Adamek Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Volkswagen Passat B5 1.9TDI 1999" Ostatni weekend wraz z Markiem spędziliśmy nad odświeżeniem lakieru w 14-sto letnim Volkswagenie Passacie. Samochód w ciekawym, niebieskim metalicznym kolorze po przyjeździe nie prezentował się najgorzej. Wszystko wskazywało na spokojną bezproblemową pracę, tylko data 13-go w piątek nie rokowała najlepiej. Plan na ten samochód obejmował tylko polerowanie lakieru. Wnętrzem i całą resztą nie zajmowaliśmy się. Zaraz po przyjeździe, szybko umyliśmy samochód i wjechaliśmy na oględziny do garażu przy halogenie. W świetle halogenowym wygląd samochodu znacznie się zmienił, wyglądało to koszmarnie! Rysy, zmatowienia i amatorskie zaprawki, na całym lakierze. W dodatku wszędzie plastikowe elementy, progi, listwy, rynienki, które musieliśmy poobklejać. Samochód został przygotowany, więc mogliśmy zaczynać walkę z polerowaniem. Szybko jednak okazało się, że pasta S17 tylko lekko „pomiziała” lakier nie usuwając z niego zbyt wiele. Także na pierwszy ogień musieliśmy zastosować pastę S03. Po dokładnie 15 minut awarii uległa jedna z naszych polerek, dokładnie to jej trzecia awaria w ciągu 5 miesięcy. Od powrotu z reklamacji czas jej pracy wyniósł 15 minut! W tym miejscu jeszcze raz serdecznie dziękuje koledze g.pajak, który pomimo wyjazdu wrócił do domu i udostępnił nam dwie swoje polerki! Po przyjeździe Marka z nowym sprzętem nie było już większych niespodzianek, zabraliśmy się ostro do pracy. Po 18 godzinach samochód został skończony i był gotowy do odbioru. Środki użyte w omawianej pracy: Mycie: 1. Szampon: Meguiar's NXT 2. Rękawica: CarPro Wool Wash Mitt: 3. APC: ValetPRO Citrus PRE-Wash APC 4. Glinka nr 1: Meguiar's Smooth Surface Clay Bar Koła: 1. ValetPRO Citrus PRE-Wash APC 2. Opony: Mothers Reflections Tire Care 710ml Korekta Lakieru/Zabezpieczenie: 1. Polerka Das-6 2. Polerka Lare EPL-41 3. Polerka Lare EPL-11 4. Polerowanie Etap 1: Scholl S03 Gold + Niebieskie Pady - 125mm, 80mm 5. Polerowanie Etap 2: Scholl S17 + Niebieskie Pady - 125mm, 80mm 6. Polerowanie Etap 3: Scholl S40 + Pomarańczowe Pady - 125mm, 80mm 7. Papier wodny 2500, 3000 (Miejscami) 8. Przygotowanie pod wosk: Scholl W09 + Żółte Pady. 9. Wosk Meguiar's NXT Reszta: 1. Mycie szyb: Meguiar's NXT Generation Glass Cleaner 2. Zewnętrzne elementy plastikowe: Meguiar's Quik Interior Detaile Zaczynamy więc Początkowy arsenał Klapa tylna, przed 50/50 Po Tył klapy przed Lampa przed Po Tył klapy, po Zderzak tylny, przed Po 50/50 Błotnik przedni prawy, przed 50/50 Drzwi pasażera z przodu, przed 50/50 [/img] Lusterko prawe przed 50/50 Po Tylny prawy błotnik, przed 50/50 Tylny lewy błotnik, przed 50/50 Drzwi tylne lewe, 50/50 Drzwi kierowcy, przed 50/50 Lusterko prawe, przed Po Słupek B - 50/50 Maska, przed 50/50 Rysy na masce zostały potraktowane papierem wodnym 2500 i 3000 Kolejne 50/50 Po etapie polerowania, samochód został ponownie umyty. Szyby zostały wyczyszczone za pomocą Meguiar's NXT Generation Glass Cleaner, plastikowe elementy zabezpieczone Meguiar's Quik Interior Detaile a na opony nałożyłem Mothers Reflections Tire Care 710ml Po wszystkich w/w zabiegach samochód wyglądał następująco: [ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Niesamowite "50/50" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Adamek, Był grany zmywacz silikonowy albo nawet IPA ? Nie widzę w spisie produktów, więc pytam. Czemu, jak sami to nazwaliście "zabezpieczacie" plastiki zewnętrzne, QD do wnętrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Trzeba było ściągnąć oznaczenia, lepiej by to wyglądało Ogólnie nie podobają mi się te chromowane ramki pod rejestracją, lipa straszna. No i minus za nadkola, widać, że tylko z grubsza wymyte, trzeba było je czymś przejechać Ale sama praca zajefajna, na prawdę lakierek pięknie wyciągnięty No i w sumie auto stare jak świat, już nudne do porzygania, a jednak jak jest ładnie zrobione, to dalej cieszy oko No i chyba -> 2. Zewnętrzne elementy plastikowe: Meguiar's Quik Interior Detailer To chyba nie jest to co powinno być zastosowane, nie spłynie po pierwszym deszczu? Mimo małych uwag i tak szacunek, robota się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Lakier "jak świeżo od lakiernika Panie !" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasec Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 rzeczywiście. 50-tki robią wrażenie, aż miło popatrzeć. Niewiarygodna różnica, pięknie. Nie mogę się napatrzeć na takie 50-tki, niebo a ziemia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfelek Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 NA początek Praca b. fajna widać że lakier odżył ale 2 rzeczy które powinny byc zrobione moim zdaniem oczywiście - futro futro i jeszcze raz futro na początek - a druga sprawa fajnie było by zdjąć rejestracje i pod nia i obok niej też zrobić korektę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qub@ Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 50tki robią wrażenie, ale zabrakło mi zdjęć auta przed korektą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Degus Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Jak na piątek 13stego to daliście radę Panowie ! Tak jak poprzednik: 50tki wymiatają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałoś Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Po dokładnie 15 minut awarii uległa jedna z naszych polerek, dokładnie to jej trzecia awaria w ciągu 5 miesięcy. Od powrotu z reklamacji czas jej pracy wyniósł 15 minut! Można wiedzieć która z maszyn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek750 Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Na plastikach zewnętrznych jest meguiars trim detailer którego Adam w każdej relacji myli z interior quick detailerem, tak samo jedna z pasto to nie S03 Gold tylko S3 Gold. Nadkola nie wymyte tak i jak środek,i ponieważ właściciel życzył sobie by zająć się tylko lakierem. Awari uległa polerka Lare EPL 41 (zielona DA), po raz trzeci będzie wysyłana na reklamację. A w zamian za nią będziemy chcieli wdo arsenału dorzucić rotację EPL 11 a na opony nałożyłem Mothers Reflections Tire Care 710ml Teee! A kopa byś nie chciał?! Kto nakładał, no kto?! [ Dodano: 16 Wrzesień 2013, 20:12 ] 50tki robią wrażenie, ale zabrakło mi zdjęć auta przed korektą. Tak się śpieszyliśmy że zapomnieliśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
APC Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Miras byłby dumny!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.pajak Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 A w zamian za nią będziemy chcieli wdo arsenału dorzucić rotację EPL 11 A nie mówiłem, że tak będzie Awari uległa polerka Lare EPL 41 (zielona DA) Tak jak już pisałem. Moim zdaniem, to maszynka do weekendowego nakładania cleanerów (lekka) od czasu do czasu, a nie do ostrego darcia. Zakup, moim zdaniem od początku w Twoim wypadku chybiony ...a pięćdziesiątki jak i praca jak zawsze prima sort Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek Opublikowano 17 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 AdamekBył grany zmywacz silikonowy albo nawet IPA ? Mamy tylko IPA! A druga sprawa fajnie było by zdjąć rejestracje i pod nia i obok niej też zrobić korektę Tak wiem, przednia w ogóle nie przeszkadzała a tylna miała chyba poklejone zaczepy i nie chciałem jej połamać. Teee! A kopa byś nie chciał?! Kto nakładał, no kto?! Się zagalopowałem Wiadomo, że Marek nakładał dresing na opony, on to robi najlepiej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biznes365 Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Świetna robota auto odżyło.I teraz można gadać że Niemiec pod kocem trzymał,do kościoła jeździł i płakał jak sprzedawał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Pięknie to wygląda, ach te 50/50 Ale co tu dużo gadać... jakie opony, taka i dbałość o samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek Opublikowano 25 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Dokładnie, opony nie są najwyższych lotów ale ja na tym nie jeżdżę więc nie mój biznes. Po za tym, środek również pozostawiał wiele do życzenia (wszędzie naklejki drewniane) i nie był w moim guście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FSO-Team Opublikowano 25 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 robota pierwsza klasa _________ Ale co tu dużo gadać... jakie opony, taka i dbałość o samochód coś w tym jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się