marcinde Opublikowano 11 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2013 Witam, Postanowiłem zwrócić się do forumowych ekspertów z następującym problemem: 2 auta VW, myte przez tą samą osobę, tymi samymi preparatami. Woskowane tego samego dnia w identycznych warunkach, wosk ten sam (sv onyx) Na białym akrylu wosk trzyma się jak głupi. Na czarnym perłowym po tygodniu nie ma śladu po woskowaniu. Samochody są użytkowane w podobnych warunkach, "mieszkają" razem, biały co noc garażowany, czarny tylko w weekend. I generalnie zauważyłem, że na czarnym perłowym nic mi się nie trzyma, próbowałem zymolka carbona, sv onyxa, bouncersa salute the fruit, za każdym razem efekt podobny: po tygodniu nie ma śladu po wosku. Na białym bouncers leżał od lipca do października i było nieźle. Jeśli chodzi o przygotowanie lakieru, to iron + prickbort, glinka sonus, i af rejuvenate nakładany ręcznie tricolorem. Ktoś ma jakieś pomysły o co kaman?
Moderator krd Opublikowano 11 Listopada 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2013 A sprobuj ktoregos razu wymyc porzadnie maske mocnym apc oraz zmywaczem silikonowym i nalozyc sam wosk. Moze po prostu masz bardzo "tlusty" lakier i nic nie chce sie go trzymac
ANB Karol Opublikowano 11 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2013 Powiem szczerze że miałem podobny problem nakładałem w Czerwcu Carbona na cleaner lusso na tak samo przygotowane auta w tych samych warunkach na srebrnym Mondeo było OK na Lakierze Audi ( Black Ebony chyba LZ9W ) po 2 tyg brak oznak wosku nie umiałem znaleźć wytłumaczenia pierwszy raz coś takiego mi się stało stojąc bez pomysłu położyłem 2 warstwę i ... wosk zdjąłem w sobotę ( 9.11.) bo cały czas siedział. W sumie do dziś nie mogę znaleźć racjonalnego wytłumaczenia , wychodzi na to że pierwsza warstwa została wessana prze lakier Od tego czasu jak mam możliwości nakładam 2 warstwę po 24 godzinach
marcinde Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2013 Przyznam, że zazwyczaj 2 warstwa ląduje tylko na masce i przednich nadkolach... i szczerze powiem, że niewiele to zmienia
ANB Karol Opublikowano 11 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2013 No to bardzo dziwne rzekłbym prawie nie możliwe
g.pajak Opublikowano 11 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2013 biały co noc garażowany, czarny tylko w weekend. Może tu jest przyczyna? Spróbuj czarnego przez dwa tygodnie garażować i zobaczysz co będzie
manio49 Opublikowano 11 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2013 e no bez przesady. Mój stoi cały czas pod chmurką, a SV mirage spokojnie się trzymał miesiąc, potem go zasmarowałem BSD więc nie wiem co było dalej, no ale 2 tygodnie pod chmurką, to mogą zabić jakieś dodo i to przy wyjątkowo nieznośnej pogodzie.
marcinde Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2013 Dodam tylko, że oba samochody są u mnie od lipca tego roku, od samego początku pieszczone tylko przeze mnie, więc wykluczam pozostałości po bliżej nieokreślonych preparatach. Od wczoraj próbuję ogarnąć upload filmów na yt, ale coś mi się skrzaczyło i nie idzie. Bo w ten weekend nagrałem filmy dla porównania, oba samochody przed myciem i po umyciu. No różnica jest taka, że na białym to mimo że padało w tym tygodniu, to nadal boki i drzwi kropelkują super, a na czarnym jedna wielka tafla wody...
kafarszczak Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2014 jestem ciekaw filmikow bo sam mam passata b5 czarny lakier ;] ale akurat problemow jak Ty nie mam :] heeh myśle ze ktos to dobrze natłuścił czymś kiedys i teraz masz problem nie wiem
marcinde Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2014 heeh myśle ze ktos to dobrze natłuścił czymś kiedys i teraz masz problem Wszystko fajnie pięknie, ale samochód odebrałem jako nowy więc nie wiem kto miałby go czymś natłuścić?
gtszudi Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2014 patrzyles jak zachowuje się inny wosk na tym lakierze ? robilem kiedyś "malowana" alhambre , i wosk po 2 tygodniach znikal mimo iż auto garażowane , uzywalem FK pink a musialem go zmienić na colli i jego "trwalosc na aucie" wydluzyla się trochę.
marcinde Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2014 Jak na razie próbowałem meguiarsa #16, zymola carbon i sv onyxa. Onyx trzymał się najkrócej.
czarekcw Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2014 więc nie wiem kto miałby go czymś natłuścić? No jak kto- dealer na przykład jak się auto ubrudziło podczas transportu na lawecie.
iljash Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2014 więc nie wiem kto miałby go czymś natłuścić? No jak kto- dealer na przykład jak się auto ubrudziło podczas transportu na lawecie. tez tak uwazam, teraz zauwazylem, ze bardzo wiele salonow ma przysalonowa "myjnie" i detailngowcow, ktorzy robia auta uzywane zanim zostana wystawione w salonie, wiec czemu nie zrobiliby tak samo tych co ida na sprzedaz ? nie wierze ze auto jak stoi w salonie to nikt jakiegos tluszczu nie nalozy w celu maksymalnego wet looka np, aby klient robil jeszcze wieksze wow
Berd Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2014 Ja obstawiam, że samochód nie został dobrze,, rozkonserwowany'' po zabezpieczeniu fabrycznym . Są specjalne środki do tego zabiegu i używają je salony jak nowy samochód przyjedzie z fabryki lub placu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się