sebba75 Opublikowano 4 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2013 Tak jak Evo prosił znalazłem dwóch pacjentów do testu DP Paint Coating Jeden z nich dostał już dzisiaj warstwę DP Auto to Mitsu ASX w kolorze Deep Braun, autem większości jeździ moja Kobita na krótkich dystansach a auto jest myte niezbyt często. Do porównania jeszcze dwie inne powłoki Ceramic Pro Light i Ultina Paint Guard + Dedykowany Cleaner pod DP został nałożony początkowo DA z miękkim padem jak zalecał EVO, ale nie wiem czy to wina Japońskiego lakieru zapiekał się błyskawicznie na lakierze wiec nałożyłem ręcznie i tu nie było problemu, sama aplikacja DP bez najmniejszych problemów docieranie tak samo, choć w porównaniu z Ceramic Pro Light zajęło to ciut więcej czasu. Auto będzie pod stalą obserwacja i za kilka dni zostanie umyte wtedy będzie można obserwować zachowanie powłok Typowy wygląd po aplikacji Tak jak było aplikowane od lewej Ceramic,Ultima i Dp Drugim pacjentem będzie Wolf który jeździ bardzo dużo i jest myty bardzo często, ten dostanie powłoki w takiej samej kolejności jutro
g.pajak Opublikowano 4 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2013 Do mnie dziś próbka doszła , relacja w najbliższych dniach.
lakikwap Opublikowano 4 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2013 Fajny test! Czekam z niecierpliwością na pierwsze efekty. Pod Ceramicpro poszedł Nano Polish?
sebba75 Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2013 Fajny test! Czekam z niecierpliwością na pierwsze efekty.Pod Ceramicpro poszedł Nano Polish? Tak oczywiście Nano Polish, jedynie pod Ultime nie było nic
Administrator Evo Opublikowano 4 Listopada 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2013 sebba75, dzięki za test. Ja robiłem DA na japońskim lakierze i było spoko, robiłem też rotacją na innym japończyku i tutaj właśnie mocno zasychał.
sebba75 Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2013 sebba75, dzięki za test. Ja robiłem DA na japońskim lakierze i było spoko, robiłem też rotacją na innym japończyku i tutaj właśnie mocno zasychał. Zobaczymy jak jutro pójdzie na Wolfie Nie mam pojęcia czemu tak zasychał na Misku,ręcznie szlo super postaram się jeszcze zobaczyć na Hondzie Eryczka i na innym panelu Miska Myślę ze ASX będzie myty dopiero za jakiś tydzień półtora
Lobuz Opublikowano 4 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2013 Przy okazji co sądzicie o samej Ultimie?
sebba75 Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2013 Przy okazji co sądzicie o samej Ultimie? Jesli chodzi o aplikacje nie ma problemu natomiast ścieranie, hmm ciągnie się strasznie jak siedzi dość krótko jak zbyt długo ciężko dopracować, moim zdaniem trzeba się idealnie wstrzelić , żywotność pokaże obecny sprawdzian
Lobuz Opublikowano 5 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2013 Co do aplikacji miałem tego świadomość bo sam nakładałem to na kilka aut ale nigdy nie miałem okazji sprawdzić żywotności..
sebba75 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2013 Obiecane drugie auto, Wolf jeździ dzień dnia i pokonuje ca 150km dziennie w rożnych warunkach i jest myty bardzo często Ułożenie powłok tak samo jak na Miśku Cleaner po DP PC tym razem się spisał bez najmniejszych problemów w porównaniu z lakierem na Miśku , tu wypracowanie bez najmniejszych problemów Druga cześć maski z Nano Polishem, tu tez zero niespodzianek choć moim zdaniem cleaner DP jest wydajniejszy Na środkową cześć maski idzie Ultima Ściągniecie wszystkich 3 powłok bez problemowo gdzie na Miśku Ultima trochę się ciągnęła tu zeszła idealnie Po zdjeciu tasmy widac roznice w koloroch maski na dzien dzisiejszy Nie wiem czy to będzie dokładnie widać przy tym kolorze na zdjęciach ale w rzeczywistości DP i Ceramic Light przyciemniły maskę dość sporo Ultiam bardzo delikatnie. Pierwsze mycie pewnie już w piątek Stan licznika 176,913 km
sebba75 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2013 Dziś było szybkie mycie pierwszego auta po aplikacji powłok Do mycia tylko na szybko piana AutoSafe200 z malej Glori i waz ogrodowy bo myjki w domu brak ASX przejechał jakieś 250 km po aplikacji powłok i właściwie w deszczu później stał zamknięty w garażu Zdjęcia po umyciu do tego poszedł Shampers Nielsena Krotki film https://vimeo.com/79025137 Może następnym razem będzie więcej lepszych zdjęć po myciu w firmie
g.pajak Opublikowano 10 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2013 No nic, teraz ode mnie parę słów. Na początku nadmienię tylko, że sponsorem niniejszego testu jest: :-] Co do tradycyjnych paru słów o produkcie, odeślę może od razu do producenta, czyli AutoGeek Generalnie rzecz ujmując Detailer's Paint Coating, jest to łatwa w aplikacji i całkiem przystępna cenowo powłoka ceramiczna, wraz z dedykowanym cleanerem Detailer’s Coating Prep Polish/ Oryginalne opakowania produktów wyglądają tak: Evo podzielił się ze mną próbką która wystarczyła mi ns 1/3 dachu w dużym kombi i przedni błotnik (nawet 1/4 jeszcze została). Zestaw, który dostałem wyglądał tak: Pad i ścierka moje. Postanowiłem powłokę nałożyć na 1/3 dachy oraz prawy przedni błotnik. Oba elementy poddałem tydzień temu drobnej korekcie. Poszły dwa etapy. Nie miałem czasu drzeć rys w 100% ale nie jest źle Żeby było ciekawie, postanowiłem produkt skonfrontować z SV Shield, który poszedł na srodkowe 1/3 dachu oraz inne elementy auta. Będzie to test zimowy, zobaczymy kto najlepiej przetrwa zimę. Na ostatniej części dachu jest 50/50 Colli za SV CF Regular vs IPA (osobny test w tym dziale). Na powyższym wydać rozstawienie graczy Na początek przygotowania. Na miejsca DP poszedł DP Prep na czarnym padzie WWL. Cleaner jest dosyć dziwny, bo w ogóle nie wąska w pada i zachowuje się jak by powierzchnie na której leży były hydrofobowe. Widać to fajnie na poniższym zdjęciu na padzie oraz po "pacnięciu" z pada na lakier: Pracuje się z nim bardzo fajnie i przyjemnie. Łatwizna. Potem przyszedł czas na powłokę. Nakładałem ją płatkami kosmetycznymi na bogato. Zgodnie z zaleceniami, każdy obszar przejechałem dwa razy. Kończąc jeden kawałek od razu zaczynałem go ponownie. Tu, na delikatnych 50-tkach na lewo od antenki (patrząc na zdjęcie) widać jak DP przyciemnił lakier: 2 minuty po aplikacji starłem nadmiar fibrą, bez nacisku. Aplikacja banalnie łatwa, aplikuje się dużo szybciej niż nawet łatwy wosk. Dodatkowo, aby przetestować porównawczo cleaner DP, na prawych przednich drzwiach, położyłem na niego Shielda, druga połówka drzwi CF Pro Regular. Zobaczymy co z tego wyjdzie Na koniec kilka zdjęć powłoki po wyprowadzeniu auta na zewnątrz. Słońce się pojawiło, więc nie mogłem sobie podarować. (opony jeszcze nie zrobione, także przemilczamy ) Po dwóch dniach, coś dla miłośników kropelek Oglądać w full HF i fullscreen A tu błotnik: Lewa DP prawa SV (granica zaznaczona żółtą taśmą) Na odwrót: prawa DP, lewa SV; Sam DP: Sam SV:
Administrator Evo Opublikowano 10 Listopada 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2013 g.pajak, dzięki, konkretnie opisane ja jutro wyjeżdzam swoim, też z nałożoną powłoką to opisze jak to wyglądało u mnie. sebba75, dzięki za update. Na filmiku wygląda to słabiutko prawde mówiąc, ale krople na zdjęciu całkem ok ten Nielsen to czysty szampon czy ma jakiś wosk ?
sebba75 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2013 g.pajak, dzięki, konkretnie opisane ja jutro wyjeżdzam swoim, też z nałożoną powłoką to opisze jak to wyglądało u mnie. sebba75, dzięki za update. Na filmiku wygląda to słabiutko prawde mówiąc, ale krople na zdjęciu całkem ok ten Nielsen to czysty szampon czy ma jakiś wosk ? Shamepers to czysty szampon bez wosków, natomiast najbardziej zmartwiła mnie sytuacja na Wolfie dosłownie tragedia ,wiem ze lakier nie powinien wyjeżdżać na deszcz ito czyli unikać kontaktu z woda, niestety po aplikacji upłynęło jakieś 3-4 godz maksa została wygrzana przez godz , Wolf musiał wrócić z Lodzi do domu i niestety deszcz ale w życiu nie widziałem takich śladów po wodzie Maska została przepolerowana po wszystkim i nałożę powłoki jeszcze raz niestety najgorsze ślady były po DP PC
g.pajak Opublikowano 10 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2013 niestety deszcz ale w życiu nie widziałem takich śladów po wodzie najgorsze ślady były po DP PC He, he, czyli produkt dedykowany raczej użytkownikom ze słonecznej Californi Widać, trzeba strasznie uważać na brak kontaktu z wodą
Administrator Evo Opublikowano 11 Listopada 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2013 To teraz kolej na mnie Auto zostało tradycyjnie przygotowane - mycia, smoła, glinka etc. Lakier przeleciałem delikatnym finishem żeby pozbyć się delikatnych hologramów : Całość kontrolnie zmyta zmywaczem i Car Pro Eraserem. Teraz cleaner - DP Prep Polish. Cleaner jedyny w swoim rodzaju jeżeli chodzi o konsystencje i zachowanie. Baardzo płynny, do tego kropelkuje sam z siebie na gołym lakierze : Praca na DA bez problemu : Ogólnie bardzo jestem z niego zadowolony, efekty i wydajność pierwsza klasa. Do tego w teorii można go spokojnie używać bez wymawania pod inne powłoki, trzeba to będzie przetestować. Kolej na powłoke : Aplikowałem kostką Car Pro, ale bez ścierecki, samą gąbką : Aplikacja banalna, psikamy na lakier/aplikator, rozprowadzamy , wcieramy odrobine w lakier, zbieramy nadmiar. Produkt samoistnie odparowuje, więc do polerowania nie ma dużo. Pracuje się tak jak Optisealem i innymi produktami typu WOWA ( wipe on walk away ). Ilość potrzebna na jedną warstwe,wcale nie żałowałem : Tak na oko jakieś 15-20ml. Licząc 20ml na aplikacje, daje to 6 aplikacji z butelki która kosztuje ok.160 zł Efekty wizualno-dotykowe - rewelka Lakier jest bardzo śliski , jak dobry sealant. Kropelek nie uwieczniliśmy ale bardzo dobre.Wizualnie jak to powłoka - bardzo duże przyciemnienie lakieru i rewelacyjne odbicia. Żeby ustrzec się przed problemem waterspotów na początku, przykryłem auto BSD, żeby przez pierwsze pare tygodni była dodatkowa bariera. Ogólnie na razie jest ok, producent podaje trwałość DO dwóch lat. Jak za te pieniądze to będe zadowolony jak przetrwa zimę w dobrym stanie
g.pajak Opublikowano 11 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2013 Jednak zdjęcia za zewnątrz całego samochodu robią robotę I to za tą cenę Szkoda tylko, że na razie w PL nie dostępne
lakikwap Opublikowano 11 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2013 Bardzo fajna powłoka, muszę koniecznie sam sprawdzić. Fajnie leon na tej feldze wygląda.
karambol Opublikowano 11 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2013 Po jakim czasie powłoka utwardza sie w 100%
Administrator Evo Opublikowano 11 Listopada 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2013 Nie wiem, producent podaje tylko że po godzinie można lać wode, a po 24h przykrywać innym woskiem albo sealantem.
g.pajak Opublikowano 11 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2013 Evo, ciekawi mnie ten aplikator piankowo gąbkowy traktujesz do nałożenia takiej powłoki jako jednorazówkę i wyrzucasz czy myjesz go, np w APC?
Administrator Evo Opublikowano 11 Listopada 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2013 Umyłem i jest ok, robiłem testy z nasączaniem płatków kosmetycznych i nie twardniały tak jak to jest w przypadku innych powłok.
g.pajak Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2013 Ok, doszło coś dla fanów kropelek: Uaktualnienie mojego posta na poprzedniej stronie: KLIK Filmiki polecam oglądać w HD i fullscreen. Zapraszam
Administrator Evo Opublikowano 12 Listopada 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2013 Zabaw ciąg dalszy Lakier z premedytacją przejechany ostrym cuttingiem, żeby porobić solidne hologramy : po aplikacji powłoki na czysty lakier :
kaskra1 Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2013 Fajnie kryje. Ciekawe jak trwałość bez cleanera tylko rzucony na goły jak inne powłoki, w porównaniu do normalnej aplikacji po polish-u. (W końcu coś się dzieje pozytywnego)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się