Jump to content

Mitsubishi Lancer Evo X - 2008


Dejv

Recommended Posts

Oto opis akcji jaką wykonałem na moim evolocie:

 

W końcu w ostatni weekend udało mi się zając moim Evo X. Auto z 2008 roku więc lakier w niezłym stanie, ale miał dużo kolistych mikrorysek , jak nic po myjni automatycznej i chemikaliach tam używanych, prawdopodobnie poprzedni właściciel dużo czasu spędzał na myjniach automatycznych.

 

1. W pierwszym etapie spłukałem auto Karcherem, następnie nałożyłem aktywna piane i jeszcze raz spłukałem auto. Na felgi poszło All Whell Hot Rims. Następnie całe auto umyłem szamponem Gold Class, metoda - dwa wiadra przy użyciu rękawicy Microfiber Wash Mitt, potem płukanie Karcherem.

 

2. Auto wytarłem Water Magnet Drying Towel

 

3. Glinkowanie używając glinki i Quic Detailera z zestawu SSCK, Po glinowaniu całe auto wytarłem Supreme Shine Microfiber. Suche auto okleiłem taśmą maskującą w miejscach które nie powinny mieć kontaktu z politurą i woskiem.

 

4. Kolejnym etapem była pielęgnacja lakieru : W ruch poszła DA G220 i SwirlX + 8006 następnie DC Polish + 8006. Udało się pozbyć około 80% kolistych micro rysek :) :) ,a DC Polish fajnie wydobył kolor . Nastepnym razem zastosuje UC i zniknie 100%. Po każdym polerowaniu resztki pasty wytarte Supreme Shine Microfiber.

 

5. Kolejnym etapem było woskowanie. Nałożyłem przy pomocy DA G220 warstwę NXT 2.0 + 9006 następnie po wyschnięciu wytarłem Supreme Shine Microfiber.

 

6. Na koniec zająłem się oponami, poleciała cienka warstwa Endurance

 

7. Lampy tylnie i reflektory przednie potraktowałem PlastX i ku mojemu zaskoczeniu zniknęło 80% rysek po jednym nalożeniu.

 

Oto kilka fotek:

 

1.Kosmetyki:

DSC05905.JPG

DSC05907.JPG

DSC05926.JPG

DSC05903.JPG

DSC06042.JPG

 

2.Auto przed akcją:

1przed1.JPG

3przed3.JPG

4przed4.JPG

8przed8.JPG

 

 

3.Aktywna paina:

7przed7.JPG

13aktywna_piana3.JPG

 

4. All Whell Hot Rims

15hot_rims_all.JPG

 

5. Mycie Gold Class

18dwa_wiadra_gold_class.JPG

17dwa%20wiadra.JPG

25gold_class6.JPG

26gold_class7.JPG

22gold_class3.JPG

23gold_class4.JPG

21gold_class2.JPG

 

6. Po glince

38przed_glinka10.JPG

37przed_glinka9.JPG

39przed_glinka11.JPG

36przed_glinka8.JPG

33przed_glinka5.JPG

31przed_glinka3.JPG

34przed_glinka6.JPG

35przed_glinka7.JPG

 

7. Polerowanie

55po_glince_oklejanie14.JPG

41po_glince_oklejanie.JPG

DSC05997.JPG

DSC05990.JPG

DSC06000.JPG

DSC06003.JPG

 

 

8. Woskowanie:

z nałożonym woskiem

DSC06006.JPG

z nałożonym woskiem

DSC06007.JPG

z nałożonym woskiem

DSC06010.JPG

 

9. Efekt po woskowaniu:

DSC06011.JPG

DSC06012.JPG

DSC06013.JPG

DSC06026.JPG

 

 

10. Efekt ostateczny po zrobienu lamp i opon:

DSC06030.JPG

DSC06032.JPG

DSC06033.JPG

DSC06035.JPG

DSC06037.JPG

DSC06039.JPG

DSC06040.JPG

DSC06041.JPG

DSC06044.JPG

DSC06061.JPG

DSC06075.JPG

DSC06058.JPG

DSC06055.JPG

 

 

Jakość fotek nie oddaje efektu jaki udało sie uzyskac, niestety aparat taki a nie inny ;/ no i wszystkie robione przy oświetleniu lamp a nie świetle dziennym.

 

[ Dodano: 23 Grudzień 2009, 22:57 ]

Udało mi sie zrobic kilka fotek przy świetle dziennym.

 

12122009005.jpg

 

12122009011.jpg

 

12122009018.jpg

 

12122009022.jpg

 

12122009009.jpg

 

12122009012.jpg

 

12122009017.jpg

 

DSC_0256.jpg

 

DSC_0259.jpg

 

DSC_0257.jpg

 

DSC_0260.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dlatego nie lubię jasnych lakierów :mrgreen: Ale autko rewelacja, pięknę felgi. Pewnie masz wrodzony sportowy zapał :-]

 

No i nieźle się wykosztowałeś, pamiętasz tą radość, kiedy przyszła przesyłka i radość z efektu i włożonej pracy?

 

Powiedz mi jeszcze, ile zajęła Ci praca z samym SwirlX? Wystarczyła jedna aplikacja na dany element i spracowanie do zniknięcia środka? Kiedy robiłem u siebie, SwirlX nie wystarczył, więc na wiosnę pójdzie UC.

 

Poza tym, jak na pierwszy raz, genialny zestaw :good:

Link to comment
Share on other sites

No niestety na jasnym lakierze cieżej dostrzec efekt, ale znajomi którzy na żywo widzieli sie zachwycali i mowili że duża różnica, także plan sie powiódł. Moment rozpakowywania paczek i rozpoczęcia działań bezcenny :D:D Swirl X pojechałem jedna rundke i na usuniecie tego co chciałem starczyło. Następnym razem też UC u mnie pójdzie w ruch.

 

[ Dodano: 23 Grudzień 2009, 23:15 ]

Pieknie naprawde super, uwazam ze srebny kolor nie oddaje efektu ale tobie wyszlo to

Dzieki :)

Link to comment
Share on other sites

No co tu dużo pisać...PIĘKNIE!! Piękny wóz(notabene co to a pakiecik bo oryginał to to nie jest...Ralliart?) ,perfekcyjne przygotowanie się do prac,w garażyku jak w domciu :-],wysokiej jakości preparaty. .

Ogólnie: :good:

Gdybym miał się do czegoś przyczepić... 8-) to nadkola wewnętrzne brudne tak jak i felgi od wewnątrz,ale to drobnochy :roll:

Link to comment
Share on other sites

notabene co to a pakiecik bo oryginał to to nie jest...Ralliart?)

 

Auto jest seria, jeżeli chodzi ci o pakiet ospoilerowania to w USA mozna sobie to w salonie domówić. Zmiany jakie robiłem to tylko zwiazane ze zwiekszeniem mocy :)

Link to comment
Share on other sites

Hamowałeś? Jakie cyferki pokazało?

 

Hamowane bedzie po zimie bo cały czas coś jest robione, ogulnie walka z błędami mapy silnika itd... Szacujemy około 380KM i 500Nm

 

Do pełni szczęścia brakuje umytych i nawoskowanych felg od wewnątrz

 

woskowanie całych felg, mycie nadkoli od środka, mycie zacisków itd robie dwa razy w roku, jak zmieniam koła z letnich na zimowe i odwrotnie, z zewnatrz felgi woskuje częściej, ale nie mam czasu żeby za każdym razem zdejmować koła ;p;p

Link to comment
Share on other sites

Dzieki wszystkim za pozytywne komentarze.

 

Thomas z braku czasu nadkoli tym razem nie ruszyłem dostały tylko z aktywnej piany ale jak widac to nie wystarczyło. Na dniach wymieniam koła na zimowe bo paczka z nowymi zimowkami dopiero do mnie przyszła i jeżeli bedzie czas felgi bedą wyglinkowane i 2x wosk, nadkola i zaciski też przejdą kuracje, zamieszcze info po wszystkim.

Link to comment
Share on other sites

W świątecznej przerwie udało mi sie troche powalczyć z felgami , nadkolami od wewnątrz i zaciskami. Oto co z tego wyszło:

 

Felgi: Hot Rims All Whells, potem mycie szamponem Sonax, glinka + Detailer, 1 x cleaner wax, 1 x NXT 2.0

 

Mycie i przygotowanie:

23122009047.jpg

23122009048.jpg

23122009049.jpg

25122009065.jpg

25122009066.jpg

 

Woskowanie:

25122009067.jpg

 

Miejsce pracy :)

25122009069.jpg

25122009069.jpg

25122009071.jpg

 

Zaciski i nadkola wew. :

 

Nadkola przeleciałem tylko do najbardziej widocznej strony najpierw woda z ludwiekiem potem szamponem sonax

Zaciski najpierw dostały z preparatu do usuwania smarów i pyłu z klocków który kiedyś kupiłem w zestawie z farbą do zacisków, potem szampon sonax, następnie Quic detailer + mała gąbeczka którą wszedzie wlazłem, w glinkowanie sie tu nie bawiłem. Na koniec cienka warstwa Cleaner Wax:

 

28122009074.jpg

28122009075.jpg

28122009078.jpg

28122009082.jpg

28122009087.jpg

 

To by było chyba na tyle...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.