ki da radę przystosować nawet mały talerz Flexipads, ale będzie to połączenie zupełnie niepraktyczne ze względu dużą obudowę głowicy maszyny. [ Dodano: 29 Kwiecień 2014, 16:54 ] Rupesa pisze, ze 15-stke bardzo latwo zatrzymac Mi się jeszcze nie udało osobiście nie ważne na jakim padzie ale może ja nie wiem jak Raczej chodzi o zatrzymanie ruchu rotacyjnego, a nie samego silnika. Ruch rotacyjny w tej maszynie jak w każdej DA tego typu nie jest wymuszony, więc normalne, że jak przytrzymasz na siłę talerz, to nie będzie się obracał. Działanie tego typu polerek DA właśnie na tym polega, aby przy dużym oporze ruch rotacyjny się zatrzymywał ze względów bezpieczeństwa, więc jak ktoś uważa to za wadę, to znaczy, że powinien zainteresować się polerkami rotacyjnymi lub hybrydą typu VRG. Polerki DA wbrew pozorom wymagają dużej dokładności w technice polerowania i błyskawicznie weryfikują odpowiedni kąt nachylenia talerza do polerowanej powierzchni. Wiele osób po przesiadce z rotacji ma z tym na początku kłopot i okazuje się, że zakorzenione przyzwyczajenia ciężko zmienić
mar79 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2014 zegarek, To ,ze to norma w DA to wiedzialem, ale widzialem jakiegos Amerykanca, ktory to robi jedna reka i nie byl tym zachwycony, a na laika nie wygladal.
gusiak11 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2014 zegarek, Ale ja Cię doskonale rozumiem i wiem że samego silnika się nie da zatrzymać tylko wirujący talerz ale powtarzam jeszcze raz mi sie jeszcze to nie przytrafiło ani na fioletowym uważam bardzo twardym padzie Scholla ani na ultra miekkiich urabnach do nakładanie cleanera, pomijam juz tam jakieś próby na żółtych 3m-ch i jemu podobnych, może jak piszesz wynika to z trzymania maszyny czy sam nie wiem ale nie udało mi sie to jeszcze W DA jedyne co mi przeszkadza to problem z precyzja... w sensie przy klamce, przy kierunkowskazie za duży margines niepolerowany zostawia ale generalnie ONE step, cleanery REWELACJA szkoda tylko ze nie da sie oszukać jak w przypadku Lare EPL 11, tu albo FLEX, RUPES albo niesamowita przepaść w dół
zegarek Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2014 gusiak11, zaznacz sobie czarnym markerem pasek szerokości 2cm na białej części talerza mocującego i zobaczysz, że staje
Yasiek Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2014 DA wbrew pozorom wymagają dużej dokładności w technice polerowania i błyskawicznie weryfikują odpowiedni kąt nachylenia talerza do polerowanej powierzchni. Wiele osób po przesiadce z rotacji ma z tym na początku kłopot i okazuje się, że zakorzenione przyzwyczajenia ciężko zmienić +1 Oj tak Miałem z tym problem przy pierwszych podejściach do DA. Obecnie dokładnie obserwuję przyleganie do powierzchni i już tak często talerz się nie zatrzymuje.
ANB Karol Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Polerki DA wbrew pozorom wymagają dużej dokładności w technice polerowania i błyskawicznie weryfikują odpowiedni kąt nachylenia talerza do polerowanej powierzchni. Wiele osób po przesiadce z rotacji ma z tym na początku kłopot i okazuje się, że zakorzenione przyzwyczajenia ciężko zmienić +1 Wielu wybiera DA bo słyszeli że DA to jest prosta i przyjemna praca No i dlatego jestem chyba "Dinozaurem" nie mogę się przekonać do DA i nadal używam go tylko do cleanerów itp.
kuflik Opublikowano 1 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2014 Obecnie dokładnie obserwuję przyleganie do powierzchni i już tak często talerz się nie zatrzymuje. Ja na DA używam biegów 4-6, niższe nie mają sensu A i tak 80% pracy idzie na max prędkości... Nic sie nie zatrzymuje tedy.
mar79 Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2014 Eryczek, a gdzie widziales w PL te 4 calowe BP do flexa?
Moderator Eryczek Opublikowano 4 Maja 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2014 mar79, faktycznie - w PL nie widziałem http://www.autogeek.net/flex-xc3401-min ... plate.html
mr-blond Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2014 Obecnie dokładnie obserwuję przyleganie do powierzchni i już tak często talerz się nie zatrzymuje. Ja na DA używam biegów 4-6, niższe nie mają sensu A i tak 80% pracy idzie na max prędkości... Nic sie nie zatrzymuje tedy. Taaaaa? I ile padów rozwalasz na jedno auto? Przy biegach 5-6 pady bardzo nagrzewają się przy mocowaniu i najnormalniej w świecie się rozklejają
Moderator Eryczek Opublikowano 4 Maja 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2014 Przy biegach 5-6 pady bardzo nagrzewają się przy mocowaniu i najnormalniej w świecie się rozklejają Na DA Ci się rozgrzewają i rozpadają??? Jakich używasz padów?
mr-blond Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2014 No wlasnie na DA rozwalaja sie gabki przy rzepie... Roznych uzywalem. Najczeciej flexi. Lare rozwalalo w piorunujacym tempie. Najdluzej wytrzymuja Lake Country
kuflik Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2014 No wlasnie na DA rozwalaja sie gabki przy rzepie... Nigdy nic im się nie stało, zdecydowana większość moich padów to 3M- kilka jest już mocno leciwych ale rzepy są całe. Lare rozwalalo w piorunujacym tepie. niemożliwe szock niedowierzanie
zegarek Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2014 Eryczek, a gdzie widziales w PL te 4 calowe BP do flexa? Na poprzedniej stronie pisałem, że mam, a to znaczy, że mam na sprzedaż
mr-blond Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2014 Nigdy nic im się nie stało, zdecydowana większość moich padów to 3M- kilka jest już mocno leciwych ale rzepy są całe. A w trakcie pracy często zmieniasz pady żeby ich nie rozgrzewać za mocno? Sam zachodziłem w głowę, co właściwie robię nie tak, że się rozklejają... Jedynie finishe trzymają się długi czas. Natomiast im twardsze tym szybciej padają. Teraz zakupiłem rotację, więc liczę na dłuższą eksploatację
g.pajak Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2014 A w trakcie pracy często zmieniasz pady żeby ich nie rozgrzewać za mocno? Sam zachodziłem w głowę, co właściwie robię nie tak, że się rozklejają... Jedynie finishe trzymają się długi czas. Natomiast im twardsze tym szybciej padają. Teraz zakupiłem rotację, więc liczę na dłuższą eksploatację Ja tam może profesjonalistą nie jestem i nie robię zawodowo samochodów. Ale mam również DA. Używam tylko padów 3M i LakeCountry i jeszcze nigdy żaden mi się nie rozkleił Z finishowych mam jeszcze czarne WWL, Lare i Flexi. Również żaden się nie rozkleił - z tym, że wiadomo: przy finishu temperatury są najniższe
mar79 Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2014 zegarek, Tak, pamietam o Tobie, ale wciaz mam dylemat [ Dodano: 5 Maj 2014, 17:22 ] Eryczek, mozesz cos wiecej napisac co to za must have sonaxa?
gusiak11 Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2014 Mi się pady nie rozklejają a nazwał bym wycinają, jak by na brzegu rzepa ktoś sukcesywnie nacinał nożykiem, nie wiem czy to wynika ze Rupes ma strasznie mocnego rzepa czy DA w inny sposób niszczy pady ale leży takich w garażu ze 3 moze 5szt o ile pamiętam to urbany i ABW Strike odklejenie rzepa do zrobiłem piorąc małego urabana (tylko niebieski tak poległ) tak jeszcze nie rozkleił mi się żaden pad podczas pracy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się