Dejv Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2009 Jak oceniasz tego Prestona na owady i żywice ? Dosyć skuteczny. Jak robiłem nim swoje auto po jeździe głównie w mieście wszystko zeszło mi za pierwszym razem. Ale jak robiłem inne auto które jeździ tylko w trasach i na przednim zderzaku owadów było tyle że lakieru prawie nie było widać to musiałem zapodać 2 - 3 razy po czym płukałem karcherem i dopiero mycie szamponem i było si. Ogólnie myśle że warto to mieć. najlepiej stosować w dobrze wentylowanych pomieszczeniach albo na dworzu bo strasznie śmierdzi ropą.
Administrator Evo Opublikowano 28 Grudnia 2009 Administrator Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2009 I raczej nie ma opcji żeby uszkodzić jakoś tym lakier ?
Dejv Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2009 mi sie nie udało ;p Myśle że nie ma takiej opcji. Nakładałem to 2-3 razy spłukiwałem i rzadnych uszkodzeń nie było.
Przemek Opublikowano 29 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2009 Ładny zacisk. Dlaczego Ludwikiem? Nie lepszy by był jakiś APC? Widzę, że nie użyłeś miedzi przed założeniem kół. A zawiasik seryjny? Ten komplecik czarnej felgi, to letni?
Dejv Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2009 Dlaczego Ludwikiem? Nie lepszy by był jakiś APC? Jeszcze sie nie dorobiłem APC, użyłem tego co miałem pod ręką ;p Widzę, że nie użyłeś miedzi przed założeniem kół. Poprzednim razem nie, teraz tak. A zawiasik seryjny? Narazie seria. Ten komplecik czarnej felgi, to letni? Tak.
Przemek Opublikowano 29 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2009 Dejv, shame on You. Masz fajnego miska, a apc się nie dorobiłeś. Powtarzając za Quentinem, hamburger to podstawa dobrego żywienia... APC to podstawa umycia auta... A na co myślisz wymienić zawiasik? Bo seria, to taka dobra na chwile chyba jest... Chociaż na polskich drogach, to bywa różnie. Nie wiem do końca jak X, ale Impra ma dość kompromisowo zestrojony fabryczny zawias, jeżeli chodzi o polskie drogi. Oczywiście mówie o STi, bo WRX to teraz praktycznie kanapowiec, na lusterka trzeba ochraniacze z nierdzewki dawać, by nie porysować ich podczas pokonywania zakrętów. Zresztą z Foresterem zrobili to samo... Choroby morskiej się można nabawić... Ale najbardziej Ci zazdroszcze tych desek w garażu... A właściwie tego, co one skrywają... Kurde, codziennie bym właził pod auto i dyfry oglądał... Zrób kiedyś fotkę dla nas z kanału, proszę.
Dejv Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2009 Dejv, shame on You.Masz fajnego miska, a apc się nie dorobiłeś. Powtarzając za Quentinem, hamburger to podstawa dobrego żywienia... APC to podstawa umycia auta... Nie dorobiłem się w sensie, że powoli kompletuje sobie wszystkie preparaty, APC będzie w styczniowym zamówieniu. Nie można mieć wszystkiego od razu ;p;p X ma seryjnie dość twarde zawieszenie i nie narzekam, plany są na Teina SS, albo Mono Flex, ale zobaczymy na co finanse pozwolą. Na nasze polskie drogi seryjne zawieszenie jest ok, zależy tez do czego chce sie auta używać, na Time Attack trzebabybyło napewno zawias zmienic Codziennie po pracy siedze w garażu także z fotkami z kanału nie będzie problemu
Przemek Opublikowano 29 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2009 Tein słyszałem, że jest całkiem niezły, ale nie wiem jak z trwałością na polskie drogi, w sumie w rajdach też jest używany, więc pewnie jest wytrzymały. Ja bym pomyślał nad pro flexem, albo ohlinsem, ale to juz droga półka. Co do fotek z kanału, to kurde, zazdroszczę Ci takiej możliwości. A upgrade hamulców masz zamiar robić?
Dejv Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2009 Tein SS bardzo dobrze znosi nasze drogi, Tein MonoFlex znacznie delikatniejszy ponoć szybko pada na naszych drogach. Jeżeli chodzi o zawias to wyżej niż tein nie mierze, albo jakiś tein albo seria zostanie. Na hamulce narazie nie mam planu, w przyszłości tylko tarcze nawiercane i nacinane i dobre klocki i to wszystko odnośnie hamulców. Przy tych mocach te heble dają rade.
Dejv Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2010 Ostatnio troche eksperymentowałem z felgami. Dwie felgi dostały od zewnątrz 2 warstwy rimwaxa, natomiast od środka 3 warstwy, a dwie felgi otrzymały od zewnatrz 2 wrstwy megsa #16, od środka 3 warstwy. Głównie chodziło mi o sprawdzenie trwałości tych wosków na felgach, co sie dopeiro okarze.... Różnicy w wyglądzie pomiedzy woskami praktycznie nie widać, na zdjeciach nie da sie tego dostrzec. Niestety aparatu nie miałem pod ręką, fotki z telefonu.
Kubz Opublikowano 3 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2010 Jestem ciekaw wyników tego małego testu. Wczoraj właśnie się zastanawiałem czy warto inwestować w Rimwaxa lub PB wheel sealent czy też dać szanse #16 którego pucha leży w lodówce
Dejv Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2010 Korzystając z wolnego weekendu postanowiłem przygotować auto na zime. 1. Felgi i opony - Megs All Whell Cleaner - Megs APC + pędzelek + Marolex - wewnętrzna część felgi 2 x Megs # 16 + Megs soft foam + Megs Supreme Shine - zewnętrzna część felgi 1 x Megs #16 + 1 x Duragloss 111 + Megs Soft foam + Megs Supreme Shine - Megs Endurance + Aplikator do opon Megsa Drugie warstwy wosku położone po upływie około 24 g 2. Mycie auta - Karcher + mieszanka piany DLS i Dimera - Gold Class + Rekawica Megsa + dwa wiadra - Megs Water Magent Drying Towel, Miracle Dryer 3. Czyszczenie nadkoli - Karcher + piana Dimer - Megs APC + pędzelek + szczotka + opryskiwacze Marolexa - Dressing Megsa 4. Oczyszczenie i zabezpieczenie lakieru - Dodo Lime Prime + G220 (pad 3M niebieski) + Megs Supreme Shine - 2 x Victoria Concours + Aplikator SmartWaxa (czerwony) + delikatna Mikrofibra Eurow Auto było glinkowane około 2 miesiące temu po czym potraktowane zestawem Duraglossa 101 + 111, teraz nie było potrzeby użycia glinki. Wosk nakładany na 3 - 4 elementów, następnie wycierany, bardzo fajnie sie poleruje. Po opiniach na zagranicznych forch na temat Victorii myślałem że bedą problemy z wycieraniem, ale myśle że nawet po nałożeniu na całe auto nie byłoby wiekszych problemów z wytarciem. Druga warstwa wosku nałożona po 24 h. 5. Szyby - Megs Glass Clenaer + małe mikrofibry SCS Jako że się nie wyrobiłem do końca ze wszystkim, auto stoi w garażu i na jutro na plastiki i gumy położe Black Wow, a szyby potraktuje zestawem Car-Lack 68 To by było na tyle. Poniżej kilka fotek, jakość bez rewelacji bo nie było czasu i fotki tylko z telefonu ( korekty nie było także nie robiłem zbliżeń na konkretne elementy) Pozdrawiam.
cash Opublikowano 1 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2010 a co z obserwacjami poprzedniego testu (rimwax i 16)?? kozacko wyglada w tych bialych "adidaskach"
CMQ Opublikowano 1 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2010 Dejv, może jednak jakiś sealant na zimę?
lakikwap Opublikowano 1 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2010 kurcze ale kocur, marzenie taki w garażu.. pozdrawiam
Dejv Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2010 cash, Rimwax i #16 utrzymały się mniej więcej podobnie, z wyglądu może minimalnie lepszy jak dla mnie #16. CMQ, Myślałem nad tym, ale bardzo chciałem przetestować victorie (podobno też jest bardzo trwała) , a druga sprawa że dopiero w piątek okazało się że będe mógł posiedzieć przy aucie, a poza Duraglossem 111 w tej chwili nie miałem żadnego sealanatu i za poźno żeby coś zamówić. ( Oczywiście nie ujmując nic 111, bo bardzo lubie go używać ) lakikwap, Dzięki
CMQ Opublikowano 2 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2010 Się następnym razem się odezwij to Wolfa Ci pożyczę
Dejv Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2010 Niedługo jakies zamówienie bede robił to może sobie sprawie Wolfa. Ciekawe jakby sie sprawdził Wolf połozony na victorie??? hmmm W sumie auto jeszcze od woskowania nie wyjechało z garażu, ale po dzisiejszej śnieżycy chyba sie nie powstrzymam żeby polatać
CMQ Opublikowano 2 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2010 Nie kładź sealanta na wosk, bo się przeżre. Co do latania, to właśnie wtoczyłem Zeda do garażu. I zaraz znów go wytoczę
Dejv Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2010 Ja niestety jeszcze w firmie siedze, ale jak wyjde to raczej sie nie powstrzymam przed jakaś rundką Myślałem że Zed z tylnim napędem będzie zimował w garażu
CMQ Opublikowano 2 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2010 W przypadku 4 łap pójdzie Ci efektywniej niż mi. Czuje się jakbym koparką jeździł
kawa66 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2010 Dejv super się prezentuje i fajna robote wykonałeś gratki . zapraszam do siebie na myjke i szkoda że się nie zmieżyliśmy jak jeszcze miałem swoja czerwoną IX
Dejv Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2010 kawa66, Dzięki. No w temp poniżej -10 nie umyje auta przed chata, więc nie wykluczone że Ciebie odwiedze. P.S Właśnie od jakiegoś czasu nie widuje czerwonej IX.
Wax Paradise Opublikowano 3 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2010 Dejv, może jednak jakiś sealant na zimę? Dejv przecież ma sealanta. Duragloss #111 jest sealantem, szczególnie polecanym na zimę Wolfgang, nie ujmując mu, nie jest tak trwały.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się