Skocz do zawartości

Mitsubishi Lancer Evo X - 2008


Dejv

Rekomendowane odpowiedzi

Oto opis akcji jaką wykonałem na moim evolocie:

 

W końcu w ostatni weekend udało mi się zając moim Evo X. Auto z 2008 roku więc lakier w niezłym stanie, ale miał dużo kolistych mikrorysek , jak nic po myjni automatycznej i chemikaliach tam używanych, prawdopodobnie poprzedni właściciel dużo czasu spędzał na myjniach automatycznych.

 

1. W pierwszym etapie spłukałem auto Karcherem, następnie nałożyłem aktywna piane i jeszcze raz spłukałem auto. Na felgi poszło All Whell Hot Rims. Następnie całe auto umyłem szamponem Gold Class, metoda - dwa wiadra przy użyciu rękawicy Microfiber Wash Mitt, potem płukanie Karcherem.

 

2. Auto wytarłem Water Magnet Drying Towel

 

3. Glinkowanie używając glinki i Quic Detailera z zestawu SSCK, Po glinowaniu całe auto wytarłem Supreme Shine Microfiber. Suche auto okleiłem taśmą maskującą w miejscach które nie powinny mieć kontaktu z politurą i woskiem.

 

4. Kolejnym etapem była pielęgnacja lakieru : W ruch poszła DA G220 i SwirlX + 8006 następnie DC Polish + 8006. Udało się pozbyć około 80% kolistych micro rysek :) :) ,a DC Polish fajnie wydobył kolor . Nastepnym razem zastosuje UC i zniknie 100%. Po każdym polerowaniu resztki pasty wytarte Supreme Shine Microfiber.

 

5. Kolejnym etapem było woskowanie. Nałożyłem przy pomocy DA G220 warstwę NXT 2.0 + 9006 następnie po wyschnięciu wytarłem Supreme Shine Microfiber.

 

6. Na koniec zająłem się oponami, poleciała cienka warstwa Endurance

 

7. Lampy tylnie i reflektory przednie potraktowałem PlastX i ku mojemu zaskoczeniu zniknęło 80% rysek po jednym nalożeniu.

 

Oto kilka fotek:

 

1.Kosmetyki:

DSC05905.JPG

DSC05907.JPG

DSC05926.JPG

DSC05903.JPG

DSC06042.JPG

 

2.Auto przed akcją:

1przed1.JPG

3przed3.JPG

4przed4.JPG

8przed8.JPG

 

 

3.Aktywna paina:

7przed7.JPG

13aktywna_piana3.JPG

 

4. All Whell Hot Rims

15hot_rims_all.JPG

 

5. Mycie Gold Class

18dwa_wiadra_gold_class.JPG

17dwa%20wiadra.JPG

25gold_class6.JPG

26gold_class7.JPG

22gold_class3.JPG

23gold_class4.JPG

21gold_class2.JPG

 

6. Po glince

38przed_glinka10.JPG

37przed_glinka9.JPG

39przed_glinka11.JPG

36przed_glinka8.JPG

33przed_glinka5.JPG

31przed_glinka3.JPG

34przed_glinka6.JPG

35przed_glinka7.JPG

 

7. Polerowanie

55po_glince_oklejanie14.JPG

41po_glince_oklejanie.JPG

DSC05997.JPG

DSC05990.JPG

DSC06000.JPG

DSC06003.JPG

 

 

8. Woskowanie:

z nałożonym woskiem

DSC06006.JPG

z nałożonym woskiem

DSC06007.JPG

z nałożonym woskiem

DSC06010.JPG

 

9. Efekt po woskowaniu:

DSC06011.JPG

DSC06012.JPG

DSC06013.JPG

DSC06026.JPG

 

 

10. Efekt ostateczny po zrobienu lamp i opon:

DSC06030.JPG

DSC06032.JPG

DSC06033.JPG

DSC06035.JPG

DSC06037.JPG

DSC06039.JPG

DSC06040.JPG

DSC06041.JPG

DSC06044.JPG

DSC06061.JPG

DSC06075.JPG

DSC06058.JPG

DSC06055.JPG

 

 

Jakość fotek nie oddaje efektu jaki udało sie uzyskac, niestety aparat taki a nie inny ;/ no i wszystkie robione przy oświetleniu lamp a nie świetle dziennym.

 

[ Dodano: 23 Grudzień 2009, 22:57 ]

Udało mi sie zrobic kilka fotek przy świetle dziennym.

 

12122009005.jpg

 

12122009011.jpg

 

12122009018.jpg

 

12122009022.jpg

 

12122009009.jpg

 

12122009012.jpg

 

12122009017.jpg

 

DSC_0256.jpg

 

DSC_0259.jpg

 

DSC_0257.jpg

 

DSC_0260.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dlatego nie lubię jasnych lakierów :mrgreen: Ale autko rewelacja, pięknę felgi. Pewnie masz wrodzony sportowy zapał :-]

 

No i nieźle się wykosztowałeś, pamiętasz tą radość, kiedy przyszła przesyłka i radość z efektu i włożonej pracy?

 

Powiedz mi jeszcze, ile zajęła Ci praca z samym SwirlX? Wystarczyła jedna aplikacja na dany element i spracowanie do zniknięcia środka? Kiedy robiłem u siebie, SwirlX nie wystarczył, więc na wiosnę pójdzie UC.

 

Poza tym, jak na pierwszy raz, genialny zestaw :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety na jasnym lakierze cieżej dostrzec efekt, ale znajomi którzy na żywo widzieli sie zachwycali i mowili że duża różnica, także plan sie powiódł. Moment rozpakowywania paczek i rozpoczęcia działań bezcenny :D:D Swirl X pojechałem jedna rundke i na usuniecie tego co chciałem starczyło. Następnym razem też UC u mnie pójdzie w ruch.

 

[ Dodano: 23 Grudzień 2009, 23:15 ]

Pieknie naprawde super, uwazam ze srebny kolor nie oddaje efektu ale tobie wyszlo to

Dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co tu dużo pisać...PIĘKNIE!! Piękny wóz(notabene co to a pakiecik bo oryginał to to nie jest...Ralliart?) ,perfekcyjne przygotowanie się do prac,w garażyku jak w domciu :-],wysokiej jakości preparaty. .

Ogólnie: :good:

Gdybym miał się do czegoś przyczepić... 8-) to nadkola wewnętrzne brudne tak jak i felgi od wewnątrz,ale to drobnochy :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

notabene co to a pakiecik bo oryginał to to nie jest...Ralliart?)

 

Auto jest seria, jeżeli chodzi ci o pakiet ospoilerowania to w USA mozna sobie to w salonie domówić. Zmiany jakie robiłem to tylko zwiazane ze zwiekszeniem mocy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamowałeś? Jakie cyferki pokazało?

 

Hamowane bedzie po zimie bo cały czas coś jest robione, ogulnie walka z błędami mapy silnika itd... Szacujemy około 380KM i 500Nm

 

Do pełni szczęścia brakuje umytych i nawoskowanych felg od wewnątrz

 

woskowanie całych felg, mycie nadkoli od środka, mycie zacisków itd robie dwa razy w roku, jak zmieniam koła z letnich na zimowe i odwrotnie, z zewnatrz felgi woskuje częściej, ale nie mam czasu żeby za każdym razem zdejmować koła ;p;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wszystkim za pozytywne komentarze.

 

Thomas z braku czasu nadkoli tym razem nie ruszyłem dostały tylko z aktywnej piany ale jak widac to nie wystarczyło. Na dniach wymieniam koła na zimowe bo paczka z nowymi zimowkami dopiero do mnie przyszła i jeżeli bedzie czas felgi bedą wyglinkowane i 2x wosk, nadkola i zaciski też przejdą kuracje, zamieszcze info po wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W świątecznej przerwie udało mi sie troche powalczyć z felgami , nadkolami od wewnątrz i zaciskami. Oto co z tego wyszło:

 

Felgi: Hot Rims All Whells, potem mycie szamponem Sonax, glinka + Detailer, 1 x cleaner wax, 1 x NXT 2.0

 

Mycie i przygotowanie:

23122009047.jpg

23122009048.jpg

23122009049.jpg

25122009065.jpg

25122009066.jpg

 

Woskowanie:

25122009067.jpg

 

Miejsce pracy :)

25122009069.jpg

25122009069.jpg

25122009071.jpg

 

Zaciski i nadkola wew. :

 

Nadkola przeleciałem tylko do najbardziej widocznej strony najpierw woda z ludwiekiem potem szamponem sonax

Zaciski najpierw dostały z preparatu do usuwania smarów i pyłu z klocków który kiedyś kupiłem w zestawie z farbą do zacisków, potem szampon sonax, następnie Quic detailer + mała gąbeczka którą wszedzie wlazłem, w glinkowanie sie tu nie bawiłem. Na koniec cienka warstwa Cleaner Wax:

 

28122009074.jpg

28122009075.jpg

28122009078.jpg

28122009082.jpg

28122009087.jpg

 

To by było chyba na tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.